Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הודעה ראשונה בפורום!!!

יש לי גולף Gti 2011 stage 2

אני רוצה צמיגים לרכב לעונת הקיץ שתגיע בקרוב.

 

הצימיגים שאני מחפש הם גם לנסיעה יום יומית עם הרבה אחיזה כי יש לי כמעט 280 סוסים לגלגלים הקדמיים

אני מבלה הרבה גם במסלולים למינהם אז ככה שפחות חשוב לי אורך החיים של הצמיג.

 

אשמח לקבל המלצות

 

תודה רבה והמשך שבוע טובבב:-D

פורסם
הודעה ראשונה בפורום!!!

יש לי גולף Gti 2011 stage 2

אני רוצה צמיגים לעונת הקיץ שתגיע בקרוב.

 

הצימיגים שאני מחפש הם גם לנסיעה יום יומית עם הרבה אחיזה כי יש לי כמעט 280 סוסים לגלגלים הקדמיים

אני מבלה הרבה גם במסלולים למינהם אז ככה שפחות חשוב לי אורך החיים של הצמיג.

 

אשמח לקבל המלצות

 

תודה רבה והמשך שבוע טובבב:-D

 

שלום,

 

מידה/קוד מהירות יעזרו

 

ירון-צמיגי גודייר

פורסם

אהלן רועי,

גם אני נוסע על GTI והייתי ממליץ לך מאוד לקנות צמיגים של יוקוהמה מדגם ADVAN NEOVA AD08.

המלצתי לפני מס' חודשים לחבר פורום אחר שנוסע על GTI כמו שלך והוא מבסוט מהצמיגים ברמות מטורפות.

תקרא את הביקורת שלו:

http://www.scirocco.co.il/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=2382

 

מקווה שעזרתי,

יום טוב.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

יש לי רכב דומה לשלך (GTI 2011) אבל בלי הסטייג' 2.

אני בדרך להחלפת צמיגים (יחד עם עלייה במידה ל18").

אחרי הרבה חפירות באינטרנט, בארץ ובחו"ל, אני שומע המון המון (המון) דברים חיוביים על היוקוהומה AD08.

 

אז אמנם אני לא מייעץ מנסיון אישי עם הצמיג, אבל באמת שקראתי עליו המון.

ואם כלכך הרבה אנשים ממליצים עליו - אני מתכוון להלביש אותו על הג'נטים החדשים שאקנה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

המידה היא

225/45/17

קוד מהירות אני חושב 91w

 

אני מאזור הקריות,

 

 

יש לי כמה אפשרויות שאני באמת לא יודע מה להחליט:

Toyo r888

Yokohama ad08

Dunlop dz101

Pilot sport 2/3

פורסם

ב17" אפשרי למצוא אותו בין 800 ל900 ש"ח.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הדאנלופ הם הזולים ביותר 690 לצמיג

האר 888 - 900 לצמיג

יוקוהמה - 825 לצמיג

המישלין קצת יותר יקרים בסביבות ה 1200 לצמיג

פורסם

אשמח אם תעדכן אחרי הרכישה.

אני גם צריך להחליף צמיגים (אחוריים) ב GTI, הבעלים הקודם שם לפני חצי שנה T1R על הקדמיים.

אני מתלבט אם לשים T1R גם מאחורה או להחליף את כל הרביעייה ל ad08.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
המידה היא

225/45/17

קוד מהירות אני חושב 91w

 

אני מאזור הקריות,

 

 

יש לי כמה אפשרויות שאני באמת לא יודע מה להחליט:

Toyo r888

Yokohama ad08

Dunlop dz101

Pilot sport 2/3

 

הדנלופ - אין לו אחיזה הכי טובה.

טויו אתה יכול ללכת על T1R או R1R אם אתה מוכן להחליף צמיג כל 10K-15K

יוקו - הצמיג טוב ואתה גם יכול להוסיף דגם נוסף S.Drive שגם טוב ויותר שקט מה T1R

מישלין - יקר ויש יותר טובים

קובי

:-)

פורסם

טוב אז אחרי הרבה ייאוש (R1R) אין במלאי פשוט לא מצאתי

 

מה שנשאר לבחור זה

 

toyo r888 - שעולה 900 ש"ח לצמיג

 

yokohama ad 08 - שעולה 830 ש"ח לצמיג

 

Bridgestone Adrenalin RE002 - שעולה 950 לצמיג

 

בבקשה תעזרו לבחוררררר

×
×
  • תוכן חדש...