Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על פולקסוואגן גולף פלוס 2007 DSG6

היום במהלך נסיעה, כשעמדתי ברמזור, איך שהרמזור התחלף ואני מתחיל לנסוע, אני מרגיש שהרכב כמעט ולא נוסע, לא סוחב כזה, ורועד ממש, ופתאום אני רואה את הנורה של ה ESP מהבהבת, לא הבנתי מה קרה, שמתי 4 וינקרים ועמדתי בצד, חשבתי אולי יש פנצ'ר הוא משהו בסגנון, יצאתי בדקתי, הכל תקין, המשכתי לנסוע ועצרתי שוב לצורך בדיקה נוספת, אבל אז כיביתי את המנוע, והתנעתי שוב והמשכתי בנסיעה, אין לי מושג מזה היה, ובדקתי עם הרכב סוחב אחר כך או לא, מזה יכול להיות?

להכנס למוסך בגלל זה?

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

פורסם
יכול להיות שעצרת בשלולית, או על כתם שמן אולי? היה לי מקרה בדיוק כזה.

 

לאלא!, והאמת היא שגם לא לחצתי חזק על הדוושה, ז"א יצאתי באיטיות ואני רואה שהאוטו זז לאט ורועד, פתאום אני רואה את הנורה של ה ESP לא היה לי מושג ממה זה :S

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

פורסם
לאחר שהמשכת בנסיעה הרכב המשיך לרעוד והנורה נשארה דלוקה?

 

לאלא, אם הנורה הייתה נשארת והרכב היה רועד, הייתי מכבה את המנוע ישר ומזמין גרר, אני לא משחק עם דברים כאלו, פשוט עצרתי העברתי מ D ל P, עשיתי סיבוב על הצמיגים, ראיתי שהכל בסדר, ואז הרכב נסע כרגיל, עצרתי שוב, כיביתי את המנוע, והתנעתי שוב ואז המשכתי, לא הייתה שום נורה ושום רעידות הכל נורמאלי.

אבל אני לא יודע אם שווה לגשת למוסך בשביל זה או לא, ואגב זאת אותה נורה ESP שכאשר נגיד נכנסים לפניה חדה מהר, או בכלל הרכב יוצא מאיזון, אז הנורה הזאת מתחילה להבהב וזה אומר שהיא נכנסה לפעולה.

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

פורסם

הESP נכנס לפעולה כי אחד מהצמיגים הקדמיים שלך "פירפר".

 

ה ESP "מנתק" את הכוח שמועבר לצמיג הסורר ואף מפעיל בלימה מסויימת על אותו צמיג וזאת על מנת להחזיר את הצמיג למהירות סיבוב נכונה ובכך לסיים את הפרפור.

בגלל זה הייתה ההרגשה שהרכב לא נוסע.

 

זה יכול לקרות בגלל שעמדת על כתם שמן קטן/מים שנזלו מרכב שהיה לפניך על צבע בכביש (הצבע שאיתו מבצעים את הסימונים מאוד מחליק כשהוא רטוב!).

 

בכל מקרה, לא הייתי רץ למוסך עם זה.

אבל כן תבדוק את לחץ האוויר בצמיגים.

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
הESP נכנס לפעולה כי אחד מהצמיגים הקדמיים שלך "פירפר".

 

ה ESP "מנתק" את הכוח שמועבר לצמיג הסורר ואף מפעיל בלימה מסויימת על אותו צמיג וזאת על מנת להחזיר את הצמיג למהירות סיבוב נכונה ובכך לסיים את הפרפור.

בגלל זה הייתה ההרגשה שהרכב לא נוסע.

 

זה יכול לקרות בגלל שעמדת על כתם שמן קטן/מים שנזלו מרכב שהיה לפניך על צבע בכביש (הצבע שאיתו מבצעים את הסימונים מאוד מחליק כשהוא רטוב!).

 

בכל מקרה, לא הייתי רץ למוסך עם זה.

אבל כן תבדוק את לחץ האוויר בצמיגים.

 

עודד.

 

עשיתי את זה!, ואגב אני ממלא לחץ אוויר בצמיגים פעם בשבוע, כל פעם שאני מתדלק!, אבל לא ראיתי שום כתם, בקיצור האם אתה אומר שאני יכול לשבת ולהרגע, או להיות לחוץ ממה שקרה?, כי אני ממש פדנט לכל מה שקורה לרכב שלי, ומטפל בו בזמן, ולא נוסע אחריי שיש לי פחות מרבע מיכל דלק, ובקיצור הוא מטופל הכי טופ שאפשר.

ואגב, כל הצמיגים תקינים, עם לחץ אוויר אחיד, וגם אלו צמיגים חדשים.

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...