Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני רגע לפני רכישה של סיטרואן C4 פיקאסו (שנים 2008/9). אני מתלבט בין נפח המנוע והגיר.

עד עכשיו חיפשתי 1600 רובוטית (הבנתי שמתרגלים לתיבה הזו), אבל די קשה למצוא נפח 1600 בכלל, ו1600 רובוטית בפרט.

 

מה ההבדל בין ה 1600 רובוטית ל 1600 אוטומטית? האם בצריכת הדלק ובכוח בלבד? עד כמה זה משמעותי?

כמו כן, לא בדקתי כלל נפח 2000, משיקולי חיסכון בדלק: עד כמה 1600 חסכוני בדלק יותר מאשר 2000?

 

תודה!

פורסם

לנו יש 2000 רובוטית , הגיר עושה את העבודה וטוב אבל מרגישים את ההחלפות , הרכב מרגיש מאוד זריז.

לגבי צריכת דלק אנחנו מדדנו בממוצע 1-10 .

פורסם

ה1600 רובוטי הוא קנייה מוצלחת מאוד.יש לי אותו שנתיים והרכב בהחלט עונה על הדרישות.

המנוע מצויין ולגבי צריכת הדלק אז היא בממוצע 1-11,כאשר מעולם עוד לא ירדתי מ 1-10 .

לא הייתי ממליץ על ה-2,000 היות וזה דגם אחר ו"נכחד" של הפיקאסו וכיום יש רק את ה-1,600.

לגבי הגיר-אז כמו שאמרת:מתרגלים ואולי גם אוהבים (הוא לא מושלם בטוח אבל בהחלט לומדים לחיות איתו בשלום ולשחק עם ההילוכים שלו זה בסה"כ נחמד).

פורסם

תודה:

האם 2000 סמ"ק שקט יותר מאשר 1600 (נסיעה בטורים נמוכים - משמע שקט יותר)

האם 2000 סמ"ק, חסכוני יותר או בזבזני יותר יחסית ל 1600 (בהינתן אותה תיבת הילוכים)?

פורסם

כל 1600 הוא טורבו, מאוד נדיר עד כי לא קיימים דגמים אוט', גם 99% מאלו שכתוב ביד2 שהם אוט' הם לא כאלה, תתרכז בדגם 1600 טורבו רוב', יש להם תיבה רוב' יחסית סבירה.

פורסם

אם מצאת אוטומטית במצב טוב אז לך עליה.

אני בניגוד לשאר כאן לא מסכים לגבי טיבו של הגיר הרובוטי. לדעתי הוא גרוע בדיוק כמו של טויוטה ושונה באופיו מהביצוע המוצלח יחסית של פיאט.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...