Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה מזמין, תראה שזה סט שכולל מוח ושלטים (יענו KEYLESS MODULE).

*אין באמור לעיל התחייבות שלי לבקר את חמותי. :lol: כל מה שאני מבטיח שאם אהיה במקרה בנהריה, אבוא בכיף לעזור לך.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
אם אתה מזמין, תראה שזה סט שכולל מוח ושלטים (יענו KEYLESS MODULE).

*אין באמור לעיל התחייבות שלי לבקר את חמותי. :lol: כל מה שאני מבטיח שאם אהיה במקרה בנהריה, אבוא בכיף לעזור לך.

אני מזמין את מה שאתה פירסמת בקישור המצורך מהאיביי.

אני לא לוחץ, תרצה ותוכל ? אתה מוזמן לעזור לי בכייף. אל תבקר את חמותך רק בגללי :-D

אני כבר יסתדר , מקסימום הרכב יסע רוורס ב D . :shock:

פורסם

אגב מה ההבדלים המספרים האלה

FRC 22

FRC 23 וכן האלה.. יש לזה משמעות זה בטוח השאלה האם אני אמור להתייחס לזה?

פורסם

סתם, העיצוב של השלט.

מה שאני בחרתי הכי מצא חן בעיני בתמונה, והוא אכן יפה ומאסיבי.

רק מה- המקום של הסמל מאחורה בשלט עגול (כמו של פולקסווגן), והסמל של מאזדה קצת אליפסי.

תאמין או לא- זה שאין לי סמל על המפתח מקלקל לי קצת את השמחה של ההתקנה...

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

צודק בוקי, אך ביצעתי חיפוש בפורום ולא מצאתי .

אתם צריכים לעשות גם " אוסף בעלי מקצוע" מוסמכים או לא העיקר שידעו לבצע את העבודה. כמו נטקו כאן.

חבל,

אני מאוד מעוניין במוצר הזה וזה ממש כבר מציק לי שאני כל היום חופר בזה (ולנטקו) אבל אני חייב את זה! אני משתגע מרוב שאני רוצה את זה! אני מכיר את עצמי כבר משאר השידרוגים שעשיתי לרכב. אני בעייתי כשאני רוצה משהו! אני לא ישן!

אין לי מושג מה עושים אבל העיקר הזמנתי את זה כבר מהאיביי.

מה עושים? יש מישהו שיהיה מוכן לעזור לי? גם בתשלום (סימלי כמובן) גם הבירה עדיין בתוקף :wink:

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
צודק בוקי, אך ביצעתי חיפוש בפורום ולא מצאתי .

אתם צריכים לעשות גם " אוסף בעלי מקצוע" מוסמכים או לא העיקר שידעו לבצע את העבודה. כמו נטקו כאן.

חבל,

אני מאוד מעוניין במוצר הזה וזה ממש כבר מציק לי שאני כל היום חופר בזה (ולנטקו) אבל אני חייב את זה! אני משתגע מרוב שאני רוצה את זה! אני מכיר את עצמי כבר משאר השידרוגים שעשיתי לרכב. אני בעייתי כשאני רוצה משהו! אני לא ישן!

אין לי מושג מה עושים אבל העיקר הזמנתי את זה כבר מהאיביי.

מה עושים? יש מישהו שיהיה מוכן לעזור לי? גם בתשלום (סימלי כמובן) גם הבירה עדיין בתוקף :wink:

 

 

סליחה שאני מתעלק על השיחה שלכם ומקפיץ אשכול מלפני חצי שנה אני גם מעוניין לעשות דבר כזה במאזדה שלי [מאזדה 3 אקטיב מה שמוכרים כל החברות ליסינג]

היא שנת 2008 מנוע 1.6 המספר בסוף זה 64 (למקרה שזה משנה)

 

אם הבנתי נכון מהמדריך שפרסמת אני צריך לפרק את איפה שהפיוזים בתוך האוטו ושמה אני מוצא את כל ה"מוח" של המכונית שאחראי על פתיחה וסגירה של הדלתות וכו' נכון ?

