Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, יש לי HU Pioneer deh-p5650mp שהוא בן שנה וחצי+- (קיבלתי עם הרכב) אבל לפי מה שהבנתי הוא עצבני ביותר רק בלי בלוטוס/AUX וקיבלתי מבן דוד שתי רמקולים קידמיים Kenwood 170 watt ואחוריים Vibe K-series 6X9 3ways 525watt 175rms שגם אותם קיבלתי מבן דוד שלי והוא אמר שהם עלו לו 2500, משהו ממש מפלצתי בצורה ובמשקל לעומת האחרים שיש לי במחסן (של פיונר), הקיצר... אני הלכתי לאיזה מקום וחיפשתי מגבר וסאב הם המליצו בחום על BOSS CX600 ומבקשים עליו 800 שקל וסאב של פיליפס כולל תיבה ב650 שקל, הם שווים את זה? והאם יספיקו לרמקולים? ואני מתכוון לחבר תמגבר לאחוריים כי הם יותר עצבניים מהקידמיים ולסאב, על מה אתם ממליצים? איזה מגבר +סאב?

תקציב 1500+-

תודה.

פורסם

המחירים כוללים התקנה של המגבר?

כוללים גם את ההתקנה של הרמקולים שלך?

 

אני לא יודע להעריך את איכות המגבר הנ"ל, אבל באופן כללי מומלץ להגביר את הקידמיים לפני האחוריים, מהסיבה הפשוטה שפחות נעים לקבל את רוב העוצמה מרמקולים שנמצאים מאחוריך.

מתחדשת*

פורסם

תרמקולים התקנתי וחיברתי לחוטים שהיו של הרמקולים לפני זה.

לא כולל התקנה של המגבר והסאב ואני מעדיף תאחוריים רק כי הם לא שווים להגברה של הרדיו...

פורסם
אז ככה, יש לי HU Pioneer deh-p5650mp שהוא בן שנה וחצי+- (קיבלתי עם הרכב) אבל לפי מה שהבנתי הוא עצבני ביותר רק בלי בלוטוס/AUX וקיבלתי מבן דוד שתי רמקולים קידמיים Kenwood 170 watt ואחוריים Vibe K-series 6X9 3ways 525watt 175rms שגם אותם קיבלתי מבן דוד שלי והוא אמר שהם עלו לו 2500, משהו ממש מפלצתי בצורה ובמשקל לעומת האחרים שיש לי במחסן (של פיונר), הקיצר... אני הלכתי לאיזה מקום וחיפשתי מגבר וסאב הם המליצו בחום על BOSS CX600 ומבקשים עליו 800 שקל וסאב של פיליפס כולל תיבה ב650 שקל, הם שווים את זה? והאם יספיקו לרמקולים? ואני מתכוון לחבר תמגבר לאחוריים כי הם יותר עצבניים מהקידמיים ולסאב, על מה אתם ממליצים? איזה מגבר +סאב?

תקציב 1500+-

תודה.

 

למישהו יש ADVIL? אקמול? אופטלגין? נורופן?

 

קשה לי לקרוא את בליל האותיות הענק הזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...