Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה חודשים התקנתי בסקודה פאביה החדשה שלי סט קומפוננט של מוראל מקסימו,ואנו משתמשים ברדיו דיסק המובנה של הרכב,עכשיו כל פעם שיש טיפה באס הפלסטיק של הדלתות רועד בצורה שמי שיושב בצד של הרמקולים מרגיש את הרעידות ברגל ,ושמגבירים טיפה יש אפילו רעש של פלסטיק רועד חזק. מה לעשות? ד"א שמנו רצועות גומי כאלה באיזה חנות שאמרה שיפתור את הבעיה וזה לא עזר,עכשיו קיבלנו עוד הצעה לשים מגבר וסאב ואז כל הבאסים יעברו לסאב,נראה לי לא כ"כ ריאלי להשיקע עכשיו 1500 שקל,אז אני פונה אליכם מה כדי לי לעשות כדי שיפסיקו הרעידות?

 

נ.ב המוראל מקסימו הותקנו מאחורה בנוסף לסט הקדמי המקורי

פורסם

התקנתי את הסט מאחורה כי בחנות שבה קניתי המליצו לי על הקומפוננט ולא על רמקולים רגילים, הסט הקידמי המקורי הוא באיכות יחסית גבוהה אז לא רציתי להשבית אותו.

ההתלבטות שלי עכשיו היא אם להשקיע כסף באיטום של כל הדלת בשתי הדלתות שאולי יפתור את הבעיה או שלקנות סאב ומגבר שסביר להניח יפתרו לי את הבעיה לתמיד.

ד"א הדלתות של סקודה אטומות לגמרי וכבר שקלתי רעיון של איטום אבל המוכר אמר לי שאין צורך כי הדלתות במכוניות הגרמניות הם אטומות לגמרי בלי חורים וחללים ריקים.

פורסם

וואו כמה שטויות סיפרו לך! :shock:

 

בוא נתחיל מהתחלה ונתקדם לאט לאט.

לפני כמה חודשים התקנתי בסקודה פאביה החדשה שלי סט קומפוננט של מוראל מקסימו,ואנו משתמשים ברדיו דיסק המובנה של הרכב,עכשיו כל פעם שיש טיפה באס הפלסטיק של הדלתות רועד בצורה שמי שיושב בצד של הרמקולים מרגיש את הרעידות ברגל(זה בסדר, רעידות שאתה מרגיש ברגל זה לא מהפלסטיקה, ככה פשוט עובד רמקול; הוא דוחף אוויר וכשרמקול מנגן תדרים נמוכים [באס] הוא דוחף יותר אוויר, מה שגורם לך להרגיש את זה) ,ושמגבירים טיפה יש אפילו רעש של פלסטיק רועד חזק. מה לעשות? ד"א שמנו רצועות גומי כאלה באיזה חנות שאמרה שיפתור את הבעיה וזה לא עזר (מעניין מאוד למה... אהמ אהמ! מקווה שלא שילמת יותר מידי!),עכשיו קיבלנו עוד הצעה לשים מגבר וסאב ואז כל הבאסים יעברו לסאב,נראה לי לא כ"כ ריאלי להשיקע עכשיו 1500 שקל,אז אני פונה אליכם מה כדי לי לעשות כדי שיפסיקו הרעידות?

אתה לא רוצה להשקיע כסף אבל אתה רוצה סאונד טוב ורכב שקט מרעשי פלסטיק... המשוואה לא מסתדרת לי. מצטער.

1500 ש"ח זה גם לא מחיר כזה ריאלי למגבר (נורמלי)+סאב+תיבה+חיווט+התקנה+מנחתים(כי אתה עם הHU המקורי)

 

נ.ב המוראל מקסימו הותקנו מאחורה בנוסף לסט הקדמי המקורי

לא רוצה לצאת בהצהרות, אבל מקובל לשים קומפוננטים מקדימה.

 

אגב, תפרט לנו בבקשה מהן הרצועות גומי המדוברות, מעניין אותי מאוד איזה עוד שטויות מתקינים דוחפים לאנשים.

 

התקנתי את הסט מאחורה כי בחנות שבה קניתי המליצו לי על הקומפוננט ולא על רמקולים רגילים, הסט הקידמי המקורי הוא באיכות יחסית גבוהה אז לא רציתי להשבית אותו.תן לי להשבית לך את השמחה לעומת זאת, הרמקולים המקוריים ברכבים היום הם זבל! המיץ של הזבל! רמקול ג'נרי לחלוטין עלום שם שכנראה ייצר והרכיב אותו איזה שין צ'אן מלוכסן בסין.

