Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

אני מחפש רכב משפחתי מרווח (המושב האחורי), בטיחותי וחסכוני.

כרגע מה שעומד על הפרק הם 2 הרכבים בכותרת (גירסת 1.2TSI).

 

יש למישהו השגות/הערות בנושא, למשל נוחות הנהיגה בתיבה DSG.

האם תא המטען קטן מדי לרכב "משפחתי".

 

תודה.

פורסם

היטי מרווח יחסית אך אינו התברך בתא מטען גדול.

זאת נקודה שיש לתת עליה את הדעת.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הייטי הוא עוף מאוד מוזר.



 

מצד אחד תא המטען שלו אפילו, די קטן. בהשוואה של מבט ראשוני של תא מטען כזה לעומת רכב משפחתי גדול (סדאן 2 ליטר לדוגמא) - הוא ממש נראה קטן.

 

אבל אז אתה קולט שפתח ההעמסה מאוד רחב.

הדלת היא דלת חמישית.

אתה יכול להעמיס לכל גובה המרכב - מרצפת תא המטען עד הגג.

 

ואז אתה גם מגלה שאת המושבים האחוריים אתה יכול להסיע קדימה או לקפל אותם או להסיר אותם.

 

יש לך כאן לא מעט אפשרויות למשחק עם נפח תא המטען - זה לוקח את הרכב הזה והופך אותו לסופר פרקטי.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תא מטען של היטי לא רק נראה קטן - הוא פשוט קטן.

 

האופציה להעמסה מהתקרה עד הרצפה - תיאורטית בלבד ומאוד לא בטיחותית.

 

לא נראה אגב - שתא המטען של הגולף פלוס שונה בהרבה - אם בכלל...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כאן בדיוק נכנס לעניין היכולת להזיז את המושב האחורי לקדמת הרכב.



 

בוא נאמר שלארבעה מבוגרים ומטען שלם - אני מאמין שזה לא יהיה הרכב הנכון.

 

אבל זוג הורים ושני ילדים - אין לך שום בעיה להסיט את המושבים קדימה ולקבל תא מטען גדול יותר.

 

במידה ואתה מעביר סחורה - קיפול של המושבים או הסרתם - נהיה לך שם מקום מאוד מכובד.

 

אם כל הבעיה כאן הינה תא מטען - למה לא ללכת על האוקטביה במקום הייטי? אתה יכול לקבור שם מאפיונרים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מסיבה מאוד פשוטה, היטי מודרני משמעותית מהאוקטביה. אין ספק שלאוקטביה תא מטען ע צ ו ם !

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מה לגבי נוחות נהיגה?

האם ה- DSG משפר משמעותית את חווית הנהיגה כפי שהייתה למשל בטויוטה הרובוטית בזמנו שנחל כשלון חרוץ.

מישהו יכול לשתף צריכת דלק בפועל?

פורסם

תראה, היטי שלי ידנית - כך שהנתוני צריכת דלק מעט שונים.

 

ה-DSG7 סבלה מבעיות עם הקלאצ'ים, ולאחרונה הוחלפו הקלאצ'ים בחדשים מחוזקים והתיבה זכתה לאחריות של 5 שנים.

 

נוחות הנסיעה / נהיגה (כרצונך) טובה יותר ביטי, עם סט אפ מתלים וכיול עדיף משל האוקטביה, גם ההתנהגות הכללית עדיפה ושמחה יותר :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

כמי שנהג שנתיים על סקודה אוקטביה 1.8 טי.אס.איי. די.אס.ג'י. כאשר לקחת נסיעת מבחן על היטי 1.2 די.אס.ג'י זה הרגיש לי חלש מאוד.

 

איש המכירות שהתלווה אלי אמר לי כל הזמן ללחוץ את הדוושה עד הסוף, מבחינתי זה לא היה זה. כי באוקטביה לחיצה קלה על הגז והרכב טס.

 

לאחר כחצי שעה איש המכירות החליף אותי על היטי, ראיתי שהוא פשוט קורע את הרכב, זאת על מנת להשיג כביכול ביצועים.

 

אני ממש לא אוהב את אופן הנהיגה הזה.

 

גם לא אהבתי את הגובה ואת המיקום של ידית ההילוכים ביחס לפוזיציה של הנהג.

 

לדעתי, קח את הרכב לנסיעת מבחן, אם יתחבב עליך- תזמין אותו.

פורסם

בולשיט (לא בולפאס), אתה באמת מצפה שיטי 1.2TSI תתקרב לביצועים של אוקטביה 1.8TSI? אם כן, אתה יותר מידי אופטימי (שלא נאמר - חי בסרט...).

 

קשה מאוד להשוות יטי 1.2TSI לאוקטביה 1.8TSI - וקל מאוד להשוות ששתיהן 1.8TSI (יטי 1.8TSI עוד לא נמכרת בארצנו בעקבות מחסורי מלאי באירופה) - אז ליטי יש יתרונות בסעיפי הנוחות, התנהגות, יכולת מחוץ לכביש, איכות תא נוסעים ורשימת אבזור.

 

יטי 1.2TSI עם תוכנה תתקרב יותר לביצועים, אבל עדיין... זה ממש לא 1.8TSI.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
שלום רב,

אני מחפש רכב משפחתי מרווח (המושב האחורי), בטיחותי וחסכוני.

כרגע מה שעומד על הפרק הם 2 הרכבים בכותרת (גירסת 1.2TSI).

 

יש למישהו השגות/הערות בנושא, למשל נוחות הנהיגה בתיבה DSG.

האם תא המטען קטן מדי לרכב "משפחתי".

 

תודה.

 

היטי מאוד שימושי והDSG מאוד נוח לנהיגה וחסכוני. כשאתה אומר "משפחתי", אם אתה זקוק לתא מטען גדול כדי להכניס עגלת תינוק זה לא יקרה ביטי ואם אתה בעניין של סקודה אז דווקא האוקטביה תתאים לך יותר. תא מטען של 500 ליטר פלוס. אם אתה צריך תא מטען רגיל לשטויות הקבועות אז היטי מספיק וכרכב הוא מצוין בעיקר עכשיו במחיר המבצע ב 129 אלף.

פורסם

באוקטביה התא מטען נראה לי יותר קרוב לאזור ה570 ליטרים אבל הרבה מעבר לזה הפתח הוא פתח של דלת חמישית - זה גם מאוד נוח להעמסה.



 

יתרון עצום לתא מטען שכזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אצלנו בנסיעה עירונית וקצרה בלבד - 16 ק"מ ביום 8 לכל כיוון,

היא שותה 1:9.5 עם מזגן תמיד.

אני מניח שצריכת הדלק תשתפר כשמנוע ייפתח קצת.

היא בת חצי שנה עם פחות מ2500 ק"מ.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...