Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא ייאמן איך נשים נוהגות, שיא חדש.....!!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ראיתי את הג'יפ והאופנוע עומדים על אי התנועה..

לא יצא לי לראות את המתרחש :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין לי משהו עם נשים... אבל אתמול ראיתי מול הקניון ברעננה נהגת שפשוט נוסעת לה במסלול הנגדי!!! ולא תגידו עברה קו לבן, היה אי תנועה במרכז הכביש והיא פשוט נסעה לשמאלו!! לא רק זה, גם באמצע ה-אי תנועה יש מעבר לפנייה ויש שם חץ מהכיוון שהיא באה לעבור אותו מימין, וגם על זה היא וויתרה!

 

מזל, או לא, שבא מולה איזה אחד על קטנוע והסביר לה שהיא כמעט הורידה אותו ושהיא לא במסלול שלה! והיא בשיא האדישות מסתכלת רגע, לא מבינה, אבל עוברת בסוף האי תנועה לימין.

כולם מתים בסופו של דבר, אבל לא כולם חיים בדרך.

פורסם
איזה קנס היא קיבלה?

 

למרות שהיא אידיוטית על איך שהיא נהגה, בטח השוטר בסוף וויתר לה רק בגלל שהיא יפה, - למרות שהיא עשתה עבירה קשה מאוד.

 

אחחח, השטורים בארץ הזאת.

 

מדהים. ת'רד שמתחיל ב"תראו איך נשים לא יודעות לנהוג", ממשיך ב"איזה קנס היא קיבלה?" (כאשר ברור כי פותח הת'רד עצר מיד אחרי האישה וברר בדיוק מה עשה לה השוטר), נגמר בהחלטה כי השוטר ויתר לה כי היא יפה, ונגמר באנחת ייאוש על השוטרים בישראל.

 

מה הלאה? אם כבר, אז בוא נתלונן גם על מע"צ ונזכיר שעדיין אין ספורט מוטורי בישראל :p

 

רוני

 

עוד לא ספרתי לך על ההיא שלא אהבה מין אוראלי.

מדינת משטרה!

מושחתים נמאסתם!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

סיפור קצת לא קשור מאתמול, אבל זה כנראה קשור לסיפור האחרון שסופר על אישה שנוהגת בנתיב הנגדי - אולי היא מאנגליה?

אני עובד כרגע כמאבטח במרכז מסחרי ברמת אביב ג'. קיצר, אתמול לקראת סוף המשמרת מגיעה אליי גברת קשישה ואומרת משהו תוך כדי שאאודי טורבו נוספת עוברת ברעש מחריש אוזניים.. חניון תת-קרקעי בכל זאת.

מה? שאלתי.

I think I've lost my car-

ומנופפת במפתח של cental sixt.. הרכב שכור! היא לא ידעה לומר לי מה סוג הרכב והאם זה בכלל החניון בו השאירה אותו, שוחחנו באנגלית כעשרים דקות, מה ששימח אותי נורא... סרקנו את החניון וניסיתי לרענן בכרונה את המיקום אך הרכב לא נמצא וגם לא המקום בו היא חנתה... שלחתה אותה לחפש בחניון אחר, קרוב, ובאם לא תמצא - שתחזור אליי ואני אנסה לעזור לה.. היא לא חזרה. או שמצאה את הרכב, או שאבדה בעצמה!

 

דבר נוסף... לא קשור גם כן.. אבל הוזכר בשרשור הזה ואני לא פותח חדש - שמתם לב למצבעי האכיפה באיילון? השתגעו! אני נוסע מידי בוקר מבת-ים לרמת אביב, באילון... עוד לא ייצא לי שאיחרתי לעבודה אבל אני משתדל למהר, אלא אם כן הכביש ריק ויש לי זמן, ואז אני נוסע בנתיב הימני על 70-80 קמ"ש - דבר שלא חשבתי שאני מסוגל לעשות בכלל...