אזי שרמקול שהומלץ על ידי הפורום בהתקנה נכונה וטובה תמיד ייתן לך תוצאה טובה יותר מהפיסות נייר עם מגנט האלה. סתם שתדע.

ההתלבטות שלי עכשיו היא אם להשקיע כסף באיטום של כל הדלת בשתי הדלתות שאולי יפתור את הבעיה או שלקנות סאב ומגבר שסביר להניח יפתרו לי את הבעיה לתמיד.

ד"א הדלתות של סקודה אטומות לגמרי וכבר שקלתי רעיון של איטום אבל המוכר אמר לי שאין צורך כי הדלתות במכוניות הגרמניות הם אטומות לגמרי בלי חורים וחללים ריקים. (עוד הברקה לספר ההברקות הגדול. אין דבר כזה דלתות אטומות לחלוטין ואין דבר כזה בלי חורים! ולפאנץ' ---> בלי חללים ריקים?!?! מדהים פשוט, סקודה גילו טכנולוגיה חדשה, ליצוק דלתות! וואו!

אני במקומך, רגלי לא הייתה דורכת במקום הזה שוב!

 

בקיצור חבר, הגעת למקום הנכון!

חברי הפורום האדיבים והנחמדים והכי חשוב, חסרי כל אינטרס להיכנס לך לכיס, יעזרו לך בשמחה!

עצתי לך, אם אתה לא מעוניין במערכת, אבל מעוניין בסאונד יותר טוב ממה שיש כרגע, ממליץ לך להעביר את הקומפוננט קדימה בהתקנה נורמלית, עם טבעות MDF והתאמה כמו שצריך לדלת אצל מתקין מומלץ בפורום (בצע חיפוש לא חסרים שמות).

ולאחר מכן לבוא לדווח לנו איך התוצאה.

בהצלחה, שלומי.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

אז בינתיים אני יעביר את הקומפוננט של מוראל לקדימה אצל מתקין אחר שאני מקווה שיעשה את העבודה כמו שצריך ומשם נראה איך זה יתקדם.

ד"א איך הקומפוננט הזה? מוראל מקסימו.

פורסם

בקיצור עשיתי טעות גדולה שהלכתי לחנות הזאת, גם הביאו לי קומפוננט לא משהו, גם התקינו לי אותו מאחורה במקום מקדימה, וגם לא התקינו לי אותו טוב.

ואם אני יעביר את הקומפוננט הזה לקדימה וישים בדלתות מאחורה רמקולים רגילים של פיוניר או של מוראל זה עדיין לא יפתור לי את הבעיה של הרעידות, נכון?

פורסם

גם אצלי יש רעשים מהפלסטיק בדלת הקדמית ימנית. למען הסר ספק מדובר על הרמקולים המקוריים ומעולם לא נפתח שם העסק. אציין כי כשהרכב היה חדש לגמרי לא היו רעשים.

הרעשים מופיעים בכל פעם שאני מגביר את הרדיו. למישהו יש מושג איך אני פותר את הבעיה? כשאני נוגע בפלסטיק הרעשים נפסקים.

פורסם

הייתי ממליץ לך גם לאטום את דלת, אבל אני חושב שיש לך דברים אחרים להשקיע בהם לפני איטום.

דבר ראשון זה לעשות התקנה חדשה, כמו שנאמר לך מקודם.

דבר שני זה לקנות רכיבים חדשים אם אתה מחפש שיפור בסאוד(אני מאמין שהוא שם לך שם סתם רכיבים עלומי שם), איטום הייתי משאיר בסוף.

פורסם

עצרו הכל!

חל בלבול פה בפורום והרבה אנשים נוטים לחשוב שבידוד דלת משתיק רעשים בכ-ל הדלת, לא כך המציאות חברים.

זה בסה"כ נועד להשתיק רעשי פח בעיקר ולתת לרמקול "תיבת תהודה" קצת יותר טובה מפח ומחיצות ברזל.

זה בהחלט לא משתיק רעשי פלסטיקה, עוזר, נכון, אבל לא משתיק לגמרי. בשביל זה יש דברים אחרים, ליינרים, פוליאוריטן, ספוגים תעשיתיים וכו'.

נכון! אם מבודדים את הצד הפנימי של הדלת (הצד שעליו מורכב הדיפון), זה בהחלט עוזר לצמצמם רעשים אבל לא תמיד זה משתיק אותם לגמרי! ולפעמים צריכים התערבות נוספת של חומר אחר, כנראה אחד מהנ"ל.

