Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרדיו דיסק המדובר מגיעי בכמה רכבים של סקודה או פולקסווגן.

בדקתי ברדיו מילאנו והם טוענים שהם משתמשים רק במנחת.

לאחר בדיקה באינטרנט ראיתי שלמכשיר יש יציאות Aux out באחד מהקונקטורים.

my-gti.com/1319/volkswagen-rcd-310-pin-assignments

כנראה שהרדיו דיסק גם צריך קידוד כדי לאפשר זאת. לבטל את המגבר שלו ולהפעיל את הערוצים הלא מוגברים.

 

השאלה, האם אני באמת צריך קידוד או שברגע שאוציא מהקונקטור הכל יעבוד מצויין?

 

 

 

תודה

פורסם

כן, בדקתי בELSA ובאמת אלו כניסות מהCD_CHANGER.

מה בנוגע למשיכת RCA מהכניסה למגבר כח? קצת קשה בלי שרטוט של המעגל אך עם קצת כאב ראש נראה לי אפשרי.

אגב, יש איזו מעבדה שעושה את זה כדי למנוע את הכאב ראש או לפחות איפה אני יכול להשיג את תכנון המעגל?

 

תודה

פורסם

תגיד, משעמם לך בחיים? אתה מחפש להמציא את הגלגל מחדש?

 

שים כבר מנחת וסגור ת'סיפור.

יש אחלה מנחתים בגרוש וחצי ב-EBAY.

 

גם ככה התוצאה שתקבל עם הרדיו הזה בהגברה תהיה בינונית מינוס במקרה הטוב.

פורסם

לא המצאתי את הגלגל הרבה פעמים הלכתי עם דברים קצת בצורה אחרת.

שאלתי שאלה, יש לך איך לעזור לי במידע או שאתה יכול רק להגיד כמו כולם תשתמש במנחת?

יש לי מנחת ואני לא רוצה להשתמש בו.

הרדיו דיסק לא יהיה הכניסה היחידה למגברים אך גם בו איני רוצה להשתמש במנחת.

פורסם

הבנתי, אתה מה- KNOW IT ALL שהולכים מאילת לתל אביב דרך קריית שמונה.

 

למה אתה חושב שכולם אומרים לך להשתמש במנחת? אני לא משווק מנחתים למחייתי.

 

אתה רוצה לספר לנו מה התוצאה הסופית,, לאן אתה מתכוון להגיע, כי אני לא כל כך מבין לאן אתה חותר כאן... :roll:

פורסם

אני רוצה לשים פרוססור בדרך למגברים אך להשתמש ברדיו דיסק כבורר בין הדברים. אני רוצה להשתמש ברדיו שלו ובכניסה שלו (אני שומע FLACs מנגן של COWON..).

להעביר את האות בין הכניסה שלו ליציאה של הפרא אמפ לא סביר שתהיה בעיה של עיוות באות אך מנחת כן יעוות בצורה חמורה כך שמנחת לא בא בחשבון.

האפשרות השניה היא באמת לחבר את הרדיו דרך מנחת ואת הנגן דרך כבל ישר לפרוססור. זה עניין של נוחות שהשליטה תהיה דרכו.

רציתי לדעת אם יש למישהו "סכמות" של הרדיו דיסק כדי לבנות לו יציאות.

×
×
  • תוכן חדש...