Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נחמד

צבע לדעתי את כל הפולים בשחור

זה נראה סתם צעקני ואם כבר אתה עושה את זה בצבע אז תשקיע בעבודת הכנה סבירה

שלא יהיה נזילות צבע וגבהים שונים .

תזמין גם ווטר נק עולה גרושים שלך נראה כבר אכול .

חוץ מזה נראה סבבה בהצלחה בהמשך.

 

חוץ מזה שכך בחשבון שאם המנוע שלך סטנדרטי הסעפת הזו לא תעשה לו טוב

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
איזה תמונות על הבוקר! בהצלחה וכמה שיותר תמונות!!!

 

שיהיה לך בהצחה בשיפוץ הולך להיות לך אחלה של עבודה

 

מחכים לעוד תמונות ועידקונים ...

 

וליאור אחי אני מחכה כבר לשיפוץ של האל קמינו שלך אחי

היום היה בדיסקברי שעתים של תוכנית רק על שיפוץ לאל-קמינו איזה דבר יפה זה

חיגתי אליך ולא עניתה לי אבל מזל שיש לי YAS MAX והקלתתי לך את כול התוכנית

 

שיהיה לשבת שלום

batz

פורסם
נחמד

צבע לדעתי את כל הפולים בשחור

זה נראה סתם צעקני ואם כבר אתה עושה את זה בצבע אז תשקיע בעבודת הכנה סבירה

שלא יהיה נזילות צבע וגבהים שונים .

תזמין גם ווטר נק עולה גרושים שלך נראה כבר אכול .

חוץ מזה נראה סבבה בהצלחה בהמשך.

 

חוץ מזה שכך בחשבון שאם המנוע שלך סטנדרטי הסעפת הזו לא תעשה לו טוב

 

כל החלקים הקטנים עברו ניקוי חול אצל יגאל.

צבע בתנור אצל ראובן.

קצת השלמה בספריי אצל יוסף במוסך.

 

למען הסר ספק תא מנוע לא יראה כך בסיום העבודה, גם הפחח וגם אני נעבוד קשה בהמשך.

העדפתי להתיז יסוד כשהמנוע לא שם כדי שיראה בעיני יותר טוב וגם נגיע למקומות קשים.

כמו כן המנוע הורכב כעת כי רציתי שהרכב יהיה בתנועה מבעל מקצוע אחד לשני כך יותר קל לי.

 

המנוע לא סטנדרטי ב 100% כך שאני מאמין שיהיה בסדר.

במצב הנתון כרגע אני רוצה שהרכב יהיה בתנועה, תיקונים ושידרוגים בהמשך.

 

(חוץ מזה קוביסו כמו ששרו פעם מי ששונא אותך ימות.)

פורסם
כל החלקים הקטנים עברו ניקוי חול אצל יגאל.

צבע בתנור אצל ראובן.

קצת השלמה בספריי אצל יוסף במוסך.

 

למען הסר ספק תא מנוע לא יראה כך בסיום העבודה, גם הפחח וגם אני נעבוד קשה בהמשך.

העדפתי להתיז יסוד כשהמנוע לא שם כדי שיראה בעיני יותר טוב וגם נגיע למקומות קשים.

כמו כן המנוע הורכב כעת כי רציתי שהרכב יהיה בתנועה מבעל מקצוע אחד לשני כך יותר קל לי.

 

המנוע לא סטנדרטי ב 100% כך שאני מאמין שיהיה בסדר.

במצב הנתון כרגע אני רוצה שהרכב יהיה בתנועה, תיקונים ושידרוגים בהמשך.

 

(חוץ מזה קוביסו כמו ששרו פעם מי ששונא אותך ימות.)

 

גם לסטנדרטי + זה לא מתאים

אם תוכל להחליף ל דואל פליין זה יעשה לו רק טוב

mustang 67 GT, 302 engine t5

×
×
  • תוכן חדש...