לכן אם המטרה היא להשתיק פלסטיקה, זה יכול להיגמר בהוצאה של 50 ש"ח כדי לקנות קצת ספוג וספריי דבק, או כל דבר אחד שיעזור.

אם המטרה היא להשתיק פח, לקבל סאונד טוב יותר: תגובת באס טובה יותר, צליל יותר עמוק ונקי, תגובת מיד נמוך טובה יותר, גם מופיעה לפעמים. אזי שבידוד הוא בלתי נמנע ואפילו מומלץ!

 

לסיכום, אין טעם להשקיע לפחות 500-1000 ש"ח (ואפילו יותר! אם הולכים על שני שכבות) כדי לבודד שתי דלתות רק בגלל שהפלסטיק קצת רועד כשהרמקול הג'נרי עושה פווו.

 

שלומי. =)

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם
הייתי ממליץ לך גם לאטום את דלת, אבל אני חושב שיש לך דברים אחרים להשקיע בהם לפני איטום.

דבר ראשון זה לעשות התקנה חדשה, כמו שנאמר לך מקודם.

דבר שני זה לקנות רכיבים חדשים אם אתה מחפש שיפור בסאוד(אני מאמין שהוא שם לך שם סתם רכיבים עלומי שם), איטום הייתי משאיר בסוף.

 

מצחיק שיש פה אנשים כמו כותב ההודעה הזו, שאומרים שאיטום צריך להשאיר לסוף (אם בכלל), בעוד אנשים אחרים (אפילו מספר בעלי מקצוע פה באתר) שאומרים שאסור להתחיל להתקין מערכת בלי איטום (שמעתי פה על בעלי מקצוע שפשוט אסרו על הלקוח להתחיל בנית מערכת לפני שעושים איטום).

 

אז מעניין איך חלק מהאנשים טוענים שאיטום זה הכי חשוב, וחלק אחר טוען שאיטום זה הכי לא חשוב.

פורסם

איטום זה חלק חשוב ללא ספק. לאסור להתקין מערכת לפני שעושים איטום זה כבר הגזמה. יש הרבה מערכות שנשמעות טוב והן מותקנות ללא איטום.

אם אי אפשר להתקין מערכת ללא איטום אז אפשר למחוק את כל השירשורים של "מערכת ב2500 ש"ח "לא כולל התקנה.

פורסם
עצרו הכל!

חל בלבול פה בפורום והרבה אנשים נוטים לחשוב שבידוד דלת משתיק רעשים בכ-ל הדלת, לא כך המציאות חברים.

זה בסה"כ נועד להשתיק רעשי פח בעיקר ולתת לרמקול "תיבת תהודה" קצת יותר טובה מפח ומחיצות ברזל.

זה בהחלט לא משתיק רעשי פלסטיקה, עוזר, נכון, אבל לא משתיק לגמרי. בשביל זה יש דברים אחרים, ליינרים, פוליאוריטן, ספוגים תעשיתיים וכו'.

נכון! אם מבודדים את הצד הפנימי של הדלת (הצד שעליו מורכב הדיפון), זה בהחלט עוזר לצמצמם רעשים אבל לא תמיד זה משתיק אותם לגמרי! ולפעמים צריכים התערבות נוספת של חומר אחר, כנראה אחד מהנ"ל.

לכן אם המטרה היא להשתיק פלסטיקה, זה יכול להיגמר בהוצאה של 50 ש"ח כדי לקנות קצת ספוג וספריי דבק, או כל דבר אחד שיעזור.

אם המטרה היא להשתיק פח, לקבל סאונד טוב יותר: תגובת באס טובה יותר, צליל יותר עמוק ונקי, תגובת מיד נמוך טובה יותר, גם מופיעה לפעמים. אזי שבידוד הוא בלתי נמנע ואפילו מומלץ!

 

לסיכום, אין טעם להשקיע לפחות 500-1000 ש"ח (ואפילו יותר! אם הולכים על שני שכבות) כדי לבודד שתי דלתות רק בגלל שהפלסטיק קצת רועד כשהרמקול הג'נרי עושה פווו.

 

שלומי. =)

 

זה מה שנעשה,שמנו ספוג בקצוות ועכשיו זה נשמע טוב הרבה יותר אין כמעט רעידות

פורסם

שים לב שיריעת הניילון שאמורה להגן על הדיפון מפני גשם מגנה גם על הספוג.

אחרת מים יספגו לך בספוג וזה יכול להיות בעייתי מבחינת חלודה.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

×
×
  • תוכן חדש...