Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מעוניין לרכוש כורסת טילויזיה. התקציב הוא בסביבות 5K.

ביקרתי באמריקן קומפורט וגם בדר גב (בדר גב מציעים כורסאות מחברת לייזיבוי האמריקאית).

 

אני לא כל כך מצליח להבחין בהבדלים חוץ מהמנגנון של לייזיבוי שהוא עם יותר אפשרויות כוונון.

יש לציין שכורסאות אמריקן קומפורט יקרות יותר ולפעמים הרבה יותר.

 

אשמח לקבל המלצות מאלו שיש להם כורסה מאחת החברות הללו, ובכלל מה ההבדל בין שתי החברות? מי נחשבת יותר איכותית ועמידה לאורך זמן?

 

תודה

פורסם

לפני כשנתיים קניתי כורסא של ד.ס.ל. - עלתה שליש מהתקציב שהצגת (דרך ועד עובדים), אמנם לא משוכללת כמו שנראית הכורסא בתמונה, אבל מכילה מנגנון "שיאצו" חשמלי. אשתי ואחד הבנים משתמשים ונהנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני לא מעוניין בכורסה עם מנועים/עיסויים למיניהם.

פשוט כורסה נוחה מתנדנדת ושתהיה עשויה מחומרים איכותיים ועמידים.

שתי החברות הנל הן המובילות בענף וקשה לי לבחור ביניהם, מצד אחד אמריקן קומפורט (שקשה להשיג מידע על היצרן וכו) ומצד שני חברת לייזיבוי שהיכ מוכרת וידועה בכל העולם ובכל זאת זולה מאמריקן קומפורט

פורסם
אני לא מעוניין בכורסה עם מנועים/עיסויים למיניהם.

אנחנו רכשנו את הכורסא כיון שאשתי אוהבת את ה"עיסוי". יש לחברה דגמים שאינם כוללים תכונה זו. מבחינתי מדובר בכורסא נוחה מאוד, והמחיר היה סביר, כורסא מצויינת שעלתה 1800 ש"ח ומשמשת אותנו כבר אי אילו שנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני אישית הייתי הולך על בד לא על עור (נדבקים בקיץ,קר בחורף) אם אתה מחפש כורסאות איכותיות במחיר שפוי לך על חברת best chairs מיוצרות בארצות הברית ורכות ומפנקות ,אמריקן קומפורט מיוצרות בסין אז האיכות בהתאם ולייזי בוי חברה מעולה אבל הכורסאות שלהם קצת קשות והמנגנון עם המצבים מרגיז לפעמים לדוגמא : אם אתה נמצא על מצב 1 ברגליים אתה צריך לפתוח את ההדום עד למעלה בשביל לסגור את הכורסא (ורובם מיוצרות בתאילנד) .רוב הכורסאות בשוק גם לא עור מלא רק באזור הישיבה והיכן שהגוף נוגע ,עור מלא עולה בהתאם.

פורסם

גם אני חשבתי שאפשר להסתפק בכורסת טלויזיה, כי במילא השיאציות עולות הרבה יותר.

אבל אז החלטתי לבדוק רגע מה קורה בזירת היד2 ומצאתי כורסת שיאצו במצב מעולה כמו חדשה, (הבעלים הראה לי את הקבלה)

שהיה פשע לא לקנות אותה בכמעט חמישית מחיר (אחרי מיקוח קל).

 

האישה הסבירה לי שהיא מוכרת מאחר ומנגנון המסאז' במצב מנוחה יוצר בליטה קשה במשענת שלא נוח במוד לא פעיל.

דבר אותו פתרתי בקלות עם מזרון דק מתאים.

פורסם

תודה על התגובות.

כנראה שאני ארד מאמריקן קומפורט, המחיר מאד יקר ביחס למתחרים עם מנגנון פשוט ואם אתם אומרים שמיוצרים בסין אז כנראה שלא כדאי לשלם יותר על משהו 'פחות' טוב.

 

לגבי כורסאות BEST, אמנם ידועות ברכות שלהן, אך הן יות מדי רכות לטעמי.

 

מה שנשאר זה לייזיבוי, המנגנון הייחודי שלהן הוא דווקא יתרון בעיניי. והמחיר הרבה יותר הוגן (בחנות של דר גב אפשר לקבל הנחה משמעותית מהמחיר שמפורסם באתר - לפעמים יותר מ 1500 שח הנחה).

×
×
  • תוכן חדש...