Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

רכשתי שברולט ספארק לפני כחודש וחצי, בתקופה האחרונה כשהבקרים ממש קרים יש לרכב קושי בהנעה, כלומר הוא לא מניע מפעם ראשונה שאני מסובב את המפתח. בדרך כלל הוא מניע מצוין בלי בעיה, רציתי לדעת אם יש קשר בין הבקרים הקרים לבין הקושי בהנעה וממה זה נובע מבחינה מכנית ברכב? ואיך אפשר לשפר את זה שלא יקרה?

 

לרכב בעיקרון יש ריקול פתוח על החלפת\בדיקת צמה שמתחברת למצבר או משהו כזה. הרכב עבר 3000 ק"מ.

 

 

תודה.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

קושי בהנעה בבוקר קר יכולה לנבוע גם מצמיגיות סמיכה מאוד של השמן. שמן נוטה להיות סמיך בקור. הדבר גורם לקושי בתזוזת המכלולים במנוע וחוסר שימונם כראוי.

ידוע במדינות קרות. הוחלף שמן מאז שקנית את הרכב? לרכב לוקח הרבה זמן להתחמם באותם הבקרים?

פורסם

לא הוחלף שמן מאז שקניתי אותה, נאמר לי בסוכנות שקניתי את הרכב שאין צורך כי עשו למנוע הרצה במפעל. האם יש צורך בלי קשר להחליף שמן? אחרי שהמנוע מניע אין קושי בהתחממות הוא עובד מצויין.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

אין צורך להחליף שמן.

 

הטמפרטורה כאן בלילות הכי קרים לא יורדת מתחת ל 0 מעלות, וזה ממש לא "אתגר". הרכב אמור להניע בצורה סבירה גם ב 15-20מעלות מתחת ל 0.

 

אם לא מדובר במשהו חד פעמי, אלא תופעה עקבית שמתרחשת כל הזמן-כן כדאי לפנות למוסך לבדיקה.

 

 

פורסם
שלום לכולם,

רכשתי שברולט ספארק לפני כחודש וחצי, בתקופה האחרונה כשהבקרים ממש קרים יש לרכב קושי בהנעה, כלומר הוא לא מניע מפעם ראשונה שאני מסובב את המפתח. בדרך כלל הוא מניע מצוין בלי בעיה, רציתי לדעת אם יש קשר בין הבקרים הקרים לבין הקושי בהנעה וממה זה נובע מבחינה מכנית ברכב? ואיך אפשר לשפר את זה שלא יקרה?

 

לרכב בעיקרון יש ריקול פתוח על החלפת\בדיקת צמה שמתחברת למצבר או משהו כזה. הרכב עבר 3000 ק"מ.

 

 

תודה.

מז"א ריקול פתוח? למה אתה מחכה?

פורסם
מז"א ריקול פתוח? למה אתה מחכה?

 

למשיח :lol::lol::lol: שיגיע אליו לעבודה ויקח משם את הרכב למוסך ויחזיר בסוף היום.

 

:lol:

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
מז"א ריקול פתוח? למה אתה מחכה? למשיח :lol::lol::lol: שיגיע אליו לעבודה ויקח משם את הרכב למוסך ויחזיר בסוף היום

 

בדיוק הלוואי היה משיח כזה שאפשר לסמוך עליו:-D, אין לי זמן פשוט וזה לא קריטי כי זה רק בדיקה.

ואם מישהו מכיר מוסך UMI מורשה שיכול להמליץ עליו בצפון אני אשמח (חוץ מסרוג'י מוטורס).

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

×
×
  • תוכן חדש...