Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני חדש בתחום המערכות לרכב, ואין לי ידע כל כך נרחב בנוגע למחירים/מוצרים.

יש לי גולף 2005.

סגנונות המוזיקה שאני שומע הם בעיקר אלקטרו,דאבסטפ, טראנס (ארמין ואן ביורן, טיאסטו..), וקצת ים תיכוני, ומוזיקה שקטה.

אני רוצה להתמקד באיכות, ובדיוק הבאס.

אני אשמח אם תוכלו לעזור לי בכמה שאלות:

1. איזה רכיבים בדיוק צריך לקנות על מנת להרכיב מערכת טובה? (קומפוננט, מגבר, סאב, דאבל דין...)

2. בתקציב של 5-6 אלף, כמה שווה להשקיע על כל רכיב במערכת?

3. אני חושב שהמקום לרמקולים בדלתות הקדמיות הם 6.5 אינץ', איך אני מוודא את זה?

4. אני רוצה דאבל דין ברכב, כי אני מוציא את המערכת המקורית, וזה לא יהיה יפה אם יהיה רק פאנל.

5. מה אתם אומרים על הדאבל דין הזה:

http://www.ebay.com/itm/170746961720?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649#ht_4408wt_862

אם תוכלו לכוון אותי בכך שתשאלו אותי עוד שאלות זה יהיה מעולה!! :)

תודה רבה לעוזרים ולקוראים !

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ובכן לתקציבך הייתי ממליץ:

 

JBL GTO1004

971 ש"ח

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=680839

 

Hertz Hi - Energy HSK 165

1600 ש"ח

http://www.autos-sound.co.il/Product.asp?Pid=HSK165&Cat2Cat1ID=10&Cat2ID=49&aff=Zap&lang=he

 

סאבוופר במידה ותרצה להזמין מחו"ל:

 

JL Audio w3v3-4 12

1000 ש"ח

 

במידה ולא תמתין פה לתשובה לגבי דגם יותר מדוייק בטווח המחירים הרצוי.

 

הגענו ל3000 ש"ח.

 

ב 3000 ש"ח הנותרים תקנה דאבל דין איכותי ולא סיני

חיווט איכותי והתקנה איכותית.

 

:-D

JL Audio

פורסם
ובכן לתקציבך הייתי ממליץ:

 

JBL GTO1004

971 ש"ח

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=680839

 

Hertz Hi - Energy HSK 165

1600 ש"ח

http://www.autos-sound.co.il/Product.asp?Pid=HSK165&Cat2Cat1ID=10&Cat2ID=49&aff=Zap&lang=he

 

סאבוופר במידה ותרצה להזמין מחו"ל:

 

JL Audio w3v3-4 12

1000 ש"ח

 

במידה ולא תמתין פה לתשובה לגבי דגם יותר מדוייק בטווח המחירים הרצוי.

 

הגענו ל3000 ש"ח.

 

ב 3000 ש"ח הנותרים תקנה דאבל דין איכותי ולא סיני

חיווט איכותי והתקנה איכותית.

 

:-D

 

תודה רבה על התשובה!

שאתה אומר חיווט על איזה חיווט אתה מתכוון? בין הרמקולים למגבר ובין המגבר לדאבל דין?

כמה עולה חיווט איכותי?

פורסם
תודה רבה על התשובה!

שאתה אומר חיווט על איזה חיווט אתה מתכוון? בין הרמקולים למגבר ובין המגבר לדאבל דין?

כמה עולה חיווט איכותי?

 

אולי איזור ה300 ~ 400 ש"ח אם אני לא טועה, תקנו אותי אם כן..

JL Audio

פורסם

התקציב כולל הכל? זאת אומרת שחיווט והתקנה נכללים באותו התקציב ?

 

בד"כ שאתה הולך להתקין את המערכת אצל איש מקצוע הוא דואג לכל החיווט, אלא אם אתה מביא חיווט משלך בנפרד.

תעשה כמה בדיקות בקשר להתקנה, תברר מה בערך טווח המחירים ותראה לאן אתה מוכן להתקדם, התקנות יכולות לנוע בסדר גודל של בערך 300 ש"ח ומשם השמיים הם הגבול.

פורסם
התקציב כולל הכל? זאת אומרת שחיווט והתקנה נכללים באותו התקציב ?

 

בד"כ שאתה הולך להתקין את המערכת אצל איש מקצוע הוא דואג לכל החיווט, אלא אם אתה מביא חיווט משלך בנפרד.

תעשה כמה בדיקות בקשר להתקנה, תברר מה בערך טווח המחירים ותראה לאן אתה מוכן להתקדם, התקנות יכולות לנוע בסדר גודל של בערך 300 ש"ח ומשם השמיים הם הגבול.

 

כן התקציב כולל הכל, ובדקתי מחירים, להתקנה "סטנדרטית" כמו שאני רוצה, הטווח הוא בין 300 ל 500..

אני אשמח אם מישהו יכול לתת לי עוד עצות בנוגע לאיזה קומפוננטים לשים, והאם לשים גם בדלתות האחוריות?

פורסם
כן התקציב כולל הכל, ובדקתי מחירים, להתקנה "סטנדרטית" כמו שאני רוצה, הטווח הוא בין 300 ל 500..

אני אשמח אם מישהו יכול לתת לי עוד עצות בנוגע לאיזה קומפוננטים לשים, והאם לשים גם בדלתות האחוריות?

 

בעיקרון אין טעם לשים מאחור אלא אם אתה רוצה שגם הנוסעים מאחורה יהנו. אם כך במקומך הייתי מוותר על הדאבל דין ומביא Morel Dotech Ovation לדלתות מאחורה.. קח בחשבון שזה עוד כסף להתקנה וחיווט

 

באותה מידה אתה יכול להביא לקדימה Morel Dotech Ovation... ולחסוך כסף..

JL Audio

פורסם
בקשר לדאבל דין...

האם כל דאבל דין מתאים להיכנס במקום המערכת המקורית? (כמובן עם מתאם)

 

אין סיבה שלא.. אם בכל זאת אתה לא בטוח ורוצה תשובה חד משמעית תצלם תמונה...

JL Audio

פורסם

עדיף למצוא פאנל חלופי ולקנות רדיו דיסק רגיל.

וכמובן איטום דלתות+(עם צריך ) בגאז.

זה לא הכמות זה האיכות !

hu:eclipse 5030-amplifier: celestra fa 475-comp: focal ps 165 -sub:dc audio lvl 2

פורסם
אתה יכול לשים מסגרת כזאת שתחסה תחורים תחפש באיבי עדייף מערכת רגילה מאשר דבלדין

 

למה עדיף מערכת רגילה על דאבל דין?

פורסם

במחיר של דבל דין אפשר לקנות 1 DIN יותר איכותי. לרוב בדבל דין הדגש לוידאו, GPS, וכו'. פחות דגש לאיכות הסאונד, יש איזה אלפיין 505 הדגם, אולי אני תואה שנותן סאונד טוב, רק הבעיה זה המחיר שלו.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.


×
×
  • תוכן חדש...