Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לאחרונה רכשתי פגו חדשה והרכב אמור להגיע בשבועות הקרובים וזה בדיוק הזמן לבחור אבזור לרכב.

אשמח לקבל את המלצותכם בנושא + רעיונות שלא העלתי. הנה רשימת האבזור שחשבתי שתתאים עד עתה.

 

כמו כן חשוב לציין שפנים הרכב אינו מצטיין כלל וכלל באבזור פנימי (מבחינה חיצונית השקיעו יותר והרכב מגיע עם חישוקי סגסוגת וכיסויי ניקלים לפנסים וידיות).

 

1. מגני רוח - 170 ש"ח לא נותן המון אבל לטעמי מוסיף משהו לאוטו.

2. הכההת חלונות - לא יודע מה המחיר אבל לטעמי דבר חינוי על מנת לקבל הקלה מסויימת מהשמש היוקדת.

3.מתאם להרמת חלונות חשמל 210 ש"ח - לא יודע כמה נחוץ אבל כמובן לא מזיק.

4. חיישני רוורס 800 ש"ח - מחיר מופקע אני חושב שזה חינוי אבל כמעט בכל מקום אחר אוכל לקבל את אותו מוצר בשליש עלות.

5. מתאם USB/SD עלות מטורפת של 900 ש"ח לטעמי כבר עדיף לקנות מערכת חדשה עם חיבור USB מה אתם חושבים?

 

אז מה אתם חושבים/ממליצים?

פורסם

תתחדש!

באיזה צבע רכשת את הרכב?

מגיני רוח מיותרים ומכערים את הרכב.

חלונות שנסגרים עם הנעילה המרכזית של הרכב חיוני ונוח.

השחרת חלונות (לחלונות האחוריים בלבד לפי החוק) יכול לתת מענה קל למזגן החלוש ב206+

חיישני חנייה תתקין במקום מקצועי אחר בעלות נמוכה יותר.

אתה גם יכול לגשת לרפד שיתפור לטעמך ולדרישותייך כיסוי למושבים אם הוא לוקה,לא נוח\נעים ובכך גם לשמור על הריפוד המקורי.

פורסם

[1. מגני הרוח מיותרים לדעתי. מרעישים, לא מוסיפים לאורך חיי הגומיות ומכערים.

2. כמי שפעם ראה בזה סוג של "ערסיות" - אני חוזר בי. הכהיית החלונות האחוריים מורידה טמפ' בצורה ניכרת ומשאירה עבודה קלילה יותר למערכת המיזוג (שב-206+ מקבלת לא מעט תלונות).

3. בהחלט חיוני והעלות סבירה לכל הדעות.

4. חיישני חנייה איכותיים (דרגון, למשל) מגיעים לסכום הזה ואף יותר. חיישני חנייה מאיכות נמוכה (הסיניים למיניהם) פחות מדוייקים וגם זולים משמעותית.

5. שיקולך האישי בלבד - אם לך צורך בכך או שניתן לוותר על זה.

 

וכפי שציינו לפני - אנא ממך, הסר את כל פרטי הניקל המצועצעים האלה, זה נראה זול וחאפרי לחלוטין.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

תודה רבה על התגובות,

 

אני מבין שמגיני הרוח לא נותנים כמעט כלום ולכן אני ישמע בעצכתם ולא יתקין אותם.

הרמת חלונות אני יתקין :).

יש למשהו מושג כמה אמור להעלות הכההת חלונות?

ולגבי הניקלים דווקא אהבתי אותם :(( נראה לי שאני ישאיר...תמיד אפשר לחזור אחורה ולהתקין את הצבע המקורי..עולה באיבי כמה עשות דולרים בודדים.

 

לגבי החיישנים מה דעתכם שווה להשקיע בחברה טובה פי שתיים כסף מאשר חברה סינית? כאילו יש באמת הבדל או שזה משהו שאפשר לספוג?

פורסם
תודה רבה על התגובות,

 

אני מבין שמגיני הרוח לא נותנים כמעט כלום ולכן אני ישמע בעצכתם ולא יתקין אותם.

הרמת חלונות אני יתקין :).

יש למשהו מושג כמה אמור להעלות הכההת חלונות?

ולגבי הניקלים דווקא אהבתי אותם :(( נראה לי שאני ישאיר...תמיד אפשר לחזור אחורה ולהתקין את הצבע המקורי..עולה באיבי כמה עשות דולרים בודדים.

 

לגבי החיישנים מה דעתכם שווה להשקיע בחברה טובה פי שתיים כסף מאשר חברה סינית? כאילו יש באמת הבדל או שזה משהו שאפשר לספוג?

 

לדעתי כל עוד החיישנים עובדים הם יעשו את העבודה ( אם יש חיישנים ב300 שקל והם עושים את העבודה,אני אישית לא רואה סיבה למה לקנות חיישנים שעולים פי 3..)

פורסם
תתחדש!

באיזה צבע רכשת את הרכב?

מגיני רוח מיותרים ומכערים את הרכב.

חלונות שנסגרים עם הנעילה המרכזית של הרכב חיוני ונוח.

השחרת חלונות (לחלונות האחוריים בלבד לפי החוק) יכול לתת מענה קל למזגן החלוש ב206+

חיישני חנייה תתקין במקום מקצועי אחר בעלות נמוכה יותר.

אתה גם יכול לגשת לרפד שיתפור לטעמך ולדרישותייך כיסוי למושבים אם הוא לוקה,לא נוח\נעים ובכך גם לשמור על הריפוד המקורי.

 

 

תודה...כחול מטאלי

פורסם

אחלה צבע לקחת.

אבל לדעתי אתה יכול לקבל מהם גם חיישני רוורס בחינם , לגבי שאר האופציות וותר עליהם.

ברר כמה יעלה לך להתקין אצל "גיל קאר" (המתקין המורשה של פיג'ו) סטריאו עם USB

לגבי ה"ניקלים" בוא נגיד שאם אני הייתי יודע שזו תוספת שמורכבת בארץ הייתי מוותר עליה בשמחה.

בנוסף אלו כלל לא ניקלים אלא פלסטיקים מצופים.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

×
×
  • תוכן חדש...