Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 205 מעשנת!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה לי מקרה דומה וגם הרכב היה מתחמם .

אזה פעם נתתי לחום לעלות בסביבה עירונית והתחיל לעשן - פתחתי מכסה וגיליתי מאיפה זה מגיע - סדק בצינור מים שהיה מכוון בדיוק לאזור מכסה מנוע . נו? ברור שיהיה עשן .

 

עלות התיקון : 55 ש"ח צינור מים , קל להחליף לבד .

 

כשיש אדים זה אומר שיש נוזל שנשפך על המנוע או מהמנוע צריך לגלות מאיפה זה בא ואז רק אתה יכול לדעת מה עלות התיקון .

 

תלך למוסך שישימו לך לחץ על הרדיאטור ועל הפלאגים . אולי זה יגלה משהו ...

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבעיה שבגללה הרכב מגמגם היא שצריך להחליף פלאגים ולנקות את הרדיאטור.אני צודק או לא ?

וכמה צריך לעלות טיפול כזה?

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם

אין קשר בין ניקוי רדיאטור לגמגום של המנוע.

אתה חוזר שוב ושוב על השאלה "וכמה צריך לעלות טיפול כזה?" - מה שאתה צריך זו כתובת של מוסך אמין שיבדוק את מצב הרכב וייתן לך הערכת עלות לתיקון.

 

לדבריך אתה נוסע ברכב כבר 3 שנים אך הוא אינו שייך לך.

האם ידוע לך אילו טיפולים הרכב עבר בתקופה זו? מי מטפל ברכב.

האם למשל יש בו נוזל קירור או מים.

האם הוחלפו שמן מנוע ופילטר.

מתי הוחלפו פלגים.

פורסם

*זה לא אוטו שלי זה האוטו שאני מתכוון לרכוש יש לו בעיה של ככל הנראה בולמי זעזועים ועשן בצבע לבן אפרפר!

הרכב הזה עם מנוע גמור לפי שאמר לי בעל הרכב ,ברכב יש מים ירוקים.

הוא גם ציין שהרכב מגמגם לאחר ההתנעה, הורדתי את מחירו של הרכב מ3500 ש"ח ל2000 ש"ח בטלפון. בעל הרכב ציין שרכב מעשן שהוא עומד בפקקים ושהוא מגמגם.

אני פשוט מתייעץ לגבי הקנייה של רכב זה.

האם שווה לי לתקן ויהיה לי אוטו טוב למשך זמן ארוך או שלא שווה לי להשקיע. הרכב שנת 97 .

בעל הרכב נוסע במצב זה של הרכב כ3 שנים והגמגום התחיל בשבוע האחרון!

בבקשה תיתנו לי הצעות למחיר פחות או יותר לכל הדברים האלו והצעות למוסכים באזור רחובות.

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם
*זה לא אוטו שלי זה האוטו שאני מתכוון לרכוש יש לו בעיה של ככל הנראה בולמי זעזועים ועשן בצבע לבן אפרפר!

הרכב הזה עם מנוע גמור לפי שאמר לי בעל הרכב ,ברכב יש מים ירוקים.

הוא גם ציין שהרכב מגמגם לאחר ההתנעה, הורדתי את מחירו של הרכב מ3500 ש"ח ל2000 ש"ח בטלפון. בעל הרכב ציין שרכב מעשן שהוא עומד בפקקים ושהוא מגמגם.

אני פשוט מתייעץ לגבי הקנייה של רכב זה.

האם שווה לי לתקן ויהיה לי אוטו טוב למשך זמן ארוך או שלא שווה לי להשקיע. הרכב שנת 97 .

בעל הרכב נוסע במצב זה של הרכב כ3 שנים והגמגום התחיל בשבוע האחרון!

בבקשה תיתנו לי הצעות למחיר פחות או יותר לכל הדברים האלו והצעות למוסכים באזור רחובות.

 

רק חבל שאתה ממש לא ברור, תחילה רשמת שאתה נוסע עם הבעיה הזו 3 שנים. ואז רשמת שזה רכב שאתה מתכוון לרכוש, ועכשיו אתה רושם שבעל הרכב נוסע עם הבעיה 3 שנים.

 

אי אפשר לדעת גם אם תתקן את הרכב אם לטווח ארוך לא תצוץ בעיה חדשה, זה מה נקרא כל הז** . קח למוסכניק שאתה סומך עליו שיעיף מבט. לפני כן תעביר אתה מבט על הרכב מבחוץ, חפש סימנים למכות, פתח מכסה מנוע והבט לנזילות, בדוק איזה מים יש במיכל העיבוי (מי ברז או נוזל קירור איכותי), פתח את מכסה מילוי השמן שעל המנוע והבט בצידו השני בדוק שאין סימני טחינה לבנה בשמן. בדוק שכל האורות תקינים, שהוישרים עובדים והמנוע של הוישרים גם משפריץ מים ולא סתום. בדוק שהמזגן מקרר ומחמם, סע ברכב ותרגיש את איכות הנסיעה, אם המנוע שקט. בדוק שיש מספיק שמן הגה\נוזל בלמים (יש סימונים של מינימום ומקסימום על המיכלים). בדוק את הצמיגים חזותית אם הם נראים בלויים וייבשים הם לא יעברו טסט וזה הוצאה של בערך 1500 שקל. בקש לראות קבלות של טיפולים אחרונים בדגש על טיימינג. וודא שיש צמיג רזרבי וערכה של ג'ק ומפתח ברגים שתואמת לרכב, אפוד זוהר גם רצוי. חפש סימנים לרטיבות בבגאז', רטיבות על השטיחים בקבינה. דברים כאלו אח"כ זה הוצאה מיותרת. כמו כן בקש מבעל הרכב לתקן את בעיית הגמגומים אצל מוסכניק שאתה סומך עליו

