Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
z06 הזאת יש לה 600 כח טוענים, יש כתבה עליה באתר, אבל הרכב לא ניראה שנוסע אם 600 סוסים :roll:

 

 

חרטה ברטה ומראה כמה "הכתב" מקצועי. בשום מנוע אטמוספרי עדכון תוכנה ומערכת פלטה ינפיצו 95 כוח סוס.

פשוט גועל נפש.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

גם אם זה מנוע ממש גדול והצנרת מגבילה ,אין סיכוי שצ'יפ וצנרת מכובדת כולל סעפות פליטה יתנו 90 כוח?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

סתם שאלה קטנה... האם המנחת בתמונה הוא דלתון? אם כן, הצבא לא עושה להם בעיות?

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

כל העידכוני תוכנה שקיימים למנוע הזה בגג מוספים 25 כוחות סוס.

כדי להגיע להספק של 600 סוסים מהמנוע הזה בתצורה המקורית שלו

צריך: סופר\טורבו או להחליף ראשים קמאפשטים סעפות וכו.

שני המקרים לא נעשו ברכב המדובר.

דרך אגב הצנרת דווקא לא מגבילה כלכך,והמון נשארים איתה בחול עד רמה מסוימת.

לא שאני לא אוהב Z06 אני דווקא אוהב יותר מה ZR1 אבל!

אני לא אוהב שכתבים חיים בסרטים קשים ולא עושים את עבודתן נאמנה העיקר לכתוב בהתלהמות והתלהבות.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
כל העידכוני תוכנה שקיימים למנוע הזה בגג מוספים 25 כוחות סוס.

כדי להגיע להספק של 600 סוסים מהמנוע הזה בתצורה המקורית שלו

צריך: סופר\טורבו או להחליף ראשים קמאפשטים סעפות וכו.

שני המקרים לא נעשו ברכב המדובר.

דרך אגב הצנרת דווקא לא מגבילה כלכך,והמון נשארים איתה בחול עד רמה מסוימת.

לא שאני לא אוהב Z06 אני דווקא אוהב יותר מה ZR1 אבל!

אני לא אוהב שכתבים חיים בסרטים קשים ולא עושים את עבודתן נאמנה העיקר לכתוב בהתלהמות והתלהבות.

 

למה יותר מZR1 ? ההבדל ביניהים זה שהZ06 חלשה יותר וזהו, לא ?

פורסם

ליאב אם אני לא טועה השיר זה for an angel של paul van dyk

אבל אני לא בטוח.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

תודה תודה :)

 

אגב ראיתי קורבט מהדגם הקצת יותר ישן אני חושב, צהובה עם פסים שחורים פה באיזור ראשל"צ, נתן גז ליד תחנת הרכבת ונעלם באופק...רכב מדהים.

Opel Adam S 2017

פורסם

הוידאו שאתם רואים צולם עם נוכחות של אנשים שראו בעיניים את התוצאות ונדהמו גם כן,

 

לגבי ה ZR1 אז כפי הנראה בפעם הבאה תראו גם אותה .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

אני לא מבין מה יש להדהם כלכך.

הנעה כפולה ולפחות יותר ב 80 סוסים אחרי העדכון תוכנה המדהים של APR.

נו באמת....

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

×
×
  • תוכן חדש...