Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יתרונות/חסרונות סיטרואן C4 2007


udisea
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום רב לכולם

 

קיבלתי הצעה מפתה על פניו, לרכוש סיטרואן C4 2007 עם קילומטרג' 60,000 במחיר של 45,000 ש"ח.

אני ואישתי מחפשים להשתדרג לאוטו נורמלי זה זמן רב עם תקציב כזה.

חשוב לי שהרכב לא יהיה מזללת דלק ושלא ייכנס כל חודשיים שלוש למוסך (שנינו ביחד לא נוסעים באוטו יותר מ3-4 פעמים בשבוע והרוב באיזור המרכז נסיעות קצרות למדי)

אשמח לקבל המלצות לקנות או לא לקנות מכיוון שהבנתי שהסיטרואנים מלאות בעיות חשמל/מחשב או משהו בסגנון...

 

תודה מראש...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריכת הדלק הממוצעת ב- C4 1600 היא 10 ק"מ/ליטר.

הרכב מרווח , נעים לנסיעה וברמת אבזור גבוהה (בקרת שיוט, שליטה ברדיו מן ההגה) גם ברכבי הליסינג.

בדוק היטב את תיבת ההילוכים. ב- C4 יש תקלה מוכרת הגורמת לנעילת התמסורת במוד "חירום".

התיקון פשוט - החלפה של שסתום לחץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיעה על רכב זהה שנת 2010, לא ממליץ בכלל!

הנוחות מזעזעת במיוחד לאלו היושבים במושב האחורי, צפיפות בחלק האחורי, חוסר כוח, גיר מזעזע, נוחות נהיגה גרועה.

וחסכונית היא לא, במיוחד בנסיעות בעיר, צריכה של 10ק"מ/לליטר זה במקרה הטוב, במקרים אחרים היא מגיעה גם ל 8ק"מ לליטר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי...

 

נשמע לא טוב...

 

בעיקרון רק שתדעו שהרכב הוא מחברים של חבר טוב מאוד, היה בשימוש האישה לרוב (בגלל זה קילומטרג' נמוך) ויד ראשונה!

 

המחיר פשוט מאוד אטרקטיבי אך במידה וכמו שאתם אומרים הוא זולל דלק ומרבה לעשות בעיות, אני לא רואה את עצמי רוכש אותו.

 

כנראה אלך לכיוון של האימפרז או משהו בסגנון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי רכב כזה משנת 2007 שעשה 150 אלף ק"מ בתנאי "רכב חברה" וכעת יש לי רכב כזה משנת 2009 עם 130 אלף ק"מ באותם תנאים ואף אחד מהם לא עשה בעיות או כל דבר אחר.

צריכת הדלק היא יציבה מאוד לאורך כל השנים על 12 ק"מ\ליטר אבל מדובר בדרך בינערונית בלבד.

הכסאות של הרכב מאוד נוחים לי וגם המרווח מאחורה טוב יחסית (אני איש גדול בלשון המעטה) אבל בולמי הזעזועים האחוריים לא כל כך נוחים בתנועה עירונית אם אתה באמת רוצה להיכנס לקטנות.

 

בנושא האמינות כנאמר אני לא נתקלתי בכלום אבל חשוב מאוד לבדוק שכל המערכות האלקטרוניות תקינות ושכל התנאים והפתחים עובדים כמו שצריך.

 

אם מדובר על קניית רכב שאתה מכיר את בעליו וסומך עליו אז לא הייתי חושב פעמיים ולוקח אותו אחרי בדיקה במוסך מורשה.

אם יש לך שאלות יותר ספציפיות אז בכיף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער שאני מתפזר :-D

 

אבל אם ההתלבטות בין ה C4 המדוברת לאימפרזה (2005-2006), מה דעתכם?

 

בנוסף לגבי ה C4:

1.האם יש לה ביקוש בשוק?

2.מה ואיך לבדוק במידה ואחליט שכן לקנות?

3.אם יש עוד דברים שיש לכם לגבי הרכב אשמח לשמוע

 

תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הנתונים שרשמת - לך על ה-C4 בלי הרבה היסוסים. לדעתי היא עדיפה בתמורה הכוללת כגון נוחות, בטיחות, שימושיות.

