Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכול הזבל הכי עדיף פלטניום אודיו..1200

אם תמצא יד שניה מגבר של לאנזאר

או קליפורניה בום 1200 תקנה

ואל תבלבלו את השכל על קליפורניה בום... :evil:

פורסם

אם ירצו לבלבל, יבלבלו ולא אתה תגיד אם כן או לא. קצת מצחיק שאתה אומר אל תבלבלו על מגבר שיש לך ושאתה ממליץ על הדוטק למרות שלא שמעת את הFNQ בת'רד אחר.

אם אתה רוצה להמליץ, תמליץ אבל תן לאחרים להגיד את דעתם.

פורסם

איל אני אמלצתי על הדוטק שכול אחד ימליץ על מה שהוא רוצה !

בקשר לקליפורניה 90 אחוז מהאנשים פה לא שמעו אותו בכלל בגלל זה כבר נמא שכול הזמן כולם קוטלים בלי לשמוע את המגבר שלהם !

פורסם

אין הבדל בין ההמלצה או החוסר המלצה שלהם על הקליפורניה לבין ההמלצה שלך על הדוטק. גם אתה לא שמעת אתה הFNQ ואמרת שהרוב אמרו לך ללכת על הדוטק. אז אולי להם הרוב אמרו שהקליפורניה לא טוב ועל פי זה הם ממליצים?

אין הבדל בין הדברים ובכל מקרה קבעת שהם לא שמעו, מי יודע אולי יש כאלו שכן.

פורסם

בקיצור ולעניין באמת הייתי מנסה להשיג איזה לנזר 430 משומש אבל אם אתה לא מוצא הכי טוב שתלך על פלטיניום אודיו 1200 וואט או על בוס ba2900

 

זו דעתי האישית!

 

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

הקליפורניה והפלטיניום 1200 הם מגברים חביבים אבל הם עולים יותר מ600 ש"ח.

המגבר היחיד שנכנס שתקציב הזה הוא הבוס 1000 ה"מפורסם" ,האמת שמעתי אותו הרבה פעמים ולדעתי הוא מגבר נחמד ,הבעיה היחידה שלו זה שהוא מתחמם הרבה.

תעשה את השיקלים שלך..

8)
פורסם
הקליפורניה והפלטיניום 1200 הם מגברים חביבים אבל הם עולים יותר מ600 ש"ח.

המגבר היחיד שנכנס שתקציב הזה הוא הבוס 1000 ה"מפורסם" ,האמת שמעתי אותו הרבה פעמים ולדעתי הוא מגבר נחמד ,הבעיה היחידה שלו זה שהוא מתחמם הרבה.

תעשה את השיקלים שלך..

 

יש חנות שמוכרת את הפלטיניום ב 500 ש"ח ועוד כמה דברים חינם

 

http://www.netactive.co.il/product.php?item=2365&cat=166&ref=zap

פורסם

בתקציב הנל גם אני הייתי הולך על יד שניה.. (משומש פשוט נשמע כמו משהו שאומרים לבחורה, לא למגבר !)

 

בכל אופן רק תשים לב שהקנייה אכן הגיונית, תברר את המחיר של המוצר לפני הרכישה כי היו הפתעות בעבר..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני לא הייתי קונה מגבר ישן ממשהוא (לפחות אם יש במחיר הזה חדש)

 

אתה לא יודע אם הוא נשרף ותוקן

 

ויזיף לך עוד חודש

 

 

קנה חדש אם ראש שקט

פורסם

יש מגבר חביב של SPL 4 ערוצים שעולה סביב ה600 אני לא זוכר אם זה 590 או 690

מומלץ לדעתי הרבה יותר מ קליפורניה זבלה (סליחה - בום )

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

תראו אני רוצה לקנות 2 מגברים

והם לא בשבילי!, אני יודע כמה מגבר נורמלי עולה! (+1000)

ובני דודים שלי לא מבינים מה שאני אומר להם!

אז התקציב נשאר על 600 למגבר!

 

אני גם בהתחלה חשבתי על הפלטינום אודיו

ואין סיכוי לקליפורניה בום

 

נ.ב. בלי הודעות פרטיות על 2 ערוצים, אלה על 4 ערוצים בלבד!

 

אז יש לכם עוד הצעות?

תודה.

עמנואל.

Honda XR250L 1995

Honda Civic coupe 1995

×
×
  • תוכן חדש...