תוך כדי נסיעה, בין אם זה מהר מהר בשמאלי כדי לא לאחר, ובין אם זה לאט ורגוע בימני - אני רואה ים של ניידות ואופנועים משטרתיים... טרנד חדש! בתחילת השבוע בד"כ אין אבל חמישי שישי תמיד מלא - כנראה כדי להשלים את הכמות השבועית :wink:

אז מה הקטע החדש עם אופנועים ומכומונות ניידות באיילון? הורסים את החיים...

לא רק זה, עכשיו יש ניידת בוולפסון לכיוון דרום שכשרואים אותה יכול להיות מאוחר מידיי... היה צריך לראות אתמול... בימר קומפקט 316/318 משנת 96-98 לערך עוקפת כמו מטורפת עוד בת"א וחותכת בצורה מסוכנת בטירוף, וכשמגיעה לניידת - זוחלת ונוסעת יפה יפה... היה כל כך חבל שלא נתפסה... זה היה רוצח על הכביש!

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם
אין לי משהו עם נשים... אבל אתמול ראיתי מול הקניון ברעננה נהגת שפשוט נוסעת לה במסלול הנגדי!!! ולא תגידו עברה קו לבן, היה אי תנועה במרכז הכביש והיא פשוט נסעה לשמאלו!! לא רק זה, גם באמצע ה-אי תנועה יש מעבר לפנייה ויש שם חץ מהכיוון שהיא באה לעבור אותו מימין, וגם על זה היא וויתרה!

 

מזל, או לא, שבא מולה איזה אחד על קטנוע והסביר לה שהיא כמעט הורידה אותו ושהיא לא במסלול שלה! והיא בשיא האדישות מסתכלת רגע, לא מבינה, אבל עוברת בסוף האי תנועה לימין.

 

ואני ראיתי בחורה נחמדה שחשבה שהאי-תנועה המשולש בכניסה לכיכר הוא בעצם אי תנועה להפרדת התנועה שפונה שמאלה לעומת התנועה שפונה ימינה :lol:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

יופי - אז ראיתם כמה נשים שנהיגה זה לא הצד החזק שלהן.... וזה אומר ש....?!?!?!

כמה גברים ראיתם שמבצעים עבירות תנועה ו/או נוהגים בצורה מזעזעת????? אף פעם????

מעניין איך השרשור הזה מסתדר עם העובדה שמחקרים (אובייקטיביים לחלוטין) מצאו שברוב התאונות היו מעורבים גברים נהגים...

לדעתי (האישית כמובן) - רמת הנהגים באופן כללי במדינה (וללא הבדל דת, מין וגזע...) היא לא משהו שאנחנו יכולים להתגאות בו.

לשעבר shira A4 turbo

פורסם
עכשיו יש ניידת בוולפסון לכיוון דרום שכשרואים אותה יכול להיות מאוחר מידיי...

 

איפה? מה? ממל"ז? מצלמה? פרטים!

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
יופי - אז ראיתם כמה נשים שנהיגה זה לא הצד החזק שלהן.... וזה אומר ש....?!?!?!

כמה גברים ראיתם שמבצעים עבירות תנועה ו/או נוהגים בצורה מזעזעת????? אף פעם????

מעניין איך השרשור הזה מסתדר עם העובדה שמחקרים (אובייקטיביים לחלוטין) מצאו שברוב התאונות היו מעורבים גברים נהגים...

לדעתי (האישית כמובן) - רמת הנהגים באופן כללי במדינה (וללא הבדל דת, מין וגזע...) היא לא משהו שאנחנו יכולים להתגאות בו.

 

את מאוד צודקת! אין תרבות נהיגה בישראל, פשוט אין! :?

