Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשביל ההתחלה חידה בדרגת קושי בינונית

 

מי היה היצרן הראשון באיזה שנה אשר השתמש בידית מתגלגלת בתור מצערת?

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
בשביל ההתחלה חידה בדרגת קושי בינונית

 

מי היה היצרן הראשון באיזה שנה אשר השתמש בידית מתגלגלת בתור מצערת?

 

הארלי ב-1930? :wink::roll::lol::twisted:

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם
בשביל ההתחלה חידה בדרגת קושי בינונית

 

מי היה היצרן הראשון באיזה שנה אשר השתמש בידית מתגלגלת בתור מצערת?

 

הארלי ב-1930? :wink::roll::lol::twisted:

 

הרבה לפני 1930. אבל יש משהו קרוב בתשבה שלך

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
בשביל ההתחלה חידה בדרגת קושי בינונית

 

מי היה היצרן הראשון באיזה שנה אשר השתמש בידית מתגלגלת בתור מצערת?

 

הארלי ב-1930? :wink::roll::lol::twisted:

 

הרבה לפני 1930. אבל יש משהו קרוב בתשבה שלך

 

אבל זה הארלי?

 

אני לא מבין הרבה באופנועים אבל על הארלי דווידסון פעם חקרתי. :lol::wink:

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם
הרלי דיוידסון MODEL D5 וMODEL 7 שנת 1909

 

לגבי השנה לא הייתי סגור ,אבל הארלי ידעתי.

 

יש עוד חידות? :wink:

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם

אומנם קרוב אבל התשובה אינה הרלי.

השימוש הראשון במצערת המורכבת על הכידון ומפעלת על ידי סיבוב הופיע שנה לאחר יסוד HD על ידי חברה שקדמה לה.

מספיק רמזים בשביל לפתור.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
אומנם קרוב אבל התשובה אינה הרלי.

השימוש הראשון במצערת המורכבת על הכידון ומפעלת על ידי סיבוב הופיע שנה לאחר יסוד HD על ידי חברה שקדמה לה.

מספיק רמזים בשביל לפתור.

 

אבל גם דווידסון התחילו להשתמש במצערת המופעלת ע"י סיבוב קרוב לשנים האלו.(או שמתי?)

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם
אומנם קרוב אבל התשובה אינה הרלי.

השימוש הראשון במצערת המורכבת על הכידון ומפעלת על ידי סיבוב הופיע שנה לאחר יסוד HD על ידי חברה שקדמה לה.

מספיק רמזים בשביל לפתור.

 

אבל גם דווידסון התחילו להשתמש במצערת המופעלת ע"י סיבוב קרוב לשנים האלו.(או שמתי?)

 

שים לב אני שואל על היצרן הראשון אשר המציא את מצערת האופנוע בצורה הידועה לנו כיום. המצאה זו הפכה להיות נחלת התעשייה במהירות, כמו גם המצאות אחרות שאומצו בזריזות על ידי יצרנים אחרים והפכו לסטנדרט.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
אומנם קרוב אבל התשובה אינה הרלי.

השימוש הראשון במצערת המורכבת על הכידון ומפעלת על ידי סיבוב הופיע שנה לאחר יסוד HD על ידי חברה שקדמה לה.

מספיק רמזים בשביל לפתור.

 

אבל גם דווידסון התחילו להשתמש במצערת המופעלת ע"י סיבוב קרוב לשנים האלו.(או שמתי?)

 

שים לב אני שואל על היצרן הראשון אשר המציא את מצערת האופנוע בצורה הידועה לנו כיום. המצאה זו הפכה להיות נחלת התעשייה במהירות, כמו גם המצאות אחרות שאומצו בזריזות על ידי יצרנים אחרים והפכו לסטנדרט.

 

יש פה קצת חילוקי דיעות, או אינדיאן 1904:

http://www.motorbyte.com/mmm/pages/oldbike/tob9_97.htm

 

או האם אתה מתכוון לאינדיאן מ-1905?

http://www.antiquemotorcycle.org/TheClub/museum/ex_mus/TheBikes/1905%20Indian/05ind.html

 

אולי לקרטיס (מהמטוסים) ? אבל האופנוע עצמו נבנה ב-1906:

http://www.uh.edu/engines/epi1693.htm

 

או הכי נחמד, משנת 1868, אופנוע קיטור של Sylvester Roper (פיסקה 6):

http://www.uh.edu/engines/epi1286.htm

 

אז :

א. אין כמו google ...

ב. די מזכיר כל תעשייה בתחילת דרכה (מחשבים, תקשורת, מכוניות, מנועי קיטור), כולם עשו את הדברים פחות או יותר במקביל, ומאד קשה לדעת מי המציא ומי העתיק אבל הביא לייצור מהר יותר...

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

פורסם
אומנם קרוב אבל התשובה אינה הרלי.

השימוש הראשון במצערת המורכבת על הכידון ומפעלת על ידי סיבוב הופיע שנה לאחר יסוד HD על ידי חברה שקדמה לה.

מספיק רמזים בשביל לפתור.

 

אבל גם דווידסון התחילו להשתמש במצערת המופעלת ע"י סיבוב קרוב לשנים האלו.(או שמתי?)

 

שים לב אני שואל על היצרן הראשון אשר המציא את מצערת האופנוע בצורה הידועה לנו כיום. המצאה זו הפכה להיות נחלת התעשייה במהירות, כמו גם המצאות אחרות שאומצו בזריזות על ידי יצרנים אחרים והפכו לסטנדרט.

 

יש פה קצת חילוקי דיעות, או אינדיאן 1904:

http://www.motorbyte.com/mmm/pages/oldbike/tob9_97.htm

 

או האם אתה מתכוון לאינדיאן מ-1905?

http://www.antiquemotorcycle.org/TheClub/museum/ex_mus/TheBikes/1905%20Indian/05ind.html

 

אולי לקרטיס (מהמטוסים) ? אבל האופנוע עצמו נבנה ב-1906:

http://www.uh.edu/engines/epi1693.htm

 

או הכי נחמד, משנת 1868, אופנוע קיטור של Sylvester Roper (פיסקה 6):

http://www.uh.edu/engines/epi1286.htm

 

אז :

א. אין כמו google ...

ב. די מזכיר כל תעשייה בתחילת דרכה (מחשבים, תקשורת, מכוניות, מנועי קיטור), כולם עשו את הדברים פחות או יותר במקביל, ומאד קשה לדעת מי המציא ומי העתיק אבל הביא לייצור מהר יותר...

 

הסקוטר מסיר את הכובע

למען האמת הסקוטר אפילו לא ידע שהיה מי שהקדים את אינדיאן בשימוש בפיתרון זה.

 

דוז פואה.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

×
×
  • תוכן חדש...