Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לאבא שלי סיטרואן C5 2002 1.8.

קודם כל הרכב מבחינת התיבה ממש מעצבן!

היא נותנת קיקים. ושאני נוהג חזק באוטו הוא ממש בובה של אוטו, אבל שאני נוהג בה רגוע אני מקלל את מי שהמציא את התיבה הזאת.

זה הגיוני?

וגם שאני בהמידה לפעמים הסלד מגיע ל1100 בערך. עושה קצת רעש כאילו לוחצים על גז, למרות שאני לא לוחץ על הגז.

ואז חוזר ל900 סל"ד(דרך אגב זה סלד תקין שההילוך על D בעמידה?)

וגם הוא נותן מכות מעצבנות וכואבות. אבל זה רק בנהיגה רגועה, ולפעמים שהאוטו קר בסיבוב הוא נכבה.

מישהו יכול לענות לי על הדברים האלה?

ואיך לפתור את הבעיות.

פורסם

עידכון מנוע וגיר במוסך מורשה יכולים לפתור את הבעיות , אצלי זה פתר את בעיית ההילוך הקופץ הידוע בC4 וגם עידכון מנוע הוריד לי את צריכת הדלק טיפה סך הכל עלות של העדכון בסביבות 300 ש"ח כולל מע"מ.

להלן חמשת הרכבים הנגררים ביותר לשנת 2013-2014

פז'ו וסיטראן-מזדה-רנו-פורד(קונקט)-יונדאי

  • ספונסר פורום
פורסם

בעירך (בירת הדרום) מצוי מוסך מרכז רכב דרום אשר מתמחים בטיפול ברכבי פיג'ו וסיטרואן.

פנה אל אלי מנהל המוסך אשר ניהל הרבה שנים את המוסך המורשה בעיר ולכן הוא מכיר את הרכבים האלה כמו את כף ידו.

אל תשכח לציין שהגעת מהפורום כדי שתקבל שירות מועדף ומחיר מצויין. וכמובן אל תשכח לחזור לעדכן ולהשאיר חוות דעת על השירות.

×
×
  • תוכן חדש...