Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

 

הרכב: אוקטביה שנת 2011.

רמת הגימור :אמביינטה,אני מציין את רמת הגימור מכיוון שאנני יודע את דגם הרדיו-דיסק ,מדובר ברדיו דיסק מקורי של סקודה.

 

הרכב בבעלותי שבוע וביומיים האחרונים שמתי לב לתופעה מוזרה

לאחר שהרכב לא מונע מס' שעות (למשל אחרי שעמד לילה שלם ללא תנועה) לאחר הדלקת הרדיו הראשונה ,הרדיו קולט את התחנה

של קאטאר,זהו הכיתוב שמופיע על הצג.

לאחר מכן אני נאלץ להעביר לאחת התחנות השמורות.

בפעמים הבאות שאני מדליק את הרדיו,נקלטת התחנה האחרונה ששמעתי ז"א רק בהדלקה הראשונה קיימת בעיה.

 

מה הסיבה לכך?

האם ניתן לאפס את הרדיו? אני מניח שאיפוס יפתור את הבעיה

לא שיניתי את הגדרות הרדיו מאז שהרכב יצא מהסוכנות לפני שבוע,האם עדיף להכנס למוסכי צ'מפיון? הרי הרכב באחריות היצרן

 

תודה רבה מראש על העזרה

פורסם

אני לא יודע איך זה בסקודה אבל במאזדה,יונדאי וכו' כאשר יש מערכות מקורית יש כפתור שנקרא TA שהוא מקפיץ תחנות.

באמצע נסיעה נניח אתה שומע גלגל"צ לפתע הוא יקפוץ לתחנה של ירדן נניח (סתם לדוגמא) תבדוק אם קיים אצלך הכפתור ואם

הוא אולי נלחץ.

פורסם

ה TA לא קשור

מדובר על תחנה אחרונה שהבן אדם האזין לה לפני כיבוי שזו התחנה שאמורה לנגן בפתיחת סווי"ץ

התשובה היא בהחלט לטלפן לצ"מפיון ולברר היכן יש מקום קרוב אליך כדי שיבדקו אם בכלל יש בעיה

דרור

פורסם

זה קורה בגלל שבגלי רדיו יש אות מיוחד שהמציאו שברגע שיש מבזקי חדשות בתחנה מסויימת האות הזה נשלח וכל רדיו דיסק שמוגדר לעבור אוטומטית להבזק החדשות ברגע שהוא משודר מעביר אוטומטי לתחנה הזאת ואז בסוף השידור האות נשלח שוב בצורה שלילית והמכשיר עובר לתחנה האחרונה שהאזנת לה.

בבריטניה, ארה"ב ושאר מדינות זה סטנדרטי אבל במדינה קטנה כמו שלנו לא ממש צריך את זה.

 

אז נחש מי מנצל את המצב ומציק לכל מי שעובר בתחום התדרים שלו? ניחשת נכון.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
×
×
  • תוכן חדש...