Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גור קטן מחפש בית חם =)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא התכוונתי לתקוף, אבל כשנתקלים בבורות, אסור להבליג, כי בורות לפעמים מדבקת.

 

אני מזמין אותך לגשת לאחד מימי האימוץ של העמותות ולראות כמה גורים לא רצויים, יש שם.

 

לא מעניין אותך בריאות הגורים? נמשיך הלאה. הבריאות של הכלבה, מעניין אותך? האם אתה בטוח שכלבה בכזה גודל קטן בריאה מספיק, ע"מ להרבות אותה?

פורסם

עובדה שהמליטה בלי בעיה, וכן אני בטוח בבריאותן של כלבותי, אני שומר עליהן ולמרות שהגור הזה הוא סוג של פאלטה עדיין הוא ייצור מתוק וחמוד וכל אחד שרואה אותו מתאהב בו.

 

תקרא לזה בורות תקרא לזה בכל שם שתרצה, כל אחד מתנהל איך שהוא מוצא לנכון.

פורסם

אז זהו, ש... לא.

 

אתה מתרץ עצלנות/קמצנות/חוסר אחריות (לבחירתך)

בטיעון מטופש של "זה מכאיב לכלב". שטויות.

ברגע שבעל החיים מתאושש, הוא שוכח מזה לגמרי, כמו ברית מילה (להבדיל...).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

falou אתה יכול למחוק את הנושא אם אתה לא חובב כלבים או שיש לך משהו אישי נגדי, לא רשמתי פה שאסור בתכלית האיסור לאנשים להגיב פה, והוצאת את דברי מהקשרם.

אתה בן אדם חביב ואני שמח שאנחנו לא מכירים.:|

 

אם מה שהבנת מה שכתבתי זה שאני לא חובב כלבים, לא הבנת כלום.

אני ממליץ לא לעודד הרבעות כלבים, ע"י אימוץ כלבים מאנשים שהרביעו את כלבתם, מבלי שיש להם בית לגורים או כוונה לגדל אותם.

 

אתה הנושא אני לא אמחק, הוא תקין מבחינת כללי הפורום, כמו גם התגובות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

עם כל האהבה שלי לכלבים ואמפטיה לנושא,

אני חושב שיש הבדל בין לסרס כלב זכר לבין לעקר כלבה.

הרי אין שום איזכור ויזואלי לזה שהכלבה מעוקרת, היא עצמה לא יודעת שהיא מעוקרת

ולא מרגישה בחסרון של משהו.

לעומת זאת כשמורידים לכלב את האשכים, אני יכול להבין את ההסתייגות מזה, חראם על הכלב,

להסתובב ככה ברחוב בלי ביצים נראה לי לא כל כך נעים.

 

ובלי שום קשר לאמור לעיל, אל תשכחו שעיקור זה עסק יקר יחסית, לא לכולם יש את התקציב לזה,

במיוחד אם יש לך שתי כלבות כמו לפותח השרשור.

פורסם

למגיב מעליי:

א) הכלב שלי מסורס וממש אין לו שום בעיה מזה, זה אפילו לא הוריד לו בקצת את שמחת החיים המטורפת שיש לו למרות שאמרו לי שיתכן שהוא יירגע קצת אחרי הסירוס.

ב) אם נעשה אנלוגיה לבני אדם אז גם אתה כתור גבר יכול ללכת ולשכב עם אינספור בחורות ללא אמצעי מניעה, הרי מה אכפת לך? זה לא אתה שתצטרך להתמודד עם הלידה של הילד. או במילים אחרות, במידה והכלב שלך הכניס כלבה אחרת להריון (לא רצוי) זו אשמתך בדיוק כמו אשמתו של הבעלים של הכלבה.

ג) ההוצאה של עיקור/סירוס משתלמת אם תסתכל על זה שהכלב חי 10-15 שנה וזה משהו שעושים פעם אחת בחיים. מהצד השני אני יכול להגיד לך שחיסונים לדוגמא עולים כ-100-150 ש"ח בשנה ואתה חוזר על זה 10-15 שנה, כלומר מוציא על זה 1000-2250 ש"ח בכל חייו של הכלב, אז אולי גם לא תחסן אותו כי זה הרבה כסף?

