Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני מתלבטת ברכישה של אופל קורסה 1.4 אוטומטית או פורד פיאסטה 1.4 אוטומטית או הונדה ג'אז היברדית 1.4

אני צריכה את האוטו למטרות נסיעה של 100ק"מ ביום ...

האם ההונדה ג'אז ההיברידית עדיפה על ההונדה ג'אז האוטומטית לא היברידית?

לתשובותיכם אודה

פורסם

השאלה היא האם ההיברידית של הג'אז לא עולה יקר מבחינת תחזוקה?

ולא עושה בעיות? מכיוון שזהו דגם חדש ולא יודעים עדיין איך להתמודד איתו...

פורסם

קורסה אני לא מכיר.

בהשוואה בין פיאסטה לג'אז, הפיאסטה, נוחה יותר, תא נוסעים מרגיש איכותי יותר וזולה משמעותית.

הג'אז חזקה יותר (גם בהיברידית וגם ב1.4 הרגילה), מרווחת הרבה יותר עם בגאז' גדול יותר (ברגילה), ישיבה גבוהה יותר, אמינה מאוד ועם שוק יד שניה חזק.

החסרון הגדול של הג'אז הוא התמחור המוגזם.

נהגתי המון על הג'אז ההיברידית וקצת על הרגילה. כיול המתלים ברגילה מוצלח הרבה יותר, הסחיבה קצת פחות טובה לרוב וצריכת הדלק לא מאוד שונה, ואני מאמין שמחוץ לעיר היא אפילו עדיפה.

המע' ההיבריד של הונדה דיי פשוטה ולא סובלת מתקלות כ"כ.

אם את מחליטה שיתרונות הג'אז שווים לך את תוספת המחיר על פני הפיאסטה, אז אני ממליץ על הרגילה ולא ההיברידית.

פורסם

אין ספק שהג'אז תהיה הרבה אבל הרבה יותר חסכונית, אמינה ובטח ובאח שיותר מרווחת.

עם תלכי על ההונדה ג'אז זה יתן לך שקט מבחינה מכנית(יש לחבר שלי והוא מרוצה עד הגג)

פורסם
לגבי הג'אז הרגילה האם יש בה גם מערכת שמדוממת מנוע בעצירה? אם כן אז האם זה דבר טוב ?

הג'אז ההיברידית אכן מגיע עם מערכת דימום בעצירה. ניתן "לנטרל" אותה בנסיעה על הילוך S ולא D.

לגבי אם זה דבר טוב או רע, זה סובייקטיבי. יש כאלה שלא מתים על המערכת ויש כאלה שכן.

 

אני אישית נייטראלי לגביה. היא לא מפריעה בשום צורה (למרות העניין עם המזגן, גם בקיץ), ואם לומדים לעבוד איתה נכון אז מרגישים חיסכון קל.

חשוב לציין שהמערכת כן גמישה. ז"א שאם את בפקק תנועה, אחרי 3 דימומי מנוע צמודים (בפרק זמ קצר) היא מפסיקה לדומם אותו. אם הטמ"פ ברכב גבוהה משמעותית ממה שכיוונת בבקרת אקלים - היא לא תדומם.... ועוד התניות כאלה ואחרות.

פורסם

נהגתי על ג'אז אוטומטית מהשכרה עם 100000 ק"מ (בתאילנד) למשך שבוע.

פשוט תענוג של אוטו.

מרווח מאוד ביחס לגודלו. תא מטען ענק (2 מזוודות גדולות), גיר רציף מעולה.

הייתי בשמחה קונה לי אחת כזו.

 

סתם לידע כללי. בסינגפור הג'אז (FIT כפי שהיא מכונה פה) היא הסופר מיני הכי נמכרת באופן מובהק.

 

השאלה היא האם המערכת ההיברידית יעילה בנסיעה בינעירונית?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לג'אז ההיברידית בלבד יש מע' דימום אוטומטית. אם לומדים להשתמש בה (כפתור "אקו") היא לא מפריעה בכלל.

ההנעה זריזה, אין עיכובים ביציאה מהמקום, וגם ביום חם מאוד פשוט מנטרלים את מצב "אקונומי" והמזגן עובד מעולה בכל תנאי הדרך(המנוע פשוט לא מדומם), כמובן על חשבון צריכת דלק גבוהה יותר (במיוחד בעיר).

בקשר לI20, היא לא תהיה מרווחת, חסכונית ושומרת ערך כמו הג'אז ולא נוחה ואיכותית כמו הפיאסטה.

פורסם

בגלל המחיר הגבוה של ההונדה לא אוכל להרשות לעצמי.

האם צריכת הדלק של הפיאסטה (בינעירוני) סבירה?

×
×
  • תוכן חדש...