פורסם

shira חמודה, הרי זה ברור. גם המטומט** שעשתה את זה הייתה ממשיכה בנסיעה בלי להבחין בכלום, גם אם הייתה שם תאונה קטלנית בין 5 כלי רכב....!!! הנשים לא מעורבות בד"כ בתאונה, אלה גורמות לה ופשוט ממשיכות הלאה, אז ברור שהם מעורבות פחות לפי הסטטיסטיקה...!!!!! :mad:

פורסם
shira חמודה, הרי זה ברור. גם המטומט** שעשתה את זה הייתה ממשיכה בנסיעה בלי להבחין בכלום, גם אם הייתה שם תאונה קטלנית בין 5 כלי רכב....!!! הנשים לא מעורבות בד"כ בתאונה, אלה גורמות לה ופשוט ממשיכות הלאה, אז ברור שהם מעורבות פחות לפי הסטטיסטיקה...!!!!! :mad:

 

תגיד לי, על מה אתה מבסס את השטויות שלך?

כל הבני נוער (גברים) שנרדמים על ההגה לאחר בילוי, זה בגלל בחורה (אולי כן, אבללא בגלל הנהיגה שלה..)?

נהג משאית שלוקח סיבוב מהר מידי, מתהפך ומוחץ מכונית עם משפחה בפנים, גם זה בגלל בחורה?

אבא שדורס את הבן שלו, כי לא הסתכל במראה ולא חסרות עוד דוגמאות.

 

תחשוב קצת לפני שאתה כותב משהו..

פורסם

לא יודע למה אתה צריך לדבר בצורה מלוכלכת (שטויות שלך), אבל לענינינו אני נוהג בערך 9 שעות ביום ואני מכיר טיפה את ההתנהגות של הנשים, אז אל , פשוט אל, תלמד אותי מה הנשים גורמות.....!!!!!! :x כמובן שיש גם גברים שגורמים ומעורבים בתאונות אבל זה לא הנושא כרגע, השרשור נפתח בגלל מקרה שראיתי שאישה עשתה ועדיין לא ניתקלתי בהתנהגות דומה של גבר.

תודה לך. :lol:

פורסם

צר לי לאכזב אותך, אבל כנראה ש-9 שעות של נהיגה ביום השפיעו על כושר האבחנה שלך..

אני לא אומר שאין נשים שנוהגות בצורה ביזארית ולא מובנת לכלל האנושות. מה שאני אומר זה שיש גם המון גברים שנוהגים בצורה כזאת: חניות דפוקות, רוורסים - כדי להגיע חזרה לנתיב שהם פיספסו (זה עושים בעיקר גברים ולא נשים), עוברים באדום ובקיצור הרשימה עוד ארוכה. אתה צודק בזה שאתה אומר שנשים בד"כ כלל מעורבות ביותר תאונות, אבל אלה תאונות בסגנון של דפיקת פגוש או ניפוץ פנס (בזמן חנייה למשל) וכו'. בתאונות קטלניות המעורבות המוחצת היא של גברים, ורוב התאונות הקטלניות נגרמות ע"י גברים. בגלל עודף בטחון ונהיגה ופרועה (מה שלא קיים אצל רוב הנשים). בקיצור, בהחלט אפשר להגיד שנשים נוהגות על הפנים (לא כולן כמובן), אבל הגברים הם אלה שהורגים אותנו (צר לי חברים).

צריך שכולנו (גברים ונשים כאחד) נתחיל לנהוג בזהירות, ולחשוב על החיים שלנו ושל הסובבים אותנו.

 

נ.ב. מצטער אם נעלבת על עניין "השטויות".

פורסם

הדיון בקשר ל- אם נשים כאלה נהגות לא טובות אז למה רמת המיעורבות שלהן כזאת נמוכה? הוא פילוספי מאד וכניראה בלתי ניתן להוכחה.

 

דעתי בנושא הזה היא שמשתי סובות נשים נחשבות לפחות מעורבות - 1 - מה שניכתב - בקשר לתאונה שניגרמה כתוצאה מפעולה מטומטמת כזאת או אחרת { ואני אישית היתי עד לאחת כזאת שכמעט נגמרה בתאונת שרשרת כאשר פותחת השרשרת , אילו נפתחה , היתה ה 10 טון שלי } .

