Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.bodybuilding.com/store/dym/creatine.html

יש גם חצי קילו. אם אתה מתכוון לחברה ספציפית, בקריאטין אין שום הבדל בין החברות - חשוב שרק יהיה קראטין מונו זה הכל

 

זה לא איזשהי תערובת של מרכיבים שהיחסים בין המרכיבים שונים מחברה לחברה.

עצה שלי תקנה מה שזול, אני משתמש ביוניברסל (קופסא שניה כבר) שקניתי ב23 דולר לקילו.. התמורה הכי טובה לשקל.

פורסם

לא מבין למה צריך קילו של קריאטין:shock:.

 

אבל אם הנושא דחוף לך, יש קריאטין מונו של GNC שנמכר בסופר פארם.

מאוד איכותי.

 

בזמנו שעסקתי בתחום באופן מקצועי, השתמשתי במוצרים של GNC במשך שנים והיו מאוד מוצלחים.

היום אני יודע שהמחירים יותר יקרים, אבל אם זמינות זו הבעיה, אז זה יכול להיות פתרון מצויין.

 

אגב, אתה מקבל הכוונה מקצועית בנושא? או לוקח על דעת עצמך? כי התוספים הללו זה לא חומצות אמינו או ויטמינים פשוטים.

 

קריאטין הוא מסוכן, ועדיף להתייעץ עם איש מקצוע בנושא.

לפחות בשביל להבין את אופן הפעולה, לקבל את המינונים הנכונים לפי כל הפרמטרים, וכו'

under construction..

פורסם

מפלצת ירוקה, כתבתי כמה הודעות למעלה שאני עובד צמוד על תזונאי שגם עושה לי את תוכנית האימון.

בשביל מה צריך קילו? אני אמור לקחת כל יום מנה של קריאטין (4-5 גרם) במשך חודשיים.

 

בעיקרון אמור להספיק לי 300 גרם, אז נראה לי שאני באמת ארכוש 300 ואזמין בינתיים עוד אחד מbb שיהיה ליתר ביטחון.

 

קריאטין הוא לא מסוכן, הוא פשוט סופח אליו מים לכן צריך לשתות סביב ה3 ליטר מים ביום, שגם ככה אני שותה סביב ה4.

 

תודה על הדאגה :-)

Got To love It

פורסם

אם מישהו רוצה - נשאר לי בקבוק של קריאטין "הדור החדש" שמגיע כקפסולות במקום להעמיס ולשתות ליטר לפני אימון.

 

Kre-Alkalyn 1500

 

מספיג הרבה פחות מים בגוף.

 

מדובר על המוצר הזה:

 

http://www.bodybuilding.com/store/sf/kre.html

 

130 קפסולות, כמובן שלא נפתח מעולם וסגור באריזה עם ניילון הרמטי

 

כבר סיימתי בקבוק אחד, ועכשיו אני עם ה ASSAULT וכבר יש בו קריאטין.

 

מי שמעוניין שישלח ה"פ

×
×
  • תוכן חדש...