Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

לאחר עיון במכתב חיובים המגיע לי כל חודש מכרטיסי האשראי השונים

 

אני שם לב שיש לי הרבה מאוד נקודות .

 

אני מניח שיש את הבעיה הזאת להרבה משתמשים , לכן שאלתי היא מה ניתן לעשות איתם

 

רב הדברים שנתקלתי בהם זה קנה מוצר במחיר גבוהה מאוד ותן עוד הרבה מאוד נקודות

 

השאלה היא האם ניתן לממש את הנקודות בצרה קלה ללא תשלום כספי כלשהוא ?

 

 

אשמח ליעוץ וועזרה בנושא .

 

 

יום נפלא

מינימן

חתימתי עברה על כללי הפורום ולכן נערכה.

פורסם

לא.

5 תווים

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
שלום לכולם

 

לאחר עיון במכתב חיובים המגיע לי כל חודש מכרטיסי האשראי השונים

 

אני שם לב שיש לי הרבה מאוד נקודות .

 

אני מניח שיש את הבעיה הזאת להרבה משתמשים , לכן שאלתי היא מה ניתן לעשות איתם

 

רב הדברים שנתקלתי בהם זה קנה מוצר במחיר גבוהה מאוד ותן עוד הרבה מאוד נקודות

 

השאלה היא האם ניתן לממש את הנקודות בצרה קלה ללא תשלום כספי כלשהוא ?

 

 

אשמח ליעוץ וועזרה בנושא .

 

 

יום נפלא

מינימן

 

בדיוק רציתי לפתוח על זה טופיק.

 

כיום עם מסלולי המבצעים לא ניתן לקנות שום דבר לקנות תמורת הכוכבים.

יש איזה דרך אחרת להמיר אותן לכסף?

פורסם

מעולם לא מצאתי את הנקודות שימושיות. לאחרונה פתחתי כרטיס נוסע מתמיד בחברת תעופה ואני מעביר את הנקודות לשם, אולי פעם אקבל איזה שדרוג בטיסה קצרה.

מכל מקום - כל הנקודות ימחקו לקראת סוף השנה (כל חברה בתאריך אחר) כך שאם יש לך דרך לצל אותן כעתעשה זאת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תלוי עם איזה כרטיס אשראי אתה עובד.

 

בגדול הכי נוח זה להמיר את הנקודות למיילים בחברות תעופה או ללילות בבתי מלון.

חלק מכרטיסי האשראי מאפשרים לפדות את הנקודות בתור כסף מזומן.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

נכון שהנקודות לא שוות משהו מועיל, וכאשר תראה את יחסי ההמרה תבין שאפילו אלפי נקודות זה לא הרבה.

 

נסה לברר באתר חברת האשראי אם יש אפשרות תשלום בנקודות/כוכבים ברשתות - ותשתמש בזה לפריטים שממילא קונים פה ושם, אפילו גרביים או תחתונים.

לאחרונה קניתי נעליים ב-גלי, השתמשתי בכל הנקודות שנותרו (כלומר תזכר/תרשם כמה נקודות יש לפני שתלך לחנות).

ילה גבר בא נראה! מר +1
×
×
  • תוכן חדש...