עכשיו דבר נוסף אצלי באוטו אין מערכת נעילה מלבד הנעילה הרגילה.

כלומר יש באוטו קודן של POINTER שנדלק ברגע שפותחים את הדלת ומתי שאני מסיים את השימוש ברכב אני יוצא ממנו ונועל את הדלת של הנהג והיא נועלת את כל הדלתות. האם זה מספיק או שהאוטו שלי מגיע ברמה בסיסית שצריכה הוספת מעגלים חשמליים כלשהם ?

 

יש לציין שיש לי ידע בסיסי בחשמל וסיימתי כיתה יג במערכות הספק ויצא לי להתעסק קצת בחשמל של אוטו ברמה של התקנת דיבורית בלוטוס והתקנות של רדיו + ציינגר + רמקולים [פשוט במכוניות שעשיתי את זה פירקתי את הפלסטיקים בלי יותר מידי לחשוב איך מחברים שוב כי זה היה מכוניות ישנות שגם ככה הכול היה תפוס עם ברגים או אזיקונים ואצלי אני לא הולך לחבר פלסטיקים בקומבינה]

 

אשמח לעזרה :)

פורסם

תקרא את המדריך בעיון.

יש שם הסבר אפילו איך למשוך את המגש של ה PJB בלי לשבור שום דבר.

בנוסף, יש שרטוטים חשמליים מקוריים עם סימונים ברורים לאן להתחבר.

בתור אחד שלמד י"ג, לא צריכה להיות לך בעיה לקרוא אותם. :-D

 

תתחיל לעבוד, אם תתקע אנחנו כאן.:wink:

אם תעבוד בעדינות שום דבר לא ישבר, וזו ממש לא תורה מסיני.

 

ותתחיל מלהזמין את היחידה. זה לוקח לסינים המעפנים האלה איזה שלושה שבועות לשלוח אותה.

(אגב, עזרתי אישית לחבר פורום נוסף שהתקין את המערכת הזו וקיבל מהם מוח תקול. אמנם המוכר שלח לו חליפי,אבל זה עיכב עוד יותר את ההתקנה. לידיעתך!)

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

קראתי אבל יש חלקים שלא הבנתי, בכל זאת אני בן 18 והמדריך בשפה גבוהה ובוא נגיד שאם הייתה רושם " לך אל הדלת שליד הנהג תסתכל מתחת יש את הקופסה של הפיוזים בצדדים שלה יש ברגים תפרק אותו ויהיה לך את הלוח של החשמל באוטו"

ומה הפירוש של PJB ? הכוונה ללוח חשמל הראשי באוטו?

 

ועוד דבר המערכת נעילה שנמצאת אצלי באוטו מספיקה?

חשבתי על לבדוק שהיא נועלת בדרך הבאה:

לקחת את החוטים שאמרת ולתת להם + מהמצבר [לתת נגיעה - פולס ולעזוב ולראות שהוא נופל ובחוט השני לראות שהוא פותח וככה לדעת שאלו החוטים הנכונים.]

השאלה אם "מותר" לבדוק ככה? ( האם הלוח פועל במתח 12V או יותר קטן? אני לא מעוניין להרוס את האוטו של אבא שלי מהסיבה הפשוטה שאם אני הורס משו אני יצטרך להשתמש במגרש טניס במושב בתור מיטה וברשת של המגרש בתור שמיכה ) :cry:

פורסם

מנסיון אישי. אם אתה לא בקיא, קח את הערכה שקיבלת למתקין. לי זה עלה סביב ה 100 ש"ח .

גם תקבל אחריות על העבודה.

אגב נטקו תודה על הרצון לעזור, באותה תקופה..

