Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולו GTI-יעוץ בבקשה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום! :D

 

אני צריך את עזרתכם בעניין קטן...

אחי רוצה להחליף את האימפרזה 1.6 שלו במשהו יותר ספורטיבי.

 

 

הוא חשב על פולו GTI ועכשו מתעוררות השאלות:

איך הביצועים?

יש איבזור?

אמינות? (יש בעיות מיוחדות? או רק בעיות VAG טיפוסיות?)

אחזקה? (דלק,ביטוחים וכו')

הבנתי שהיא נמכרה פה רק ב2000,אז זה אומר שקשה מאוד למצוא כאלה?

ואם כבר מוצאים אז הם עלולות להיות שחוטות?

ובכלל אם יש לכם משהו להגיד על האוטו,תגידו.

 

 

 

תודה מראש. :wink:

מיכאל.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

וזה - תריץ חיפוש. היו כמה דיונים על הפולו GTI, תמצא שם את כל המידע האפשרי + חוות דעת של כמה חברי פורום אשר בבעלותם הרכב.

 

 

10 שניות של חיפוש הביאו את התוצאות האלו : (תחפש בטח תמצא עוד)

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=30129&highlight=gti

 

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=31161&highlight=gti

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=35093&highlight=%F4%E5%EC%E5

 

גיא

פורסם

אני אנסה לתרום קצת בקצרה. הרכב נמכר רק בשנת 2000 בגלל בעיות עם הדלק הישראלי. הרכב מאובזר עד הגג (קסנונים וכו'). אמינות וביצועים תצטרך לברר עם אנשים שהחזיקו פעם רכב כזה ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...