2 - מעטות הנשים הנוהגות הרבה ורצוף, היינו - נהוגות אוטבוסים? מוניות? משאיות? וכו' מקצועות הדורשים נהיגה ארוכה ורצופה ובתנאי לחץ בד"כ.

ויכולה להיות כמובן הסיבה הסטטיסטית שמכניסה לסטטיסטיקה את בני הנוער שטופי ההורמונים.

 

בקשר ל - למה יש באיילון כל כך הרבה משטרה -ביגלל שיש הרבה יציאות שאם פספסת תוכל לחתוך 4 נתיבים או לחזור ברוורס.

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם

שמעו קטע מצחיק בטרוף...חבר שלי הלך להוציא את האוטו של אמא מהמוסך.

התכנון שלו היה שהוא יסע עם חברה שלו באוטו שלו ויחזור עם האוטו של אמא כאשר החברה תחזיר את האוטו שלו.

אבל מה קורה 2 מטר לפני הבית? החבר לוקח את הפניה והחברה ממשיכה ישר...מחכה,מחכה ,רואה שהיא לא חוזרת אז הוא עושה סיבוב לראות איפה היא.

מה מסתבר בסוף??אחרי שהיא פיספסה את הפניה היא נעצרה באמצע הכביש וחיכתה שהוא יחזור..למה היא עשתה זאת??כי היא לא יודעת רוורס!!!!!!היא חיכתה שהוא יחזור ויקח את האוטו רוורס בשביל לחזור לפניה :lol::lol:

פורסם
יופי - אז ראיתם כמה נשים שנהיגה זה לא הצד החזק שלהן.... וזה אומר ש....?!?!?!

כמה גברים ראיתם שמבצעים עבירות תנועה ו/או נוהגים בצורה מזעזעת????? אף פעם????

מעניין איך השרשור הזה מסתדר עם העובדה שמחקרים (אובייקטיביים לחלוטין) מצאו שברוב התאונות היו מעורבים גברים נהגים...

לדעתי (האישית כמובן) - רמת הנהגים באופן כללי במדינה (וללא הבדל דת, מין וגזע...) היא לא משהו שאנחנו יכולים להתגאות בו.

 

שלום לך שירה,רוב תאונות הדרכים הקשות שנכנסות לסטטיסטיקה קורות בכבישים מהירים/בינעירוניים,ורוב הנשים בקושי נוהגות בכבישים בינעירוניים או מהירים שלא נדבר על שעות החושך או נהיגה בכלל,בסופו של יום הקילמוטראז' שגבר עושה הוא הרבה יותר מהקילומטראז' שהאישה עושה,ובכלל רוב הנשים עושות תאונות "קטנות" שנובעות לדעתי מבטחון עצמי נמוך (יכול להיות שלנו הגברים יש חלק בזה) או מהלם של הרגע,לדעתי זה פשוט מבחינה פזיולוגית הגברים יותר יציבים מנשים ככה זה מהטבע.

 

גם לי היה מקרה עם בחורה שכנראה עקב שיקול דעת מוטעה , יצאה מחניה אל תוך הכביש תוך כדי שהיא חותכת אותי ומאלצת אותי לבלום בחוזקה,היא ככל הנראה נכנסה להלם של הרגע מקולות החריקה של הצמיגים ופשוט הסתכלה עלי ושכחה בכלל שהיא אמורה לשלוט על הרכב שלה,והחלה לגלוש לנתיב שלי ואני צופר בקולי קולות, ברגע האחרון שוב בלמתי והרשתי לרכב שלה לעקוף,עד שהיא יצאה מההלם ונעצרה כשהיא עומדת בצורה אלכסונית על שתי הנתיבים.


×
×
  • תוכן חדש...