Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב, הייתה כתבת תחקיר מפורטת בנושא שאותה אני לא מוצא. כמו כן דובר על השמן הזה רבות בפורום.

אני באופן אישי, לא סומך על החברה הזו, ומשתמש בשמנים של חברות מובילות אשר בשונה מליקווי מולי, לאף אחד אין ספק באיכות מוצריהן.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

שלום רב !

קרא בעיון את השרשור הבא, והתמקד בעיקר על התגובה האחרונה תגובה מספר 59:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=197055&page=2

 

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ראשית, אני עומד מאחורי מה שכתבתי, זו דעתי האישית וזכותי לשתף אותה ,כל עוד אינני מציג את עצמי כמומחה לשמנים ,אלא כצרכן, זה בסדר.

לעניין:

מנוע MI16 אכילת שמן מוגברת שנפסקת עם מעבר לשמן מקביל של יצרן אחר.

אלפא 1.7 לחץ שמן נמוך בטמפרטורות גבוהות לאחר מאמץ, בהשוואה לשמן הקודם, המנוע הזה סיים את חייו מוקדם.

כמו כן, בטמפרטורת החדר כבר ניתן להבחין כמה השמן הזה דליל יחסית לשמנים דומים.

יתכן שברכבים חדישים יותר זה פחות משמעותי ,ואני מכיר אנשים שמשתמשים בשמן הזה בקביעות ולא קרה למנוע שום דבר רע (בינתיים).

 

אם כבר העלנו את הנושא ,יש לי גישה למעבדת שמנים מהמתקדמות בארץ, אני מתכוון לשלוח כמה דגימות לבדיקה. אם יש למישהו דרישה מסויימת בבקשה!

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

פורסם
ראשית, אני עומד מאחורי מה שכתבתי, זו דעתי האישית וזכותי לשתף אותה ,כל עוד אינני מציג את עצמי כמומחה לשמנים ,אלא כצרכן, זה בסדר.

 

+1 וכנ"ל.

וצביקה, אני מפנה אותך בחזרה לתגובה מספר 46!

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

טוב נעצור לרגע את האוייל-דיבייט הזה ונחזור לעדכן: כפי שציינתי המוסכניק ביקש ממני לבוא אליו אחרי נסיעה ארוכה, אז אם כבר מבצעים נסיעה כזאת אז שלא תהיה לשווא, הסעתי את חברה שלי מביתי בחדרה לבסיס הצבאי שלה בחיפה, הלוך וחזור +- לקח שעה.

 

והפעם בעיית הקרטועים לא חזרה על עצמה זאת למרות שב2 נסיעותיי הארוכות האחרונות (רעננה שהאמת לא כזה רחוק, ות"א) התופעה כן קרתה.

 

אך שימו לב למשהו חדש ששמתי לב אליו, במעבר הילוכים מ2 ל3 אני שומע מן רעש צפצוף מאזור מיכל הדלק.

אשמח לתגובות, מיכאל.

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם
מוזר אבל אולי כדאי שתשחזר בדיוק את אותם תנאי וזמן הנסיעה שהיו בנסיעות הקודמות ואז תחזור למוסך.

ולגבי רעש שאתה שומע, נסה לבקש מהמוסכניק לעלות איתך לנסיעת אבחון קצרה.

 

ידידי היום על כל ליטר משלמים 8 שקלים אז לא נראה לי כבר לשחזר נסיעות 8)

אסע למוסך עכשיו ואעדכן.

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

אני מעדכן שוב. היום הרכב נכנס לטיפול במוסך השלושה בחדרה. הוחלף פילטר אוויר,דלק,שמן. מולא שמן מנוע ליקווי מולי חצי סינטטי, בגיר מילאו שמן של valvoline. על הדרך הוחלפו 2 משאבות בלם ובוצעה שטיפה לטנק הדלק. לטענת המוסך אם הקרטועים נעלמו אין מה לבדוק כרגע יכול להיות אלף סיבות ויכול להיות שזה היה סתם לכלוך במיכל. כמו כן הוחלפו פלאגים. תודה לכל מי שעזר

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

מיכה שלום רב !

אני מצטרף ומחזק את דברי בעל מוסך השלושה, והמשך לנסוע עם הרכב, כל עוד הבעייה נעלמה, כשהיא תחזור(בתקווה שלא), תחזור למוסך שוב לבדיקה נוספת און ליין.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
+1 וכנ"ל.

וצביקה, אני מפנה אותך בחזרה לתגובה מספר 46!

קראתי את תגובה מספר 46, ואני ממליץ לפנות ליבואן פרומט, ולבקש הסברים ומסמך כתוב לגבי ה

אישור השמן שחשוד כמינרלי, ולגבי הספק האם אכן מזובר במוצר מדבקה, והאם הוא עומד בתקן של מכון הנפט האמרקאי.

גלוי נאות:אין לי כלל קשר ליבואן.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לאור המעורבות של היבואן פרומט בדרעק ועבודה בעיניים אשר נקרא "אמריקן איגל" (הוכחות בשרשור שצירפת) ולאור התוצאות שהשיגו הLM חצי סינטטי וה"שמן" אמריקן איגל במבחן של כלכליסט - לי אין שום אמון ביבואן ובמוצרים שהוא מייבא. אין מה לבקש הסברים, זה כמו לשאול את החתול אם אכל את השמנת..

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

אני שב לעדכן בנושא - הקרטועים המשיכו למרות הטיפול שעבר הרכב ( שהיה צריך לעשות בכל אופן ) שבו הוחלפו פילטרים, שמנים, פלאגים.

 

לאחר בדיקה של המוסך נראה כי חוטי ההצתה היו יבשים ובלויים והחליפו לי אותם. בנתיים אין זכר לקרטועים אך זה דבר שקורה לי באקראיות לכן אני אמשיך לעקוב אם זה חוזר. יש לציין שהמוסך לא גבה ממני עלות עבור החוטי הצתה, אלא אמר לי להמשיך ליסוע ואם הדבר יחזור לשוב אליהם. אם הבעיה תיעלם תוך שבועיים לחזור אליהם ולשלם על החוטים. הוגן מספיק, לא?

 

כמו כן צפצופים קלים שהיו בעת מעבר הילוכים מ2 ל3 ומ3 ל4 (אוטומט) נעלמו לאחר החלפת שמן הגיר בטיפול, שהיה שחור משחור.

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

מיכה שלום רב !

לדעתי הבלתי מחייבת, האבחנה של חוטי ההצתה היתה הפעם מדוייקת, ואני מוכן להמר שבסבירות גבוהה מאד בעייתך נעלמה.

המשך לעדכן שוב בשבוע שבועים הקרובים.

בהצלחה

וחג פורים שמח.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...