 

ורק אז, קפוץ למוסכניק שייתן עין יותר מקצועית.

Hyundai I20 Inspire 2010

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לדעתי אל תחפש צרות בתיקונים של גרוטאה, חפש רכב כזה אבל שמור. כמה כבר יעלה? 5K -6K?

אם תקנה את זאת ב2K כנראה שתצטרך להוציא על כל התיקונים כאלה לא מעט (מנוע גמור, בולמי זעזועים) תחשיב ימי עבודה מבוזבזים ואת הנאחס שצריך לחכות בצד הדרך לגרר בזמנים לא ידועים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שדיברתי איתו הוא אמר לי שכל הזמן הוא ממלא שמן ויש מים ירוקים ברכב!

אם הוא נסע 3 שנים ברכב במצב כזה אז מצבו של הרכב התדרדר.

הרכיבים שבעל הרכב החליף ממה שהוא אמר לי זה קלאץ' , רדיאטור ומצבר.

אז אני יפגש איתו ונראה מה יהיה.

נגיד ואני קונה את הרכב הזה כמה זמן אני יוכל לנסוע במצב שקיים עכשיו

עד נגיד שיפוץ ראש מנוע או החלפה של הבלוק מנוע.

קיבלתי הצעת מחיר מהמוסכניק שלי להחלפת מנוע כולל עבודה ב3500 ש"ח האם שווה לא שווה?

איך יכול להיות ש3 שנים הרכב במצב כזה ולא הלך ראש מנוע או מנוע?

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם

matroox ,יש לך דרך מוזרה לנסח את דבריך:

 

אתה מתחיל בתיאור תקלות בגוף ראשון כאילו מדובר ברכב שלך,

רק אחר כך מתברר שמדובר ברכב שאתה מבקש ייעוץ לגבי כדאיות קנייה.

אחר כך אתה מספר שבעל הרכב כבר הודיע לך שמדובר במנוע גמור הדורש שיפוץ.

מסתבר גם שקיבלת כבר הצעת מחיר להחלפת מנוע.

במקום לשטוח בבת אחת ובצורה ברורה את כל הנתונים אתה מספק אותם רק לפי דרישה.

 

לי זה הוציא את החשק להמשיך להתייחס לפנייתך.

פורסם

איך שאני מקבל את הנתונים אז אני מפרסם אותם אני לא מחכה עד שאנשים ישאלו אותי.הציעו לי לבקשה הצעת מחיר במוסך הלכתי ודיברתי עם כמה מוסכים ואחרי פרסמתי את הנתונים שקיבלתי.

אני מצטער אם אתה חושב שאני מחכה שאנשים ישאלו. תעשה מה שאתה רוצה !

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם

אפשר לקבל הצעות למוסכים מומלצים באיזור רחובות.

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם

לגבי העשן כמו שאמרו קודמיי סיכוי גדול מאד שזה גומיות שסתומים היה לי 205 ונתקלתי באותה בעיה

הרעידות אחרי שניקיתי רדיאטור ומערכת מים האוטו השתפר מאד אין רעידות ישר מתייצב.

אבל שים לב לאיזה מוסך אתה הולך , קשה למצוא מכונאי שבאמת יודע לעבוד עם פיג'ו "מניסיון".

פורסם

אם איזור המרכז מדבר אלייך יש את מוסך אם הדרך שחבר בפורום אם אני לא טועה מתמחים בפיג'ו, יש גם את חבר הפורום אורן בן סימון (נראה לי )

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

כמה זמן אני בערך יוכל למשוך עם הרכב עד שאני יעשה ראש מנוע או מנוע חדש?

אם אפשר לקבל את הטלפון של המוסך להצעת.

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם

יש רבה מוסכים ברחובות טובים.יש את המוסך איציק והמוסך צורי.אז תביא איתך 205 ותתחיל לצאת מחר ולשאול את כל המוסכים שיתן לך הצעת מחיר לפני תיקון.זה לא קשה,מאשר לשאול שאלות יותר מדי הדרך במחשב.לילה טוב

פורסם

כמה זמן אני יוכל בערך לנסוע אם האוטו עד שילך ראש מנוע או מנוע?

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!


×
×
  • תוכן חדש...