Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחד מחבריי לעבודה זרק הערה שמנהלי הרימו גבה.

 

"אם אני אעקוף אז אני אעשה זאת מהר כך שהנהג הנעקף לא יוכל לראות "

 

 

:lol::lol::lol:

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

מדהימה הצביעות , אני כנהג ליסינג ירשמו את המספר ויתקשרו כדי להתלונן, אבל הציבור שאין לו מדבקות , אותו ציבור ששוכח לחזור לימין, שמדבר בטלפון , שעוקף מימין, שלא עוצר בעצור, בקיצור שמרגיש חסין כיוון שאין לו מדבקות.. , בולשיט.

 

עלי באופן אישי התלוננו פעמים , קצין הרכב ערך איתם שיחות ללא ידיעתי, כנראה שהתעקשות לעקוף משמאל מעצבנת את הישראלי המצוי הוא לא מבין מדוע צריך לחזור לימין, ומתקשר להתלונן.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
מדהימה הצביעות , אני כנהג ליסינג ירשמו את המספר ויתקשרו כדי להתלונן, אבל הציבור שאין לו מדבקות , אותו ציבור ששוכח לחזור לימין, שמדבר בטלפון , שעוקף מימין, שלא עוצר בעצור, בקיצור שמרגיש חסין כיוון שאין לו מדבקות.. , בולשיט.

 

עלי באופן אישי התלוננו פעמים , קצין הרכב ערך איתם שיחות ללא ידיעתי, כנראה שהתעקשות לעקוף משמאל מעצבנת את הישראלי המצוי הוא לא מבין מדוע צריך לחזור לימין, ומתקשר להתלונן.

 

צריך לחזור לימין?? :) :)

 

חס וחלילה ששמלאני יתפס מצד ימין,מה יחשבו עליו אחר כך ,נמצא בשמאל והכי טוב כי עוד 50 ק״מ יש פניה שמאלה

פורסם

אני מקווה שיקום שוטר בכיר ממשטרת התנועה ויוציא סוף סוף הוראה לתת דוחות למוגבלים שלא יודעים לאותת !!!:twisted:

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

לא צריך מדבקות, אפשר להתלונן במשטרה. העניין הוא שללא עדות וכ"ו במשטרה לא יעשו עם זה כלום ואין הרבה אזרחים שמוכנים לבזבז זמן על מתן עדות וחשיפה עצמית מול עבריין זה או אחר.

some people need a high five

in the face

with a chair

  • שנתיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...