Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכב שלי יש בעיה במיכל דלק, הגנבים גנבו את הרכב ואני יצאתי לריצה ליילית.

פתאום אני רואה את הרכב שלי כששני בני דודים נוסעים בו, ישר רדפתי אחריהם ובסוף הם נתקעו עם הרכב וברחו.

לקחתי פלאפון של עובר אורח והתקשרתי למשטרה ותפסו אותם.

נתתי עדות במשטרה ושוחררתי.

השאלה שלי היא מה אני עושה עכשיו, סתם יושב לי לתוצאות החקירה ??

יש לי דרך להכניס אותם מאחורי סורגים לתקופה של כמה שנים ??

לא רוצה שישתחררו לי אחרי שבועיים עם תיק פלילי שלא מזיק להם בגרוש.

פורסם

מה אתה יכול לעשות?

אם וכאשר יזמנו אותך למשפט, תבוא להעיד.

 

כל הכבוד לך על הערנות שלך, המשטרה הפתיעה לטובה והגנבים נתקעו בדיוק בזמן עם הרכב הגנוב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יש לי דרך להכניס אותם מאחורי סורגים לתקופה של כמה שנים ??

לא רוצה שישתחררו לי אחרי שבועיים עם תיק פלילי שלא מזיק להם בגרוש.

 

 

הנה בדיחת השנה לשנת 2012.

חביבי, כבר בבוקר למחרת הם משוחררים לביתם. זה הנוהל לגבי גנבי רכב.

אח"כ המתנה בין 6 חודשים לשלוש שנים למשפט.

והמשפט?....

נו... הם לא זרקו נעל על שופטת, אז מה אתה מצפה שהם יקבלו?

 

משתלם להיות גנב, בגלל זה הם עושים את זה, לא בשביל קופת הגמל וההטבות הפנסיוניות שבמקצוע. :lol:

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם

תנסה לפרסם פה ובפייסבוק את פניהם ככה אנחנו והציבור ידעו מי הם ואת ההמשך אתה תראה... יותר מאמין שתקרא בעיתון. ;)

פורסם

אני תבעתי פורץ לרכב תביעה אישית בתביעות קטנות על הנזק שנגרם בעת הפריצה ועוד כמה ימי עבודה שפיספסתי בעקבות תיקון הרכב .חוצ מהביטוח שמשות לא הפעלתי את המקיף.

C4 PICASSO 1.6THP

PEUGEOT 206 XS

פורסם
ברכב שלי יש בעיה במיכל דלק, הגנבים גנבו את הרכב ואני יצאתי לריצה ליילית.

פתאום אני רואה את הרכב שלי כששני בני דודים נוסעים בו, ישר רדפתי אחריהם ובסוף הם נתקעו עם הרכב וברחו.

לקחתי פלאפון של עובר אורח והתקשרתי למשטרה ותפסו אותם.

נתתי עדות במשטרה ושוחררתי.

השאלה שלי היא מה אני עושה עכשיו, סתם יושב לי לתוצאות החקירה ??

יש לי דרך להכניס אותם מאחורי סורגים לתקופה של כמה שנים ??

לא רוצה שישתחררו לי אחרי שבועיים עם תיק פלילי שלא מזיק להם בגרוש.

 

מאיפה לך ששני הגנבים כיביכול בני דודים ?

או שלא הבנתי נכון :?

Only RWD

פורסם
מאיפה לך ששני הגנבים כיביכול בני דודים ?

או שלא הבנתי נכון :?

 

ברצינות? הכוונה לערבים-ישראלים.

×
×
  • תוכן חדש...