Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה מגנטיס 2008 או מאזדה 3 2008


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה אתם נוסעים?

 

גם אני נוסע נסיעות קצרות בעיר, אבל עד סוף השנה אני מגיע כמעט ל-20 אלף ק"מ...

 

ככה שמבחינתי ההבדל למשל במכוניות כאלה יכול להיות קריטי - במאזדה הצריכה תהייה סביבות 1:9, ובקיה סביבות 1:7. בקילומטראז' שלי זה הרבה כסף - 4500 ש"ח ליתר דיוק!

 

אם את נוסעת פחות, סביבות 10 אלף ק"מ, אז ההפרש יהיה 200 ש"ח בחודש. תעשי את החשבון האם מתאים לך לשלם "פרמיה" של 200 ש"ח על דלק תמורת הנוחות והגודל.

פורסם

ת'אמת שלא יצא לי לחשב כמה אני נוסעת, אני משערת ש10 ק"מ ביום.

אבל יותר מעניין אותי זה אמינות, נוחות, חלקים יותר זולים, פחות תקלות.

פורסם

צריכת הדלק של הקיה לא תהיה 1:7 - יותר לכוון ה1:9 (תלוי גם ברגל של הנהג)



 

http://www.kml.co.il/Car/%D7%A7%D7%99%D7%94_%D7%9E%D7%92%27%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%A1_2008_8311

 

אבל אם רוב הנסיעות הן נסיעות קצרות בעיר - אין שום סיבה לקחת רכב ספינתי ולהפך זה אפילו רעיון רע.

 

יותר קשה לתמרן רכבים בגודל שכזה.

יותר קשה להחנות רכבים בגודל שכזה.

 

המאזדה תהיה קצת יותר חסכונית - ממש לא בהרבה.

 

שתיהן יפגינו אמינות גבוהה ונוחות סבירה ביותר.

שתיהן יהיו זולות לתחזוקה וביטוחים.

 

הקיה יותר אלגנטית ומרווחת.

המאזדה יותר ספורטיבית ומתנהגת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא קיה ולא מזדה, ל2 ילדים קטנים מזדה 3 היא צרה במיוחד עם כסאות ילדים, והקיה לא בדיוק נוחה,

 

 

אוטו יחסית חסכוני מהם , זול לאחזקה הייתי הולך על קורולה , המרווח מאחורה יותר גדול, ויותר מרווח מהמזדה 3 מתוך נסיון.

גם תא המטען יותר גדול ונוח לנסיעה בעיר.

פורסם
לא קיה ולא מזדה, ל2 ילדים קטנים מזדה 3 היא צרה במיוחד עם כסאות ילדים, והקיה לא בדיוק נוחה,

 

 

אוטו יחסית חסכוני מהם , זול לאחזקה הייתי הולך על קורולה , המרווח מאחורה יותר גדול, ויותר מרווח מהמזדה 3 מתוך נסיון.

גם תא המטען יותר גדול ונוח לנסיעה בעיר.

 

לא אהבנו את הקורולה :?

מה לגביי סיויק 2008 ?

פורסם

אני בהחלט חושב שסיוויק 2008 עדיפה את השתיים ששאלת מהתחלה.

לטעמי גם מיצובישי לנסר 1800 סמ"ק צורה חדשה עדיפה על מזדה 3 או קיה.

בין השתיים שהמלצתי:

הונדה סיוויק יותר איכותית ויותר חיסכונית, למיצבישי יש בגאז' משמעותית יותר גדול (עגלות\תיקים וכו..).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אני בהחלט חושב שסיוויק 2008 עדיפה את השתיים ששאלת מהתחלה.

לטעמי גם מיצובישי לנסר 1800 סמ"ק צורה חדשה עדיפה על מזדה 3 או קיה.

בין השתיים שהמלצתי:

הונדה סיוויק יותר איכותית ויותר חיסכונית, למיצבישי יש בגאז' משמעותית יותר גדול (עגלות\תיקים וכו..).

 

אוף אני כבר מבולבלת לגמריי, בעלי ננעל על הקיה הזאת והיא כל כך מכוערת לדעתי וענקית מדיי.

תודה רבה חברה'. שבוע הבא נילך ניראה את הרכבים ונחליט :]

פורסם

בהחלט מצטרף להמלצה על סיוויק 1800 או לנסר 1800



 

שני רכבים פשוט נהדרים עם מנועים חזקים ונוחות נסיעה טובה מאוד.

 

כרכב מול רכב הייתי מעדיף את הקיה על המאזדה אבל לנסיעות בעיר ממליץ לכם לרדת בגודל הרכב ולקחת רכב משפחתי אבל 1.8 ליטר כמו שקודמיי הציעו - זו הפשרה הטובה ביותר לשניכם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יש לי עוד שאלה, מישהו מכיר חברה שנותנת מימון לרכב?

החלטנו ללכת על המאזדה 3 2008, קיבלנו במגרש הצעה למימון שלא נשמעת כל כך משתלמת.

פורסם

היות והרכב הזה נמכר כמו זבל, אפשר למצוא אותו בכל מקום וכל חברת ליסינג תשמח להתפטר מאחת מהיחידות הרבות שיש לה במלאי.

 

ואני באמת לא מבין מה ההתלבטות בין שני הרכבים האלו, אני לא הייתי בכלל הולך, לא על מגנטיס, לא על 3, בטח שלא על קורולה וגם לא על סיביק.

 

3 זה ממש לא רכב למשפחה, הוא די צר וצפוף וגם לא נוח במיוחד (וגם לא חסכוני, ויש לו שוק מאוד גרוע)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
יש לי עוד שאלה, מישהו מכיר חברה שנותנת מימון לרכב?

החלטנו ללכת על המאזדה 3 2008, קיבלנו במגרש הצעה למימון שלא נשמעת כל כך משתלמת.

 

כל חברת ליסינג עובדת עם חברת מימון אחרת, ויש חברות שנותנות חלק (או את כל) המימון בעצמן ללא חברת מימון. מניסיוני כל חברת מימון חיצונית אחרת שתמצאי, מלבד הלוואה דרך סניף הבנק שלך, תהיה יקרה יותר ממה שהציעו לך בסוכנות.

ההצעה שלי דומה לזאת שהציעו לך קודם - בקשי הצעות נוספות ואיתם חזרי לסוכנות ממנה את קונה לשיפור עמדות. את מוזמנת ליצור איתי קשר בהודעה פרטית ולקבל הצעות למאזדה 3 או לקיה מג'נטיס.

 

אגב, לדעתי המאזדה 3 קצת קטנה למשפחה עם שני ילדים. הסיוויק שהציעו לכם היא אופציה טובה אבל קצת יותר יקרה, גם קורולה 2009 (אוטומטית, לא רובוטית). נסי להציע לבעלך את היונדאי i30 או את הפורד פוקוס.

פורסם

דברי עם מנהל הסניף של הבנק - יש להם אינטרס כלכלי לתת לך הלוואה אצלם ולא אצל חברות המימון.



 

מה גם שדרך הבנק אפשר להשיג תנאים טובים יותר כמו יכולת להחזיר את ההלוואה ללא קנסות.

 

תמיד שווה נסיון נוסף והתעקשות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...