Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו נוחתים מחר בבוקר במינכן ואמורים לאסוף את הרכב שהזמנו.

 

קיבלנו היום מייל מחב' ההשכרה ולא ירדנו לסוף דעתם

להלן חלק מהמייל:

we need for your Reservation a Creditcard with an limit about 4000,00 Euro, because we block 4000,00 Euro for the Securityapproval.

 

Yes thats right, but i want to be care that we can block the 4000,00Euro from your card.

 

את החלק הראשון הבנתי התקרה/מסגרת של האשראי היא 4000 יורו(וזה בסדר)

אבל בחלק השני הוא מציין משהו בנוגע לחסימת 4000 יורו ל-Securityapproval

ואת זה לא הבנו,

מה זה אומר בעצם?

 

 

מה לכל הרוחות החסימת אבטחה הזאת ה-של 4000 יורו?

האם צריך מעבר למסגרת גם 4000 יורו פנויים נוספים בחשבון?

turboy

פורסם

הם מחייבים אותך 4000 יורו כדי להבטיח כיסוי לנזקים, ומבטלים את החיוב כשאתה מחזיר את הרכב.

הסיבה לכך היא כדי לוודא שלא תמלא את מסגרת האשראי שלך ואז הם לא יכולו לגבות.

אתה צריך מסגרת אשראי פנויה של לפחות 4000 יורו, וזהו.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

לא הבנתי,אבל ההשתתפות עצמית לפי ההזמנה שביצענו עומדת על 1500 יורו.

 

שנייה רגע,לשותף שלי לטיול יש מסגרת מינימלית של 4000 יורו,אבל מן הסתם תמיד חלק מהמסגרת יהיה מנוצל לעסקאות שוטפות ביום יום.

 

לדוג":

נניח מסגרת 6000 יורו ו-2000 יורו מנוצלים,לזאת הכוונה?:oops:

turboy

פורסם

החברות נוטות לקחת יותר מההשתתפות העצמית כי יש דברים שלא מכוסים בביטוח (נניח מרכב תחתון).

לגבי המסגרת, אני מניח שמקסימום 4000 ולא מינימום, ורצוי לבקש הגדלה. לרוב ניתן לחלק את החיוב על שני כרטיסים, אז זה יכול לפתור לכם את הבעיה.

 

אתם שוכרים משהו אקזוטי לרינג?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אבל נראה לי שצריך 2 כרטיסים על שם אותו בן אדם,ולא אשראי שלי ואשראי שלו.

(למרות ששנינו נוהגים ברכב).

נראה לי הסתבכנו:?

 

אגב בתנאי ההשכרה של sixt גרמניה:

בניגוד לשאר המדינות אירופה צויין שמספיק כרטיס אשראי אחד ולא 2 בקטג" הגבוהות.

אבל לא צפינו את ה-4000 האלה,כי בטופס הזמנה ששלחו לנו לפני חודש רשום במפורש השתתפות עצמית 1500 יורו.

 

 

 

בנוגע לרכב-לא אקזוטי(פרארי,למבו וכו') אני אפתח שרשור כשאחזור אם וכאשר..

בנוגע לרינג-עם רכב אחר שמיועד לכך(לא מחפשים צרות עם חב' ההשכרה)

turboy

×
×
  • תוכן חדש...