Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8000 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סאב יש,גם קומפוננט..

אבל מה עם שירים? :D

חשבתי שכל אחד ירשום כמה שירים שהוא אוהב לשמוע ..

אני אוהב כל שיר שיש בו באסים בעיקרון:

 

אבי מסיקה-סימני דרך.

דנידין מסיקה ומורן-מאבד את העשתונות.

דנידין-מבוי חסום.

ja rule-niggaz & bitches

craig david-fast cars

j kown-tipsy

 

עכשיו אתם. :D

8)
  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

dmx - school street

ja rule feat. case - livin it up

dr dre - education

dr dre feat xzibit & eminem - whats the difference between me and you

dr dre - keep their heads ringin

sean paul - gimme the light

sean paul - like glue

fat joe feat. ashanti - what's luv

dmx - good girls bad boys

dj boozy woozy - party affair

 

כן כן, חלקם ישנים, אבל אין עליהם

:)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שירים ל SPL:

 

הדיסק החדש של LIL JON , המובחרים מהדיסק:

THROW IT UP, BITCH,BIA BIA

8BALL AND MJG - DON'T MAKE

MASTER P - ACT A FOOL

PETEY PABLO - FREEK A LEEK

THREE SIX MAFIA - LATE NIGHT TIP

MD - GOD IT TWISTED

TAH MURDA - POV CITY ANTHEM

DAZ DILIGNER - MY SYSTEM

Master P - Burbans And Lacs

LIL JON - GET LOW

 

רב השירים כאן יורדים מאוד נמוך - וזה על אחריותכם!

 

שירים ל SQ:

DREAM THEATER - ANOTHER DAY

DREAM THEATER - PULL ME UNDER

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

מכל הלב..וכל מיני

Wolfstrom And The Admiral - Trance Xpress

Planet of X-tacy - Planet E

Ramond - Infinity

groove coverage - the end

 

psydrop - higher destination

Astral Projection - Axis V0.99

psysex - dominator

Chemical Brothers - It Began In Afrika

Dino Lenny - I feel stereo (Adam Dived rmx)

 

War of Words Kickflip - Bad Cop

Psyside-3 Dimensional Life Form

Cafe Del Mar - Contemplation

Juno Reactor - Masters Of The Universe

dark_soho_-_d.m.i.s.h-psycz.mp3

 

03-dark_soho_-_the_14th-psycz.mp3

 

04-dark_soho_-_kerberos-psycz.mp3

 

05-dark_soho_-_noise_6-psycz.mp3

 

06-dark_soho_-_combustion-psycz.mp3

 

07-dark_soho_-_save_me_god_(remix)-psycz.mp3

 

08-dark_soho_-_the_h-psycz.mp3

 

10-dark_soho_-_uring_saracoma_(live_mpeg_video)-psycz.mp3

 

01 Sub6 & Pixel - Teder Beseder.mp3

 

02 Astrix & Delirious - Day Dream.mp3

 

03 Cosma - Mixed Up.mp3

 

04 PsySex - Puzzle.mp3

 

05 Xerox & Illumination - Marley On Acid.mp3

 

06 HujaBoy - 27Am.mp3

 

07 PsySex - Amphitamaniac [PsyCraft Remix].mp3

 

08 Infected Mushroom & Yahel - Electro Panic [Eat Static Rem.mp3

 

09 Violet Vision - Cellophane [Trance Mix].mp3

 

4Strings - Let It Rain (B2 Original Mix - ASOT Rip

 

Dee Mark - Time @ Space

 

mark oliver - end of time dj energy & tatana extended pola

 

SCOOTER - stuttgart

 

chicane-saltwater_original-rns

 

a1-dj_sammy-sunlight__pulser_remix-ute

 

Darude - Music

 

deep dish - Under the Water (Deep Dish Underpressure Remix)

 

Depeche Mode - Enjoy the Silence (Sasha and Digweed Remix)

 

Scott Bond vs Solarstone - 3rd Earth

 

Rank 1 - Black Snow

 

rising star - touch me

 

atb_-_in_love_with_the_dj

 

Robert Miles - Renaissance Worldwide - Way Out West

פורסם

פאק איזה השקעה(זה שמעליי..)

טוב ת'אמת אני שומע רק שחורה ויש לי כמה שירים בשביל אלה שיש להם מערכות איכותיות(וגם אלה שלא..אבל פחות..)

 

chingy-juice

david_banner_ft._lil_flip-like_a_pimp

Chingy - Gettin It

Trick Daddy/Ying Yang Twins-Whats Happnin!

Houston (Feat. Chingy, Nate Dogg, I-20) - I Like That

 

יאללה תורידו.

פורסם

אני אישית אוהב לשמוע את פינק פלויד ובמיוחד את השיר comterbly numb, את הסולו עם הגיטרה. זה מעביר בי צמרמורת.

כמובן שיש עוד מלא שירים כאלו, אבל השעה מאוחרת ואני עסוק עם לימודים.

אולי בפעם אחרת.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

beni benassi - setisfaction מקווה שרשמתי נכון...יש בערך אחרי 50 שניות אחרי ההתחלה קט עעם בום לא מהעולם הזה

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
אייל במקום להיות כזה שנון כרגיל, אולי תשתף אותנו במשהו מהתקליטיה הפרטית שלך?

 

איך בן אדם יכול להפסיק להיות מה שהוא :wink:

 

האמת כתבתי את זה לפני שהלכתי לישון, במיוחד כי אני מאמין שהרבה שומעים גם מעבר למוסיקה אלקטרונית וראפ וחשבתי שזה יעודד אותם לרשום. זה קצת הצליח :)

 

לגבי רשימה שלי, קצת קשה לי לרשום רק שירים כי אם אני שומע אמן אני בדרך כלל שומע הרבה שירים שלו. מה שאני שומע הרבה לאחרונה זה:

dire straits - בעיקר את brothers in arms

Govi - נגן גיטרה

beth gibbons - הסולנית של portishead

cassendra wilson

pink floyd - בעיקר את החומה

כל מיני זמרות בלוז וג'אז: ELLA, DEE DEE, NINA SIMON וגם נגנים כמו DUKE, DAVIS, QUINCY ועוד

Loreena mckennitt

Muse

Ottmar Liebert - נגן גיטרה גדול

Sarah Mclachaln

Tori Amos

 

זה בערך מה שאני שומע הרבה עכשיו. מלבד אלו יש עוד דברים שאני שומע הרבה (פשוט פחות בתקופה האחרונה) והם: the cranberries, metallica, system of a down, moby, rem, u2, the police, sting, David bowie והרבה ישראלי.

 

ועוד כמה ששומע אבל פחות:

Mazzy star, mercury rev, the flaming lips, Air


×
×
  • תוכן חדש...