Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

היום בשעה טובה קיבלתי את הרכב.

דבר ראשון שעשיתי שיצאתי מהסוכנות, נסעתי לתדלק ולמדוד את הלחץ של הצמיגים.

בבדיקה התגלה כי לחץ בארבעת הצמיגים הינו 39 PSI, שנראה לי מאוד מאוד גבוה.

מה הלחץ המומלץ לרכב זה? לא מצאתי שום רישום ברכב.

ייתכן שהמשאבה תקולה?

פורסם

בזמן נסיעה הצמיגים מתחממים וזה מה שגורם ללחץ האוויר לעלות, אבל במקרה שלך זה לא נראה הגיוני כי הלחץ שנמדד

היה גבוה מאוד.

יכול להיות שהמשאבה תקולה באמת, או שבסוכנות מילאו יותר מדי.

תבדוק באתר של סקודה/ בספר רכב/בקורה של צד הנהג צריכה להיות מבדקה.

פורסם

כשהרכבים יושבים במחסן הם עם לחץ אויר גבוה כדי שלא יווצר עיוות בצורה של הצמיג (שעומד הרבה זמן באותה צורה).

כשאני קיבלתי את הרכב שלי (GTI) הלחץ בצמיגים היה 56 (!!!) PSI.

פורסם
כשהרכבים יושבים במחסן הם עם לחץ אויר גבוה כדי שלא יווצר עיוות בצורה של הצמיג (שעומד הרבה זמן באותה צורה).

כשאני קיבלתי את הרכב שלי (GTI) הלחץ בצמיגים היה 56 (!!!) PSI.

מי סיפר לך את השטות הזו ?

איזה כייף לי :)

פורסם

בהחלט ייתכן שהמשאבה תקולה. עצתי: קנה מדיד אישי מסוג "עט" (עולה כמה שקלים) ותמיד אבל תמיד תבדוק לחץ עם המדיד בבוקר (כאשר הצמיגים קרים), עוד הפעם בתחנה (כדי לראות כמה הם התחממו) ועוד הפעם על שני צמיגים לפחות לאחר הניפוח - כדי לוודא שהמשאבה לא מזייפת. את נתוני הניפוח תמצא על מכסה הדלק או בדלת תא הכפפות (לא זוכר כרגע היכן בדיוק).

 

אגב, צמיגים שמורכבים על חישוקים באחסנה אמנם מנופחים, אבל לרוב מדובר על לחץ נמוך של 3-4BAR. ניפוח הצמיגים ללחץ גבוה נעשה במצב שבו מאחסנים צמיגים על רכב עומד. ייתכן ומאחר שברוב התקריות (!) לא מקפידים להפוך את ערמות הצמיגים בדרך קבע, מפצים על כך בניפוח גבוה יותר של הצמיג, אבל לא עד כדי כך.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
כשהרכבים יושבים במחסן הם עם לחץ אויר גבוה כדי שלא יווצר עיוות בצורה של הצמיג (שעומד הרבה זמן באותה צורה).

כשאני קיבלתי את הרכב שלי (GTI) הלחץ בצמיגים היה 56 (!!!) PSI.

 

גם אני כשקיבלתי את הלאון הצמיגים היו עם 50 psi

They are trying to ban me...

פורסם

זה לחץ אוויר לא תקין בעליל. אני עם 16' (ספורט) וממלא בין 34PSI ל-37PSI (נהיגה רגועה / נהיגה אגרסיבית).

 

אתה על 15'?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

יש איזה משהו לא ברור לי, רשום לי ברישיון רכב 15" ובפועל יש לי 14".

האם אני יכול לדרוש להחליף צמיגים ל15"?

פורסם
גם אני כשקיבלתי את הלאון הצמיגים היו עם 50 psi

זו טעות של צ'מפיון אשר מוסרים את הרכב ללקוח לפני שנבדק לחץ האוויר ולהתאימו ללחץ הנדרש כפי שייצרן הרכב מציין בספרות האחזקה.

 

בעיקרון הרכב עוזב את שערי המפעל עם לחץ של 51 PSI בכול הצמיגים אז תשימו לב לעניין.

איזה כייף לי :)

פורסם
זו טעות של צ'מפיון אשר מוסרים את הרכב ללקוח לפני שנבדק לחץ האוויר ולהתאימו ללחץ הנדרש כפי שייצרן הרכב מציין בספרות האחזקה.

 

בעיקרון הרכב עוזב את שערי המפעל עם לחץ של 51 PSI בכול הצמיגים אז תשימו לב לעניין.

 

כן כמובן שהורדתי את הלחץ ללחץ הדרוש.

They are trying to ban me...

×
×
  • תוכן חדש...