Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אודי, עזוב אותך ממה אמור ומה לא אמור. פשוט נרכיב, נשמע ונחליט (אני כותב ברבים - בשמי ובשם התולעים שלי :-o).

 

לגבי הקומפוננט, בסוף הלכתי על ה- JL Audio C5-650. מחיר: 320$ (מצאתי ב- eBay ב- 290$, אבל חוות דעת שליליות על המוכר הרתיעו אותי).

 

בשורה התחתונה מקווה לא להתאכזב.

 

AUDIO KING - זה שויתרתי על ה- Cadence - עליך :!: סתם..........:angel:

 

:drinking::sleeping::sleeping:

פורסם

זה מה שאני הייתי בוחר

אבל כסט אחורי,קניתה טוויטרים מקבילים C5 הם מגיעים עם קרוס IN LINE

מה שמאפשר לך לעבוד חצי אקטיבי ,אם רק תרכוש מידבאס.

אפשר לחבר אותם בחיבור מקבילי על המידבאסים ,או לחבר אותם להגברה הפנימית של הרדיודיסק.

 

נ.ב-גם מגבר אתה קונה מ-EBAY?

אם כן יש אופציות טובות מה-JBL1004 שהזכרתה

מה התקציב.?

 

סנטר מאחור.? זה הזוי.

סנטר צריך להיות על הדשבורד,וזה במערכות מולטימדיה 5.1.

 

נ.ב-מה עם סאב.?

פורסם

KING, אני שמח שאתה תומך בהחלטה... :-)

 

לגבי הטוויטרים, הם אמורים להתחבר ל- MS-8 שיש ברשותי.

 

מגבר אני לא קונה ב- eBay מכיוון שזה כבד מידי ואין לי מישהו שיכול להביא משקל כזה כרגע. לא נראה לי ששווה לשלם משלוח + מכס. בכל אופן, אשמח לשמוע מה אתה ממליץ, במידה וכן יצוץ לי מישהו שיוכל להביא.

 

כמו שכתבתי באחד הפוסטים, כל הסיפור עם הסנטר + הטוויטרים מאחור נועד ע"מ "להעלות" את הסאונד שמגיע מאחור. מדובר על תוספת לרמקולים שיורכבו בדלתות האחוריות. דרך אגב, יש כאלה ששמים סנטר גם איפה שהוא בין שני המושבים הקדמיים, לא?

 

לגבי סאב, כרגע אני נשאר עם סאב Alpine v500, שיש לי ממערכת קודמת, ושמוציא 150W RMS, אבל בהמשך יש בהחלט מצב להחליף אותו ואולי גם את התיבה הגדולה יחסית שהוא נמצא בה. המלצות?

פורסם

יש לך MS8 ואתה שותק :shock:

טוב זה דיי ברור מה אתה צריך לעשות:

1.לרכוש מידבאס איכותי וחזק ולהתקין אותו כבמה קדמית עם הטוויטר C5 אקטיבי מלא \חצי אקטיבי לבחירתך.

2.התקנה של הC5-650 במדף מאחור ביטול של הרמקולים בדלתות

3.מגבר 4 ערוצים +מונובלוק מינימאלי לסאב

4.ממליץ לך להביא מ EBAY את המגברים אם אתה יכול יש אופציות טובות בהרבה מבארץ.

5.להתקין את הסנטר על הדשבורד

פורסם

יש בעיה לגבי התקנת רמקולים על המדף האחורי. הרכב הוא לא שלי, הוא בליסינג מהעבודה. ע"מ לשים רמקולים על המדף צריך לחתוך, ואת זה אני לא יכול לעשות. אם זה היה אחרת הייתי בהחלט מסכים איתך.

 

לגבי eBay, האם זה משתלם, בהנחה שהמגבר יגיע בדרך הקונבנציונאלית- דרך הדואר והמכס? על איזה מגבר אתה ממליץ, בכל אופן?

פורסם

נזרום איתך.

על ההגברה של ה-MS8 : סנטר\אחוריים\טוויטרים

על המגבר 4 ערוצים : סט קדמי \סאב

 

הייתי הולך על INFINITY KAPPA FOUR

מדובר במגבר קלאס D חזק איכותי חסכוני וממש קטן.

אם יש לך מי שיביא לך אותו ,אתה יכול להביא אותו ב-1200 שח.

פורסם

יש מצב שאני בכל זאת מביא מגבר מארה"ב. ראיתי ביקורות מצויינות לגבי ה- INFINITY KAPPA FOUR אבל גם ראיתי שמדובר ב- Class D ולפי מה שהבנתי מגברים אלה אומנם מספקים יותר עוצמה אבל זה בא על חשבון איכות. לכן הם יותר מתאימים להגברת סאב. אם אכן כך הדבר, איזה מגבר Class A/B כדאי להביא בסדר גודל של 300$-400$? מה דעתכם על ה- JL Audio Slash v2 300/4v2? האם ה- RMS 75W X 4 שהוא מוציא יספיקו להגברת שני זוגות קומפוננטים, כדוגמת ה- JL Audio C5-650 (עוצמה RMS 75W בנצילות של 89.5dB)? מה לגבי Rockford Fosgate Power T600-4?

פורסם

קודם כל תתחדש על הרמקולים, זה סט ברמה ובמחיר שהבאת אותו לא נראה לי שהיית משיג משהו שמתקרב אליו במחירים שבארץ, רק מקווה שקנית דרך סוחר מורשה של החברה כי אם לא ויקרה מצב שתצטרך לממש אחריות אתה בבעיה רצינית כמוני... :oops:

לי אישית יש את הzr ומגבר שלהם שהפסיקו לייצר ה450/4/v2 ולחבר קרוב את ה300/4 אחלה מגברים ברמה גבוהה עם אחוזי עיוות שלא יביישו מגברי היי אנד, רק שים לב שהם נוטים להתחמם מאוד.

פורסם

תודה. מה זה אומר העניין של ההתחממות? האם הם נכנסים לפרוטקשיין? האם צריך לדאוג לקירור יוצא דופן?

פורסם

תראה להבנתי לאחר ביקור במספר מפגשים למדתי שאני שומע בווליום קצת יותר גבוהה ממה שרוב האנשים שם שומעים וזה כנראה מאמץ את המגבר, דבר שני לא, לא נכנס לפרוטקשן (טפו טפו טפו) הכוונה הייתה שקל את זה בחשבון לעתיד בהתקנה, אם אתה סוגר אותם בתיבה אז דאג לאוורור טוב או לא אז שבנסיעה לא תעמיס ציוד בבגאז׳ שיחנוק אותם.

×
×
  • תוכן חדש...