 

לפותח השרשור, תעשה טובה ענקית לגור הזה ואל תמסור אותו לפני שהגיע לגיל של 3 חודשים, זה עלול להשאיר לו כתם רציני באישיות (הכלב שלי כנראה הגיע לכלביה בגיל נורא צעיר ולכן סובל מחרדת נטישה ברמה קשה מאוד).

אני גם ממליץ לך כן להתחיל לחסן אותו אלא אם כן לא מפריע לך שהוא ימות ממחלה כזו או אחרת.

בהצלחה למצוא לו בית חים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
עם כל האהבה שלי לכלבים ואמפטיה לנושא,

אני חושב שיש הבדל בין לסרס כלב זכר לבין לעקר כלבה.

הרי אין שום איזכור ויזואלי לזה שהכלבה מעוקרת, היא עצמה לא יודעת שהיא מעוקרת

ולא מרגישה בחסרון של משהו.

לעומת זאת כשמורידים לכלב את האשכים, אני יכול להבין את ההסתייגות מזה, חראם על הכלב,

להסתובב ככה ברחוב בלי ביצים נראה לי לא כל כך נעים.

 

ובלי שום קשר לאמור לעיל, אל תשכחו שעיקור זה עסק יקר יחסית, לא לכולם יש את התקציב לזה,

במיוחד אם יש לך שתי כלבות כמו לפותח השרשור.

 

הבעיה היא שאתה חושב על הביצים שלך ואיך אתה תרגיש בלעדיהן, לא של הכלב. הכלב לא מודע לזה שהוא מסורס וזה לא מפריע לו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אולי באמת זה הכל בראש. פשוט כואב לי לחשוב על כלב בלי ביצים.

אבל יכול להיות באמת שהוא לא מודע ולא מרגיש בחסרונם.

כשהגולדן שלנו יהיה קצת יותר בוגר נחשוב גם אנחנו על סירוס למרות שפה יש

בעיה נוספת שבה נשלול את האפשרות להרביע.

פורסם
lesles, מה תעשה אם הגור לא ימצא בית חם?

 

 

אני אמצא למי לתת גם בלי העזרה הנדיבה של המצטדקים כאן.

 

הכלב הזה בשום פנים ואופן לא יגיע לרחוב, גם אם נאלץ לשמור אותו אצלי.

פורסם

Kreios

בוא נגלה לך סוד, להחזיק כלב בלי קשר לסירוס\עיקור זה הוצאה גדולה.

חוץ מזה אתה מקבל הנחה ברשיון, שזה די מכזז יותר מעלות הסירוס אם נחשב ל15 שנה.

אודי A4

דימה.

פורסם

ספר לי על זה...

הגולדן שלנו אלרגי לאוכל שלו (Proplan איכותי),

אז אנחנו חייבים להאכיל אותו באוכל היפו-אלרגני.

אתה יכול לתאר לעצמך כמה עולה שק של זה ולכמה זמן הוא מחזיק.

ממש לא זול!

 

ולא ידעתי לגבי ההנחה באגרה, אני אבדוק את זה.

פורסם
הכלב הזה בשום פנים ואופן לא יגיע לרחוב, גם אם נאלץ לשמור אותו אצלי.

 

ואם היו עשרה גורים?

ומה ייקרה לגורים שאתה מחלק ככה חופשי-חופשי לכל דורש, איתם אתה יודע מה קורה?

כמה מתוכם ייזרקו לרחוב, ברגע שהבעלים החדש יבין שגור זה לא רק חיה מתוקה, שהילדים לא באמת מטפלים בכלב, ולא ייתחשק לו יותר לגדל?

 

עמותה לפחות דואגת לבצע סינון ראשוני, מהווה מקום "להחזיר" את הגור אם לא רוצים בו, וכמובן לא מחלקת בלי עלות העיקור/סירוס, מה שמראה על רצינות הבעלים החדשים, כמו גם מבטיח שלפחות הפרט שהיא מוסרת לא ישמש להחרפת הבעיה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...