Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצחיק שיש פה אנשים כמו כותב ההודעה הזו, שאומרים שאיטום צריך להשאיר לסוף (אם בכלל), בעוד אנשים אחרים (אפילו מספר בעלי מקצוע פה באתר) שאומרים שאסור להתחיל להתקין מערכת בלי איטום (שמעתי פה על בעלי מקצוע שפשוט אסרו על הלקוח להתחיל בנית מערכת לפני שעושים איטום).

 

אז מעניין איך חלק מהאנשים טוענים שאיטום זה הכי חשוב, וחלק אחר טוען שאיטום זה הכי לא חשוב.

 

בידוד אקוסטי תורם רבות לתוצאה סופית טובה יותר ברכב שלך, מבחינת עוצמה אך יותר מכל- לאיכות.

כפי שידוע לך, בידוד אקוסטי (2 שכבות) ל- 2 דלתות קדמיות עולה לא רחוק מ- 1500 ש"ח. אם למישהו יש תקציב של 2500 ש"ח לסטאפ שלם, שממילא נכנסים בו רכיבים בסיסיים, יהיה קשה להכניס בתקציב גם כן בידוד. בידוד לא יכול להיות הכי בסיסי בכל מערכת, אחרת תהיינה לך דלתות מבודדות ללא רמקולים :)

מצד שני, אם יש לך תקציב מכובד יחסית, לפחות ברמה שאתה יכול להרשות לעצמך כל רכיב ברמה שהיא טיפה מעבר לבסיסית (נגיד דוטק, GTO1004 ור"ד של חברה איכותית ב- 600 ש"ח), בידוד אקוסטי הוא שלב קריטי להתקדמות שלך, והוא ישפר את הסאונד המתקבל מכל רמקול, ולא רק מכאלו יקרים (פשוט חבל להשקיע ברמקול יקר ולא למצות אותו).

 

מעבר לכך, בידוד זה בייסיק כי הוא נעשה בזמן פתיחת הדלתות, לפני התקנת הקומפוננט. אחרת תצטרך לפרק שוב את הדלתות, לפרק שוב את הקומפוננט, ומעבר לשחיקה נוספת של טבעת העץ והקליפסים, זה גם יעלה לך יותר, כי זה עוד זמן מתקין.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

בוקר טוב

בעקבות ההודעה של noam23 אני ארשה לעצמי לנצל את ההזדמנות ולחדד את הנקודה שבסאונד אין ממש חוקים

זה בעצם עיניין אישי ואינדיווידואלי וישנם מתקינים שבאמת מחזיקים מהבידוד כצורך וישנם שטוענים שעדיף להשקיע בשיפור ושדרוג רכיבים

הויכוח פתוח ואתה תמצא אותה כמות של תומכים לכאן ולכאן

אני אישית מאמין בגישה היותר הגיונית ופחות אקסטרימית בעיניין ההשקעה באיטום\בידוד\מיגון או מה שתקראו לזה

ז"א שאני חושב ששכבת בידוד על פח דלת פנימית עושה נפלאות ולא עולה המון ונותן תוצאה טובה מספיק בכל מגוון ההתקנות הממוצעות פלוס מינוס

כמובן שאני לא נגד בידוד שני ושלישי אבל אני לא רואה את זה כצורך בסיסי מעבר לשכבה הראשונה

דרור

×
×
  • תוכן חדש...