Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצרכים: בקארדי אבטיח, מיץ חמוציות, ספרייט.

שמים קרח בכוס היי-בול, מוזגים מנה (60cc) מהבקארדי, ממלאים הכוס במיץ חמוציות וספרייט,

כאשר כמות הספרייט גדולה מכמות החמוציות. אני אוהב בסוף לתת נגיעה ממש קטנה של ייגרמייסטר.

לקישוט אפשר לשים פרוסות לימון.

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

אני לא ברמן, ולא מתיימר להיות אחד כזה. אבל מוחיטו בשיא הקיץ מעלה חיוך לכל מי שאני מגיש אותו.

 

קושי- קל להכנה.

 

מרכיבים: רום, נענע, לימון, סוכר חום, ספרייט(אני אישית אוהב אותו מתוק, בד"כ מכינים אותו עם סודה)

 

יש עוד כמה מרכיבים "רשמיים" אבל זה יותר מידי בשבילי גם ככה.

 

מערבבים/מועכים את הנענע, רום וסוכר חום ביחד עם כל כלי לא שביר שיש לכם. מעבירים לכוס גבוהה("היי בול") מוסיפים קרח עד לכמעט סוף הכוס, מוזגים ספרייט ומעל חתיכת לימון.

 

מבחינת כמות הרום, תלוי, כי איך שאני מכין את זה יכול לצאת מתוק מידי לחלק מהאנשים- סוג של ניסוי ותהייה.

 

*יש לי בארון גם וויסיקי, יש גם וודקה(רוסי אשכנזי, מה לעשות) ותמיד יש שישיית בירות במקרר- זה אומר שאסור לשתות מידי פעם משקה "של בחורות"?

 

אריאל.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

יש לי מתכון טוב למוחיטו

אני לא יודעת בדיוק את הכמות,אבל זה העיקרון :wink: [יוצא חבל על הזמן]

המצרכים:

עלי נענע.

קוביות קרח.

מץ לימון קנוי [או שניתן להכין בעצמכם מלימון סחוט טרי].

רום.

ואם רוצים - אז סוכר,

אני אישית לא חושבת שצריך.

 

לוקחים כוס שמים בה שוט/חצי שוט של רום,מוסיפים כמה קוביות קרח,

כמה עלי נענע - כראות עיניכם, השאר שמים מיץ לימון.

8)
פורסם

אוהב את הקלאסיים על הבר,

קובה ליברה > היי בול קרח עד הסוף 2 מנות רום וסוגר בקולה.

אם אין תקציב אפשר אלטרנטיבה קאשסה ספרייט/קולה גם נחמד.

וורמוטים למיניהם (יבש, מתוק ) עם ג'ין (בקיצור נקרא גם "מרטיני" למרות שמרטיני זה מותג של וורמוט הוא הכי מוכר וזה נתפס כשם המשקה למרות שהגי'ן הוא 80 אחוז מהמשקה).

כשאני בבית ורוצה לפנק את החברים (אני ברמן בזמני החופשי)

אין כמו קאפירוסקה:

מוגש בלאו בול אבל חייבים שייקר ע"מ לנהר את המשקה (את הלאו בול דוחפים לשייקר ומנהרים)

חותכים קוביות לימון עם כף סוכר ומעט נענע קוטשים הכל מוסיפים את הוודקה האהובה מנהרים, אם יש קרח כתוש בקיץ זה יוצא להיט!.

 

החברים פה מדברים על שתייה של וויסקי אז גם לוויסקי יש קוקטיילים:

ראסטי נייל הקלאסי והמוכר:

לאו בול מנה וויסקי פשוט (חבל לבזבז משהו יקר) עם דרמבוי( ליקר על בסיס וויסקי בטעם דבש)

גאד פאדר:

לאו בול מנה וויסקי ואמרטו ( ליקר שקדים)

מומלץ בחורף כי אפשר לשתות בטמפ' החדר ולא להקפיא את החיים עם קרח.

פורסם

קוקטייל לגברים אחושלוקי שבינינו.

 

נקרא black russian

 

קל להכנה

 

מרכיבים - וודקה וליקר קפה, קרח וכוס לואו בול.

 

אופן הכנה - מוזגים מנה של וודקה - רצוי איכותית, וחצי מנה של ליקר קפה, אני אישית מעדיף את הבייליס.

 

המזיגה מתבצע ישירות לכוס.

 

 

''ניקמת הברמן''

 

קל להכנה.

 

מרכיבים - בורבון, ברנדי, טקילה, קוניאק, טבסקו, חזרת ולימון.

 

אני מכיר את זה בכוס לואו בול או בכוס קוקטייל, אך מכיוון שאנחנו לא מחוייבים לכלום שכל אחד יכין באיזה כוס שבא לו.

 

מערבבים כמות שווה של 60cc מכל אחד מהמשקאות לכוס, מוסיפים שלוש טיפות של טבסקו, חצי כפית של חזרת וספלאש של לימון.

 

הנאה מובטחת :)

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

מקפיץ לעוד סיבוב קוקטיילים.

 

וסוג של "קוקטייל" חדש שהמצאתי השבוע (אולי זה כבר קיים, אני לא שמעתי על זה):

 

מכינים תה רגיל (של ויסוצקי למשל, לא התה בטעמים) בכוס, מוסיפים לו מנה של ייגר, מערבבים והנה קיבלתם ייגר-טי. לרוויה.

פורסם

במועדונים או דאנס ברים אני מזמין בירה חצי, ועד שאני מסיים את הכוס מזמין 3 שוטים לא משנה של איזה וויסקי, ואותו לילה נהיה מאוד ארוך, אחרי זה אני לא יכול לשבת חצי דקה בלי לזוז

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

×
×
  • תוכן חדש...