Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ טריומף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוף סוף הגיע הרגע והזקנה בת ה44 לא כמו שהיתה פעם היא חורקת רועדת ושורקת מדובר בטריומף ארלד שנת 68 שחיצונית

סביר אבל מכנית הבקאקס מרעיש ושורק אפשר לומר צורח ומרעיד את הרכב הברקסים תוף שלא עוצרים חשבתי להחליף לברקס דיסק

רצפת הרכב חלודה מתקדמת שלב ראשון נתחיל בפירוק אשמח כבר לקבל הצעות לגביי אקס תמונות בהמשך

טריומף.jpg

פורסם

בהצלחה בשיפוץ .

 

תחיל לפרק , שתף בתמונות וספציפית לפי נושא תעלה שאלות והחברים ישמחו לענות .

לגבי רעידות , אולי הדריישפט לא מאוזן ומרעיד את הרכב .

בשיפוץ , תבדוק גם את זה .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

הדיפרנציאל והציריות של הטריומף עושים בעיות מאז שעזבו את בית החרושת; כלומר גם כשהיו חדשים. קשה אם לא בלתי אפשרי להשיג אותם בארץ ואם הם לא בסדר תצטרך להביא מאנגליה.

אם הרצפה רקובה סביר שגם הגוף עצמו במצב עצוב.

בהצלחה בשיפוץ.

שלמה דן גדרון

פורסם
בהצלחה!

רכב עם המון פוטנציאל

כאחד שהיה הבעלים הקודמים של הרכב הזה

מצב הפח עד לפני כמה שנים היה מעולה אני לא זכיתי לנסוע איתו אצלי הוא ישב ממתין לתורו

בגלל שנזקקתי למזומנים לשיפוץ האיזטה אז מכרתי את הרכב

ירון צור קשר עם נתי מחיפה הוא יוכל לעזור לך עם חלקים אולי

בנוסף מצאתי את הספר של הרכב אז שתגיע למרכז אתה מוזמן (גם לקפה )

בהצלחה ידידי אני מאוד אוהב את הדגם הזה של ההרלד

הוספתי תמונה שהיא ברקע אצלי בחניה

%2030%~2.JPG

%2030%~1.JPG

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם
סוף סוף הגיע הרגע והזקנה בת ה44 לא כמו שהיתה פעם היא חורקת רועדת ושורקת מדובר בטריומף ארלד שנת 68 שחיצונית

סביר אבל מכנית הבקאקס מרעיש ושורק אפשר לומר צורח ומרעיד את הרכב הברקסים תוף שלא עוצרים חשבתי להחליף לברקס דיסק

רצפת הרכב חלודה מתקדמת שלב ראשון נתחיל בפירוק אשמח כבר לקבל הצעות לגביי אקס תמונות בהמשך

 

אני מאחל לך הרבה הצלחה. מקום חם שמור אצלי לרכב הזה. המכונית הראשונה שלי לפני 40 שנה. הרבה זכרונות מחויות עם הרכב. החל מגלגל קדמי שעף בנסיעה אי שם ליד מגידו בשעת בוקר מוקדמת בגלל ציר שנשבר וכלה במים שחדרו ושטפו קבוע את נעלי בימי החורף בגלל חורים ברצפת המכונית. אבל העיצוב שלה , החיצוני והפנימי לא נשכחים. חצופים וצעירים.

פורסם

לאחר פירוק הבקאקס נמצאה בעיית הרעש שיניים בקורונה והפיניון שבורות ושחוקות לפי הבנתי אין להשיג קורונה פיניון בארץ האם יש בקאקס אחר שיכול להתאים או רק את הקורונה פיניון או שהכי קל מחו"ל אשמח להצעות

קורונה.jpg

קורונה1.jpg

קורונה 2.jpg

פורסם

בעייה.

הדיפרנציאל הנ"ל הופיע רק בהארלד ובספיטפייר, וספק אם תמצא לו חלפים.

באנגליה אין שום בעיה להשיג הכל לטריומפים, ואפילו המחירים סבירים לחלוטין.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
יש למישהו מושג איך מחשבים את ה יחסי העברה (ratio) של הבקאקס , אמרו לי שסופרים שיניים וכ"ו ?

 

סופרים שיניים בגלגל הגדול ומחלקים אותן לשיניים בגלגל הקטן.

זו הזדמנות טובה להחליט - בהנחה שיש בחירה - על איזה יחס אתה רוצה: קצר יותר לטובת תגובה טובה וביצועים טובים, על חשבון מהירות מרבית וסל"ד גבוה יותר בשיוט, או ארוך יותר, לטובת שיוט נינוח וביצועים עצלים יותר.

מקום טוב לבדוק (בכלל) חלקים, הוא פה:

http://www.rimmerbros.co.uk/Category--Triumph-Car-Parts--m-602

 

לפחות לפי האתר הזה ובעמוד הזה:

http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID005337

 

יש רק יחס העברה אחד לטריומף הארלד.

 

 

מצד שני, לספיטפייר, יש ארבעה יחסי העברה, כאשר זה של ההארלד הוא הקצר מביניהם.

http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID005728

 

בהצלחה

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם
סופרים שיניים בגלגל הגדול ומחלקים אותן לשיניים בגלגל הקטן.

זו הזדמנות טובה להחליט - בהנחה שיש בחירה - על איזה יחס אתה רוצה: קצר יותר לטובת תגובה טובה וביצועים טובים, על חשבון מהירות מרבית וסל"ד גבוה יותר בשיוט, או ארוך יותר, לטובת שיוט נינוח וביצועים עצלים יותר.

מקום טוב לבדוק (בכלל) חלקים, הוא פה:

http://www.rimmerbros.co.uk/Category--Triumph-Car-Parts--m-602

 

לפחות לפי האתר הזה ובעמוד הזה:

http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID005337

 

יש רק יחס העברה אחד לטריומף הארלד.

 

 

מצד שני, לספיטפייר, יש ארבעה יחסי העברה, כאשר זה של ההארלד הוא הקצר מביניהם.

http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID005728

 

בהצלחה

 

תודה (-:

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם

לפי שירשורים קודמים הבנתי שאין בעיה לקנות באנגליה הבעיה מתחילה שהחלק מגיע לארץ יש למשהו מושג איך מיבאים בקאקס או קורונה פיניון לארץ ואיך משחררים במכס

פורסם

בהצלחה בשיפוץ.

 

אתה מוזמן לקפוץ אם אתה במרכז.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

תייבא רק קרונה ופיניון .

אין טעם לייבא את כל הבקאקס שהוא גדול וכבד .

 

אני בטוח שתמצא באנגליה חדש לגמרי עטוף עוד בשמן מקורי :-)

 

אני מצאתי בביולי למוריס 10 שלי סט חדש לגמרי !!

גם באי ביי מידי פעם מופיע . הטריומף הרבה יותר פופולרי מהמוריס 10 העתיק ולכן

אני מאמין שהסבלנות תשתלם ותמצא סט חדש לגמרי .

 

בהצלחה !

 

דרור .

~~~~~~~~~~~~~

 

לפי שירשורים קודמים הבנתי שאין בעיה לקנות באנגליה הבעיה מתחילה שהחלק מגיע לארץ יש למשהו מושג איך מיבאים בקאקס או קורונה פיניון לארץ ואיך משחררים במכס

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

×
×
  • תוכן חדש...