Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנתי פילטר לסיטרואן VTR שלי של K&N חלק נדיר בארצנו אם בכלל קיים ...

 

כמה שילמתי ? 260 שקל כולל הכל כמה היה עולה לי בארץ ? 410 ש"ח לא אפילו כולל משלוח והמחיר ניתן לי מאחת הסדנאות הגדולות

 

 

ולכן אני מודה לארה'ב , גם על הפילטר וגם על הדבר הזה שקוראים לו אינטרנט , מי שרוצה את הלינק לחנות של המוכר מוזמן לשלוח לי הודעה בפרטי

 

<a href=kjdmzjdndg1m.jpg' alt='kjdmzjdndg1m.jpg'

 

(לא להעיר על הנעלי בית לא מצאתי את הכפכפים הגבריות שלי )

פורסם

יפה יפה, אין כמו איביי...במחיר של 2 פילטרים מקוריים אתה קונה פילטר אחד פתוח שהוא לכל החיים/

הנאה מובטחת אחרי ההרכבה :)

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

יפה ...

אני רק שאלה :wink: ,

האם נתקלת בבעיה כלשהי במכס או שפשוט אספת את זה מהדואר וזהו?

וגם,

אם הרכב במסגרת אחריות זה דבר שיכול לגרוע אותה בעת טיפול או שפשוט לומר להם שיש פילטר אוויר פתוח ושלא יחליפו לאחר?

 

תודה!

פורסם

נתחיל מהסוף א- זה לא פילטר פתוח זה פילטר אינבוקס , הוא מחליף את הפילטר קרטון ששמים לך מחדש בכל טיפול קטן .

 

זה חוקי לגמריי ואיכותי הרבה יותר מהקרטון , הפילטר הזה הוא לכל החיים ! צריך לשמן אותו כל כמה עשרות אלף קילומטרים וזהו

 

 

שום בעיה ! עבר בצ'יק ! תוך שבוע וחצי זה כבר היה אצלי בבית ! ממש מהיר ... אם יש לך בעיה כלשהי עם אי בי אין לי בעיה להזמין לך את החלק אם תיתן לי את הכסף מראש + עלות קטנה כי שום דבר לא בחינם ואני שם את הכרטיס שלי על העיסקה

×
×
  • תוכן חדש...