Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנה מחו"ל לא באה בחשבון?

זול יותר ובלי בעיות.

אם אתה מסתבך או לא יודע איך אשמח לעזור בפרטי.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

הזמנה מחו"ל באה בחשבון, אבל לא שאני צריך להתחיל לקחת את הקריאטין ביום ראשון.

משלוח לארץ מbb יקח מעל שלושה שבועות ולכן זה לא בא בחשבון.

Got To love It

פורסם

קילו קריאטין בBB - עשרים ושלוש דולר. מחיר בארץ - 220 שקל

 

תעשה לעצמך טובה ותזמין מחו"ל, חבל על הכסף וממילא אני זה כנראה לא עניין של חיים ומוות :)

 

המשלוח שלי הגיע לדואר

מחר אני הולך לקחת אותו, חבילה של 5 ק"ג ואעדכן לגבי מיסי חארטה/מעמ שביקשו ממני

פורסם

הזמנתי ב-11 אבל ההזמנה התעכבה בגלל מוצר שלא שחיכיתי לו יומיים (בסוף החלפתי למשהו אחר והם פיצלו הזמנה)

היום הגיע הספח של הדואר.

 

 

עם מיסים ומשלוח יוצא לך 110 ש"ח בערך לקילו, במקום 220. על הדרך תוסיף דברים אחרים שאתה צריך - ויטמינים מאוד משתלם לקנות ב-BB

בעיקר את המולטי של אופטימום שעולה בארץ 320 שקל ל180 כדורים (60 מנות) ואצלהם המחיר הוא 20 ומשהו דולר..

פורסם

אף פעם לא פגשתי מישהו ש"צריך" להתחיל לקחת קריאטין במועד מסויים. :)

במרכז מוכרים בכל חדר כושר את המותג הנ"ל, נסה לבדוק ברשתות הגדולות (הולמס פלייס למשל) בצפון.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

זה לא עניין של צריך, אבל בשביל להגיע ליעד שהצבתי למועד מסויים.

אם אני אתחיל עוד חודש זה כבר לא יהיה רלוונטי.

Got To love It

פורסם

השיפור שאני ראיתי מקריאטין לא גדול, מציע לך לא לבנות רק עליו שיביא אותך למטרה

 

האימון והטכניקה זה מה שחשוב וגם כמה ומה אתה אוכל. איזה תוכנית אתה עושה?

פורסם

נזכרתי בעוד משהו, ראיתי את מה שאתה מחפש גם בבתי מרקחת וסופר פארמים, במחיר מופרז כמובן.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

מצאתי חנות בכרמיאל שמוכרת ב200 את המוצר, וזה קרוב לי למכללה.

 

לגבי אם עוזר או לא, אני עובד צמוד עם תזונאי שגם עושה לי את התוכנית אימון.

ברור שאני לא בונה על הקריאטין בלבד, אוכל כמו שצריך עם החלבון שצריך וככה נגיע למטרה.

 

עד כה אני איתו 4 חודשים וכל מה שהוא אמר, קורה. כמה משקל אני יעלה וכ'ו.

 

אני אמור עם הקריאטין לעלות עוד 3 קילו ומיד לרדת חצי קילו נוזל ולאחר מכן עוברים לחיטוב לקיץ.

Got To love It

פורסם

לא מכיר אישית אבל נראה לי שכתוב איזור הצפון.

אם תקנה חצי קילו ב-70 לבינתיים ותזמין קילו ב22 דולר מחו"ל זה עדיין יצא הרבה יותר זול מלקנות קילו בארץ..

×
×
  • תוכן חדש...