פורסם

צודק C4F. אם אתה לא בטוח במה שאתה עושה- אל תעשה. הנזק מניסיון כמו שהצעת עלול להיות פשוט עצום!.

(ולשאלתך- כן, הכל פועל ב12V, אבל אם תתן מתח הפוך או תיתן בטעות מתח לחוט תקשורת שרק אמור לקבל אותות בינאריים,ילך המחשב של הרכב, ואז אני במקום אביך לא הייתי מסתפק בהרחקתך למגרש הטניס:lol: )

 

לשאלתך:

PJB= PASSENGER JUNCTION BOX או בטורקית מדוברת- ריכוז כל החשמל והתקשורת עם מחשב הרכב הראשי.

במקרה גם תיבת הנתיכים ממוקמת שם...

 

אגב- אני מצטער לשמוע שהמדריך לא ברור מספיק.

ניסיתי לכתוב בשפה הכי פשוטה שאני יכול ולצרף תמונות ותרשימים לכל דבר.

אבל עובדה היא שחוץ מC4F היה עוד חבר פורום שהסתבך עם ההתקנה...

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
צודק C4F. אם אתה לא בטוח במה שאתה עושה- אל תעשה. הנזק מניסיון כמו שהצעת עלול להיות פשוט עצום!.

(ולשאלתך- כן, הכל פועל ב12V, אבל אם תתן מתח הפוך או תיתן בטעות מתח לחוט תקשורת שרק אמור לקבל אותות בינאריים,ילך המחשב של הרכב, ואז אני במקום אביך לא הייתי מסתפק בהרחקתך למגרש הטניס:lol: )

 

לשאלתך:

PJB= PASSENGER JUNCTION BOX או בטורקית מדוברת- ריכוז כל החשמל והתקשורת עם מחשב הרכב הראשי.

במקרה גם תיבת הנתיכים ממוקמת שם...

 

אגב- אני מצטער לשמוע שהמדריך לא ברור מספיק.

ניסיתי לכתוב בשפה הכי פשוטה שאני יכול ולצרף תמונות ותרשימים לכל דבר.

אבל עובדה היא שחוץ מC4F היה עוד חבר פורום שהסתבך עם ההתקנה...

 

ואני צריך להזמין גם עם נעילה מרכזית? או שב"ערכה" שקונים יש את הכול (מוח ושליטה מרחוק) ורק צריך לחבר את המוח במקביל לחיבורים המקוריים והשליטה מרחוק זה כבר מסונכרן בניהם?

 

ואם אני יגע בחוטים שם אז רק בחוטים שציינת. וזה במקום שדברתי עליו ? (מתחת לתא כפפות ומעל השטיח?)

תודה מראש וסליחה שאני חופר לך.

פורסם

אם ברכב שלך יש כבר נעילה מרכזית (עם מפתח) אתה צריך רק את הערכה שמופיעה במדריך.

אם אתה נועל את הרכב ידנית כפתור-כפתור כל פעם אז העניין יותר מסובך.

 

אין שום פירוקים בשום מקום אחר פרט למה שמצויין במדריך.

אם כבר לקחת מתח לפני סוויץ' אז אין לך סיבה לפרק שטיח.

רק מתחת לתא הכפפות- וזה לא "פירוק" יותר מסובך מלפתוח מכסה מנוע.

רק עשה טובה-אל תכניס פולסים של מתח ישיר מהמצבר לאיזור הזה.

 

C4F- עדיין לא השגתי מדבקה לשלט...

אני מחפש משהו יותר "משוכלל" ממדבקה- סמל בולט או לכל הפחות מדבקה עם "כיפה" שקופה

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אני נועל את הדלת של הנהג וכל האוטו נסגר - אנכנו מדברים על אותה מערכת?

עריכה: שאני פותח את הדלת של הבגאז עם המפתח (שהאוטו נעול לגמרי) אז כל הדלתות נפתחות אוטומטית גם אצלכם זה ככה?

×
×
  • תוכן חדש...