Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיונר tv לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב ותודה מראש.

לאחר שקיבלתי את רכבי החדש מבית פולקסווגן עם מערכת המולטימדיה מבית caska, רציתי להתקין אנטנת טלוויזיה כדי שאוכל לקלוט את ערוצי עידן+. ואכן- קניתי והתקנתי וזה עובד נהדר - אבל, לא הכול וורוד. מסתבר שבמערכת יש הגבלה ממוחשבת על צפייה ב-tv ו-dvd כאשר נוסעים, והיא עובדת רק עם הנד ברקס מורם - בשם הבטיחות כמובן. ואני בהחלט מצדיק את זה, אבל במה אשמה אשתי (או אני כשאינני נוהג - מה שלא קרה עדיין ברכב החדש) שלצידי, ולא יכולה לצפות? -- יש לציין שהשמע ממשיך לעבוד גם אז. האם למישהו ידוע פתרון לתקלה? שמעתי שיש קוד שבאמצעותו ניתן לשנות הגדרות פנימיות במערכת. מישהו שמע על זה?

שוב תודה רבה רבה. חבל לי לזרוק הרבה כסף סתם לפח, ומבחינתי אם זה עובד רק בחנייה זה ממש ככה.

פורסם
שלום רב ותודה מראש.

לאחר שקיבלתי את רכבי החדש מבית פולקסווגן עם מערכת המולטימדיה מבית caska, רציתי להתקין אנטנת טלוויזיה כדי שאוכל לקלוט את ערוצי עידן+. ואכן- קניתי והתקנתי וזה עובד נהדר - אבל, לא הכול וורוד. מסתבר שבמערכת יש הגבלה ממוחשבת על צפייה ב-tv ו-dvd כאשר נוסעים, והיא עובדת רק עם הנד ברקס מורם - בשם הבטיחות כמובן. ואני בהחלט מצדיק את זה, אבל במה אשמה אשתי (או אני כשאינני נוהג - מה שלא קרה עדיין ברכב החדש) שלצידי, ולא יכולה לצפות? -- יש לציין שהשמע ממשיך לעבוד גם אז. האם למישהו ידוע פתרון לתקלה? שמעתי שיש קוד שבאמצעותו ניתן לשנות הגדרות פנימיות במערכת. מישהו שמע על זה?

שוב תודה רבה רבה. חבל לי לזרוק הרבה כסף סתם לפח, ומבחינתי אם זה עובד רק בחנייה זה ממש ככה.

לדעתי אם תרים צלצול למקום בו קנית את הרכב יוכלו להסביר לך אף יותר טוב מכיוון שמהי תעסוקתם אם לא זאתי?

JL Audio

פורסם

תודה על העצה, אבל ברדיו מילאנו - מתקיני המערכת, לא מוכנים לאפשר צפייה בנסיעה אפילו תמורת תשלום. כנראה איזושהי התחייבות לצ'מפיון או ליוזב היבואנים של המערכת.

פורסם

סע עם הנד ברקס מורם :D

 

סתם... לעניין- תנסה לבדוק איך זה בודק אם ההנד ברקס מורם, אני לא מבין גדול בזה ולכן לא ארצה להטעות אותך אבל אם זה רק קאבל אתה יכול לנתק אותו חח

JL Audio

פורסם

קליק אחד בהנדברקס מפעיל את זה? אם כן אז פשוט חיברו את זה לחיישן שאחראי על המנורה של ההאנד ברקס...

פורסם

אוקיי. אז מה אתה אומר לי בעצם? לנתק את החיישן חבל וגם ייתכן שאז הנורה תופיע כל הזמן וגם תגרום לצפצופים. בכל אופן תודה

פורסם

עד כמה שזכור לי, יש את חוט מראש שמחברים להרמברקס ולכן זה עובד רק כאשר ידית מורמת. אתה יכול להוציא את מערכת ולחבר אחרת, אני חושב צריך לתת בחוט זה 12 וולט או לחבר למינוס בכלל, יכול להיות אני טועה ומישהו אחר יתן עזרא פה.

פורסם

ממה שאני מכיר, במכוניות ישנות יותר וג'יפים, ברגע שאתה מרים הנדברקס יש לו פשוט לשונית מתכת שנוגעת החלק מתכת וזה סוגר לו את ה-(-) של המעגל... אם זה המצב אצלך אני מניח שיש כבל שיוצא מהמערכת ומתחבר לכבל (-) הזה. פשוט תנתק אותו מהכבל של ההנדברקס ותחבר אותו ל-(-) קבוע. לא צריך להיות מסובך.....

פורסם

תודה לכולם. הייתי אצל חשמלאי רכב, והוא אמר שהפתרונות הם או ׳לעבוד׳ על המחשב שיש הנדברקס ואז הנורה תופיע כל הזמן, או הקוד המדובר, או שינוי הגדרות המערכת במחשב כמו שיש לסדנאות. אם יש למישהו את הקוד או פתרון אחר, אשמח.

פורסם
תודה לכולם. הייתי אצל חשמלאי רכב, והוא אמר שהפתרונות הם או ׳לעבוד׳ על המחשב שיש הנדברקס ואז הנורה תופיע כל הזמן, או הקוד המדובר, או שינוי הגדרות המערכת במחשב כמו שיש לסדנאות. אם יש למישהו את הקוד או פתרון אחר, אשמח.

כמו שאמרתי, חיפוש באנגלית יכפיל את כמות התשובות...

JL Audio

פורסם

pac tr7 יודע לעשות את זה לאלפיין עד כמה שאני זוכר

תבדוק אם הוא מתאים גם למערכת שלך..

 

קח בחשבון שזה לא חוקי , הם לא סתם לא מוכנים לבטל את זה

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

Pac tr7 זה הקוד כאילו? ואיפה אני אמור להקליד אותו? - בבלוטות׳?

וכן, אני יודע שזה לא חוקי. לא נראה לי ששוטר יבדוק את זה, וכאמור אני לא מתכוון להשתמש בזה בנהיגה. תודה

×
×
  • תוכן חדש...