Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אחרי שראיתי את שרשור המתכונים שנפתח, ואחרי שהמתכונים של בנצי עשו לי תיאבון (אבל לצערי לא תרמו לי כישרון בנושא), החלטתי לפתוח שרשור על אותו העיקרון שיעסוק בקוקטיילים.

 

אז ככה - צאו מנקודת הנחה שלא לכולם יש בר מכובד בבית, ולכן לצד קוקטיילים עם מלא רכיבים רצוי גם שיהיו קוקטיילים פשוטים (למשל כאלה שמתבססים רק על משקה אלכוהולי יחיד ותוספות שונות דוגמת מיץ וכדומה).

 

1. כדאי להגדיר מראש:

 

שם הקוקטייל.

קושי/כמות רכיבים - אין/מעט/ככה ככה/הרבה/רק לברמנים.

חוזק - עד כמה הוא דופק את הראש, או מה הסיכוי שתקומו לעבודה ביום למחרת.

 

2. רכיבים - פירוט מלא של כל הרכיבים, כולל כמויות מדויקות, ועל כמה מנות מדובר.

 

3. תהליך ההכנה, כולל תמונות אם יש צורך.

 

4. תמונות של התוצר הסופי, אם אפשר.

 

זהו, תנו בראש, תרתי משמע.

פורסם

זה כבר יותר מדבר אליי, בתור ברמן מדופלם בוגר זמן אמיתי יש לי כמה קוקטיילים ומשקאות שאפשר להנות מהן גם מרכיבים שנמצאים בבית של כול אחד ואחד.

 

אתחיל בקוקטייל לימון האהוב עליי ביותר ודי נפוץ האמת.

 

נקרא לונג איילנד אייס טי.

 

מכינים בכוס גבוהה, ''היי בול''

 

קל להכנה, דרושים לכך ארבעת הלבנים( וודקהג'ין, רום, טקילה) סאוור( מיץ לימון ומי סוכר) ליקר תפוזים ( אני אישית לא אוהב) וקולה.

 

מכל רכיב מוזגים חצי מנה שהם 30 מ''מ, ולבסוף ממלאים את הכוס עד הסוף עם קולה.

 

מי שמסתבך עם המינון, יכול לרכוש בכמה שקלים פיה שמחברים לבקבוק, היא נקראת פורר, בעזרתה ניתן למנן( ככה רושמים?) בצורה די מדויקת, אני תמיד חישבתי 10 מ''מ=שנייה.

 

לפלצנים למינים או שמארחים ניתן להוסיף פרוסת לימון.:wink:

 

אין לי תמונות של התהליך, אבל די מאוד פשוט להכנה ומאוד טעים לדעתי.

 

לי אישית הוא לא ''דופק'' את הראש, אבל כל אחד מקבל את זה בצורה שונה.

 

שיהיה לרוויה:)

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

בלי לימון, בלי סאוור וזה לא נקרא קוקטייל לימון, כמו כן זה לא חייב להיות 30cc אל מזוג באופן יחסי שווה לכמות שרוצים

 

ודרך ההכנה חשוב ודרך השתיה חשובה, כל מה שמכינים בבארים זה לא זה אפילו אם הרכיבים זהים, ההכנה והשתיה חשובים יותר מהרכיבים:

 

כמות שווה של טקילה,גין,רום,וודקה,טריפלסק. סאוור לא נכנס לפה בשום אופן

 

מערבבים את כולם עם קרח וממלאים 5/6 מהכוס

 

על זה מוזגים קולה למילוי הכוס (וזה מה שנותן את הצבע שכאילו קואים לזה tea(

 

לא מערבבים את הקולה ולא דוחפים קש למשקה

 

שותים את האלכוהול ״דרך״ הקולה, זו למעשה הדרך לשתות כוס שיותר מ80% ממנה זה משקאות אלכוהול

 

בכל אופן זה הקוקטייל החביב עלי והממסטל ביותר שקיים בגלל תכולת האלכוהול.

 

כל ואריאציה אחרת זה כבר לא זה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אפשר להתווכח על צורת ההכנה, אבל זה כן קוקטייל לימון ואני כן שם סוואר. את הקרח שכחתי לציין:-)

לגבי המינון, זה מה שאני שם, כל אחד יכול לשחק עם הכמות כראות עיניו.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אין ויכוח

שלך זה קוקטייל לימון

שלי זה לונג אילנד אייס טי

:-)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

משקה שהאקסית אהבה, נקרא ''פאלפ פיקשן'', הגיע ממחוז הפלצנות לונודון, פאב בשם teatro.

 

קל מאוד להכנה

 

צריך מיץ תפוחים, שנאפס תפוחים, רמי מרטין ולימונדה.

כלים שימושים - שייקר, מסנן, כוס גבוהה.

