Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

עוצמת האוויר היוצא ברכב היא לא כלכך חזקה לטעמי וראיתי 205 אחרות שעוצמת האוויר שם הייתה בהרבה יותר גבוהה

האם יש דרך להגביר את זה?

יש לציין שהמזגן הורכב לפני שנה מקרר בסדר , משהו אחר מפריע לי שאין את כפתור הסקולצייה .

תודה

פורסם

צריך לחבר מתח 12 וולט ישירות למפוח (נמצא מאחורי תא הכפפות) ולבדוק אם אז עוצמת האוויר תקינה. אם כן, מדובר ככל הנראה בתקלה בנגד המהירויות או בבורר המהירויות. אם לא, צריך לפרק את המפוח ולבדוק מה הקטע שלו.

לגבי הסירקולציה - ב-205 אין כפתור סירקולציה והשליטה על הסירקולציה מתבצעת דרך בורר המהירויות של המפוח. סיבוב ימינה ואתה על אוויר מבפנים (סירקולציה), סיבוב שמאלה ואתה על אוויר מבחוץ. באמצע תרגיש נקודה קשה יחסית, זאת הנקודה שבה מדף הסירקולציה נפתח.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
צריך לחבר מתח 12 וולט ישירות למפוח (נמצא מאחורי תא הכפפות) ולבדוק אם אז עוצמת האוויר תקינה. אם כן, מדובר ככל הנראה בתקלה בנגד המהירויות או בבורר המהירויות. אם לא, צריך לפרק את המפוח ולבדוק מה הקטע שלו.

לגבי הסירקולציה - ב-205 אין כפתור סירקולציה והשליטה על הסירקולציה מתבצעת דרך בורר המהירויות של המפוח. סיבוב ימינה ואתה על אוויר מבפנים (סירקולציה), סיבוב שמאלה ואתה על אוויר מבחוץ. באמצע תרגיש נקודה קשה יחסית, זאת הנקודה שבה מדף הסירקולציה נפתח.

שבת שלום

לפני שאתה מתחיל לתקן תחליף את מסנן האויר של המזגן

בברכת הנותן מקבל

פורסם
שבת שלום

לפני שאתה מתחיל לתקן תחליף את מסנן האויר של המזגן

בברכת הנותן מקבל

בפיג'ו 205 אין פילטר מזגן.

 

בברכת המפרק דש-בורד של 205 מקלל :wink:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...