Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני מ"ס ימים ראיתי סרטון ביוטיוב של הונדה d16y8 עם סוג של סעפת יניקה של גקסון רייסינג, לאחר מכן הבנתי שזה סוג של סופרצאר'גר שמוסיף כוח נאה לרכב

ולעניין, מישהו יכול לשפוך לי אור על הנושא

יש את זה בארץ?, מישהו מכיר?

מה העלויות? ומה נחוץ ברכב כדי שהכל יתפקד כשורה?

וכמובן, סליחה על החפירה אבל עניין החוקיות?

 

נ.ב

ניסיתי לברר ככל שביכולתי, כולל פורומים בחו"ל ולא כל כך מצאתי תשובות, אשמח לעזרה!

הונדה סיויק 98 1.6 ידנית בעבר:-)

 

סיאט לאון 2.0TFSI 2007 בהווה:twisted:

פורסם
לפני מ"ס ימים ראיתי סרטון ביוטיוב של הונדה d16y8 עם סוג של סעפת יניקה של גקסון רייסינג, לאחר מכן הבנתי שזה סוג של סופרצאר'גר שמוסיף כוח נאה לרכב

ולעניין, מישהו יכול לשפוך לי אור על הנושא

יש את זה בארץ?, מישהו מכיר?

מה העלויות? ומה נחוץ ברכב כדי שהכל יתפקד כשורה?

וכמובן, סליחה על החפירה אבל עניין החוקיות?

 

נ.ב

ניסיתי לברר ככל שביכולתי, כולל פורומים בחו"ל ולא כל כך מצאתי תשובות, אשמח לעזרה!

 

בעבר היתה סיויק שנסעה עם סופר כזה פה בארץ, לאחר תקופה קצרה הקיט פורק ומאז יושב בבית של הבעלים ואינו למכירה.

 

קיט עולה באיזור ה 1700 דולר,

 

ע"מ שהרכב ינסע באמינות\יוציא את המקסימום יש להחליף סעפת פליטה AFTERMARKET, מזרקים (אני לא יודע אם הם כלולים בקיט) ולעשות כיוונים\צ'יפ במחשב הרכב.

 

הקיט חוקי בקליפורניה.

קו---------------------------------------

פורסם

תודה על התגובה!

יש לך מושג מי הבנאדם בעל הקיט?

בנוסף יש לך מושג מה לגבי החוקיות של קיט זה בארץ?

 

ויש לי ברכב סעפת פליטה אפטרמרקט...אז במידה שאני מוסיף את הקיט צריך להחליף מזרקים?

ומה לגבי חוטי הצתה?

הונדה סיויק 98 1.6 ידנית בעבר:-)

 

סיאט לאון 2.0TFSI 2007 בהווה:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...