Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. הפיגו שלי 306 אקס-אר התחילה לקרטע ולגמגם בהאצות. הדבר קורה רק לאחר כשעה נסיעה לכל הפחות. שהאוטו נח זה נעלם וחוזר שוב בנסיעות ארוכות. הבעיה כנראה סמעבר דלק למנוע השאלה מה הבעיה. האם העובדה שהקרטועים מתחילים רק לאחר נסיעה ארוכה מעידה על כך שהמשאבת דלק מזייפת בלחץ או שיש מצב שזה פילטר דלק או משהו בהזרקה?

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

מיכה שלום רב !

החל לבדוק מהקל לכבד, התחל בהחלפת מסנן דלק, בדיקת לחץ דלק, בדיקת או החלפת חוטי הצתה.

אף אחד לא הגיב עד כה, כי לא ניתן לאבחן בוודאות בעייה כמו שלך וחובה לבצע מספר בדירקות מקדימות במוסך.

האם מוסך השלושה בחדרה, שהמלצת עליו בעבר ,לא מתמחה ב306, אני בספק רב, ממליץ שתפנה אליו.

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

התקשרצי אליהם כבר והם אמרו שאגיע בשבוע הבא.. (התקשרתי הבוקר) והם גם המליצו שאגיע אחרי נסיעה ארוכה כמו שתיארתישיוכלו לבדוק את המשאבה תחת לחץ. הגיוני?

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

כן !

יתכן שבעת התחממות, החיווט למשאבה חשמלית, גורם למפל מתח, ולירידה בלחץ משאבת הדלק, בדיקת לחץ הדלק און ליין בעת התקלה, תעזור לאבחן האם האם הבעייה בסתום פורק לחץ במשאבה בחיוט החשמלי או במשאבה עצמה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה, בהזדמנות זו אשמח אם תעזור לי בנושא אחר.

נראה לי ששבוע הבא שאני אגיע למוסך אני כבר אעשה לו טיפול, הרכב נקנה לפני כ4 חודשים ולא ידוע על טיפול אחרון. אני אעשה לו "יישור קו" מה שנקרא. אשמח לקבל חוות דעת לשמן מנוע, ליקווי מולי לדוגמא ישמש טוב? ובאיזה צמיגות? אשמח גם לשמוע מחיר +-

 

מיכאל.

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

מיכאל שלום רב !

ליקווי מולי בצמיגות 10/40, חצי סינטטי, הוא השמן המומלץ לרכבך, ומחירו הוא היום בסביבות 120/130 שקלן באריזה בצבע זהב, ויקר יותר (מעל 150 שקל)באריזה בצבע אפור, שמכיל את התוסף של מוס 2 הנמצא כבר מתוסף בשמן, אך מיותר במנוע תקין ללא שריפת שמן, עשן יתר או רעשי נדנדים ומנוע.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
מיכאל שלום רב !

ליקווי מולי בצמיגות 10/40, חצי סינטטי, הוא השמן המומלץ לרכבך, ומחירו הוא היום בסביבות 120/130 שקלן באריזה בצבע זהב

 

תיקון קטן: האריזה בצבע זהב/צהוב מכילה שמן מינרלי ולא חצי סינטטי!

השמן האפור שלהם לרוב מיותר כמו שנכתב, ויקר.

קנה שמן חצי סינטטי איכותי מחברה מוכרת כמו ELF, mobil, agip וכו'

יש עוד מידע בחיפוש

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

תודה ח'ברה.

כמו כן מה רצוי לבצע בטיפול "יישור קו" שכזה, ברכב שלא ידוע על טיפולו האחרון? מה רצוי להחליף? וכמה פחות או יותר הנזק לארנק ?

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם
תיקון קטן: האריזה בצבע זהב/צהוב מכילה שמן מינרלי ולא חצי סינטטי!

השמן האפור שלהם לרוב מיותר כמו שנכתב, ויקר.

קנה שמן חצי סינטטי איכותי מחברה מוכרת כמו ELF, mobil, agip וכו'

יש עוד מידע בחיפוש

 

עשיתם לי סלט. כבר קניתי מה שצביקה אמר באריזה בצבע זהב ורשום חצי סינטטי

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם
תיקון קטן: האריזה בצבע זהב/צהוב מכילה שמן מינרלי ולא חצי סינטטי!

שלום רב !

אינני יודע מאין המידע שלך אך הוא כנראה מוטעה ומטעה, קרא כאן :

 

שמן מנוע 10W40 חצי סינתטי, LIQUI MOLY

 

מק"ט: 7878303

חברת LIQUI MOLY הגרמנית מתמחה בפיתוח שמני מנוע לתעשיית הרכב ולשימוש במסלולי המרוצים. החברה משווקת בארץ ובעולם שמן לרכב במגוון סוגים המותאמים במיוחד לעבודה בתנאים מאומצים. שמן מנוע חצי סינתטי משלב בין יתרון המחיר של שמן רגיל לתכונות העדיפות של שמן לרכב סינתטי המיוצר במעבדה. שמן מנוע חצי סינתטי ברמת צמיגות 10W40 מאושר לשימוש על ידי יצרני הרכב הגרמניים ומכיל תוספים שונים אשר מפחיתים את השחיקה במנוע ומונעים את התחמצנות השמן לאורך זמן.

תוסף ה- MOS2הוכח מחקרית כחומר המפחית את החיכוך בין חלקים נעים ושומר על חיי המנוע לאורך זמן. תוסף זה הוא חלק בלתי נפרד משמן מנוע חצי סינתטי 10W40 המשווק באריזה חסכונית בנפח של 4 ליטרים.

 

03.jpg

 

 

 

 

 

או:

 

 

שמן מנוע 10W40 חצי סינתטי LIQUI MOLY

 

מק"ט: 7699465

חברת LIQUI MOLY הגרמנית מתמחה בפיתוח שמני מנוע לתעשיית הרכב ולשימוש במסלולי המרוצים. החברה משווקת בארץ ובעולם מגוון סוגים של שמן מנוע המותאמים במיוחד לעבודה בתנאים מאומצים. שמן מנוע 10W40 חצי סינתטי משלב בין יתרון המחיר של שמן רגיל לתכונות העדיפות של שמן מנועים סינתטי המיוצר במעבדה. שמן מנוע 10W40 מאושר לשימוש על ידי יצרני הרכב הגרמניים ומכיל תוספים שונים אשר מפחיתים את השחיקה במנוע ומונעים את התחמצנות השמן לאורך זמן.

תוסף ה- MOS2הוכח מחקרית כחומר המפחית את החיכוך בין חלקים נעים ושומר על חיי המנוע לאורך זמן. תוסף זה הוא חלק בלתי נפרד משמן מנוע חצי סינתטי 10W40 המשווק באריזה חסכונית בנפח של 5 ליטרים.

 

03.jpg

 

7699465.jpg

 

 

 

 

 

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

השמן הזה אכן חצי סינטטי.

היו לי כמה "תקריות" עם השמן הזה, לכן ממליץ להשמש בשמן אחר.

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

פורסם

שלום רב !

האם אתה מוכן לפרט, מה ה"תקריות" שהיו לך עם השמן הזה, ומדוע אתה ממליץ, לא להשתמש בו?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...