 

מוסיפים לשייקר קרח, שתי מנות של מיץ תפוחים, שתי מנות רמי מרטין, מנה שנאפס תפוחים, מנערים טוף טוף ומוזגים לכוס גבוהה מלאה קרח, ואז מוסיפים את הלימונדה.

שאני רושם מנה אני מתכוון ל60CC, כל אחד יוסיף כמה שבא לו.

אני אישית ממליץ על שנאפס מנטה במקום תפוחים.

תכל'ס, זה משקה בנות, אבל גם להן מגיע.

 

 

בנצי, מה זה מתוחכם בעינייך?

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

עוד לא יצא לי קוקטייל שבאמת הצלחתי לחבב, אז חבר'ה, קדימה, סומך עליכם...

P1030644_small.jpg

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

הנה משהו פשוט שאי אפשר לפספס איתו- רום סאוור

מצרכים: רום (לא כל כך משנה הסוג, אפשר גם אחד פשוט), סאוור (מיץ לימון סחוט עם מי סוכר לפי הטעם-אני אישית מעדיף חמוץ יותר) וגרנדין (סירופ רימון).

הכנה:

בכוס לו-בול ממלאים עד החצי בקרח גרוס, בערך שליש כוס של רום והשאר סאוור.

לסיים את ההכנה בערבוב קל וכמה טיפות גרנדין מלמעלה.

TFSI Power

פורסם

 

בנצי, מה זה מתוחכם בעינייך?

 

כל דבר שלא מוצאים בכל בר.

 

משהו שאם אני מכין לאורחים הם עושים פרצוף של " אההה, זה טוב זה"

haters will hate

פורסם

סליחה? מישהו ראה את קארספורום? זה פורום של גברים שאוהבים מכוניות... נראה לי שהתבלבלתי במקום...*

 

 

 

ולעניינינו.

 

קחו כוס היי-בול, מלאו אותה בקרח גרוס, מיזגו מנה וודקה פרימיום, מלאו את השאר במיץ אוכמניות. הוסיפו קש.

 

עכשיו. הגישו את המשקה לבחורה שלידכם, פתחו את ארון המשקאות בחרו וויסקי, קוניאק או משקה אחר של גברים, מזגו מנה או שתיים לכוס, הוסיפו (או לא) קרח לפי הטעם ותחזרו לרשום פוסטים של גברים.

 

*נכון, קארספורום הוא פורום פלורליסטי, ואנו מקבלים גם נשים באהבה, אבל דחיל-אל אללה. פוסט על קוקטיילים? הייתי חייב לרשום את התגובה ככה.

**הכל באהבה, כן?

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

אז תקרא לי קוקסינל. אבל אני לא אוהב וויסקי. או משקאות של גברים, אני לא סובל את הטעם של הוודקה.

וחופשי אני עף על משקאות של כוסיות, למה כי ככה בא לי, כי הקרחים בבלייזר יכולים לקפוץ, אני אוהב בייליז, גראן מרינר ודרמבוי, גם פיג'לינג בא בטוב, תן לי יין ואני מבסוט, שמפניה גם זורמת, אבל וויסקי שמיסקי, ובכלל כל הפלצנות הזאת שבאה עם הקטע של הוויסקי, ועוד עם סיגר בצד, לדבר הזה יש טעם של חרא! למה לי לשתות את זה ? כי זה משקה של גברים? תן לי משקה של נשים. במבחן התוצאה אני מוכיח את עצמי יופי.

haters will hate

פורסם

קוקטייל הבית - גולדסטאר בקבוק חצי, את הפקק פותח עם מצית וכמובן חוסך שטיפה של כוס.

 

אבל מה - בקיץ דווקא יש לי קוקטייל אהוב, גם הוא על טהרת הפשטות:

בכוס הייבול (ז"א הכוס של השתיה הקרה) ממלאים ארק עד שליש/חצי הכוס, מוסיפים קרח, אפשר גרוס, והשאר מיץ לימון סחוט. רק סחוט, לא שום דבר אחר. אני אוהב חמוץ, יש כאלה שירצו סוכר. כדאי להמיס אותו קודם במעט מים (אם הם רוצים סוכר, הם ממילא גם יעדיפו מדולל יותר). נענע תמיד באה טוב.

 

קוקטייל חורפי - וויסקי, עדיפות למעושן כבד. עם A dash of water (תלוי בסוג).

 

כאן נגמר תפריט האלכוהול הביתי שלי 8).

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

MOTHERFUCKING JAGERBOMB :

 

פיינט של בירה

שוט של ייגר

 

את השוט (יחד עם הכוסית) מפילים לתוך הבירה

שותים הכל במכה ואחרי השתיה מכריזים בקול FUCKING JAGERBOMB

 

http://www.youtube.com/watch?v=4JMOh-cul6M&ob=av3n דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

×
×
  • תוכן חדש...