תראה: יש לך רכב ממקור שאתה מכיר, פרטי ולא ליסינג, נתוני פתיחה מצויינים - אז מה ההתלבטות?

קח את ההצעה של נמרוד, ערוך בדיקה במכון שתבחר, תתייעץ עם הבוחן - ואם הכל טוב אז תתחדשו !

וגם תקרא בין השורות מה בין דעה של אחד "מהיר ועצבני" למישהו שדומה לך יותר באופי הנהיגה והדרישות מהרכב.

עזוב את שיקולי השוק בעתיד. עוד לא קנית ואתה כבר מוכר? עוד כמה שנים - הרכב ימכר. הוצאות יהיו על כל רכב, מי יותר ומי פחות. תמאין לי שאם הרכב ישאר טוב ותקין - הוא ימכר ובלי מאמץ גדול.

* לא מכיר מקרוב את ה-C4, אבל היתה לי ZX במשך כ-10 שנים.

ילה גבר בא נראה! מר +1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה רק פגיעות פח ולא משהו משמעותי אז תוריד קצת מהמחיר אבל זה לא באמת משנה לך.

 

תקח את הרכב למכון מורשה שיגיד מה היא בדיוק הפגיעה.

לרכב סכירות לא טובה ולכן אתה קונה אותו במחיר מאוד נמוך אז זה ייתרון כרגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה תריץ כאן חיפוש לגבי האימפרזות אתה תבין מיד שלא מדובר ברכב חסכוני, למען האמת מדובר בשתיין דלק.



 

מישיבה בכמה אימפרזות שונות כולל הGX שהוא 2 ליטר - הרכב מרגיש כאילו שהוא עשוי מנייר, לא נוח בכלל לעומת הצרפתייה המרופדת ולמען האמת האימפרזה 1.6 היא פשוט עגלה עם היגוי טוב ואמינות טובה.

 

אם הC4 יד ראשונה, שמורה ומטופלת היטב - במקרה הזה, הייתי אומר שלום שלום ליפנית.

 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

C4:

 

יתרונות: מחיר.

חסרונות : כל השאר.

 

חבר שמכר כזו 2007 במצב מושלם עם ק"מ נמוך במיוחד נאלץ להתפשר על כמעט 20K מתחת למחירון וזה אחרי כמה חודשים טובים שהרכב היה מפורסם, לכן המחיר של 45K הוא לא מפתיע, זה בערך מה שהוא קיבל.

 

זה רכב למחפשי מציאות, זו לא הסיטרואן של פעם שלפחות היית אומר שאתה מקבל נוחות נסיעה והתנהגות כביש מהטובים בקטגוריה.

 

מצד שני זה מפתה כי איפה תמצא רכב משפחתי שנת 2007 במחיר כזה. אבל אתה קונה בזול ומוכר בזול והתחזוקה לא זולה. קח זאת בחשבון.

 

בקשר לאימפרזה, כרכב שני שאמור לתת לך שקט נפשי- אפשרי, אבל שוב, זה רכב עם שוק פחות טוב ולא ממובילי הקטגוריה.

 

מה עם פוקוס מאותן שנים? בכמה נמכרות?

 

לא משנה מה אתה קונה, קח את זה לבדיקה שלא יהיו הפתעות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי מה אתה כותב.

יתרונות: מחיר, זה ברור.

אבל אז בחסרונות אתה רושם כל השאר אבל אח"כ מפרט ייתרונות.

 

זה לא רכב נוח כמו קסנטיה או אפילו קסארה אבל עדיין הכסאות מאוד נוחים (לי לפחות) ותא הנוסעים שלו מרגיש יותר טוב מרוב המשפחתיות האחרות בשנים האלו.

רמת האמינות יותר טובה מהסיטרואנים של פעם.

 

הוא קונה רכב ולא מוכר לכן זה טוב לו כרגע שיש ירידת ערך כל כך גדולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא פירטתי שום יתרונות מלבד המחיר, תקרא היטב.

 

אולי הוא קונה וכרגע ירידת הערך לטובתו, אבל כשימכור הוא יבין שהרכב הזה הוא חתונה קתולית.

כשיכנס ללובינסקי הוא גם יבין שצריך להביא צ'קים שמנים לחתונה הזו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...