Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צרות בצרורות - הגיוני? (יונדאי קופה עם קלאץ' וגלגל תנופה תקולים)


sectioni
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

הכנסתי היום את היונדאי קופה 2008 שלי לטיפול רגיל לאחר 4 שנים על הכביש.

אחרי ששילמתי 1600 שקל על הטיפול אמרו לי שהקלאץ הלך (שאת זה דיי ידעתי מן הסתם)

ושהוא עולה 3000 ש"ח כולל עבודה.

ואחרי שכבר שכנעו אותי לזה התקשרו שוב ואמרו שכשפרקו אותו ראו שגם הגלגל תנופה גמור ושאי אפשר לשפץ ושחדש עולה 6500 ש"ח ושאין אותו בארץ וצריך לחכות 3 שבועות שיגיע מחול.

וגם אמרו שאי אפשר להחזיר לי את העניינים לכמו שהיו עד שיגיע הגלגל תנופה כי כשהתחילו לפרק אז נפלו להם כל מיני חלקים שלהם שכבר אי אפשר להחזיר.

 

רציתי לדעת ממי שמבין אם זה הגיוני כל הסיפור הזה כי אני קצת בהלם איך טיפול של 1600 הפך ל 11000 שקל ו 3 שבועות בלי רכב...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לאיזה מוסך חאפר הכנסת את האוטו שלך? אני מקווה שזה לא מוסך יבואן, כי זה פשוט מביך.

אין דבר כזה להשבית את האוטו לשלושה שבועות בגלל גלגל תנופה. שיחברו הכל בחזרה או שיתנו לך רכב חלופי.

 

קלאץ' מקורי, אגב, עולה 165 דולר בחו"ל. קיט של קלאץ' וגלגל תנופה עולה 495 דולר כאן לדוגמה. וזה רק מחיפוש קצרצר. תעשה חשבון.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי הצעות מחיר מכמה מוסכים מורשים של היבואן ומכמה מוסכים לא של היבואן וכולם באותו סדר גודל מחיר..

 

אני מניח שהחלפים לרכב הספציפי שלי פשוט יקרים כנראה.. וכולם אמרו לי שאין את הגלגל תנופה שאני צריך בארץ (לאחר בירור עם הספק הראשי בארץ של יונדאי)

 

לגבי הלינק למוצר שצרפת של valeo, אחרי מיסים זה יצא בטח סביבות ה 4,000 ש"ח אז הגיוני שחלקים מקוריים של יונדאי יעלו כפול לא?

 

אבל אני יבדוק לגבי המוצר הזה עם המוסך שלי אולי באמת נזמין את זה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

99% ש-valeo זה היצרן OEM של יונדאי, מה שאומר ש-99% שזה המוצר המקורי. לא שחליפי הוא בהכרח גרוע. אחרי מיסים זה ממש לא יוצא 4000, וממש לא הגיוני שחלקים מקוריים יעלו כפול. מישהו עושה עליך וואחד קופה ועוד דופק אותך מהצד כשהוא גורם לך לחכות 3 שבועות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו עושה עליך וואחד קופה ועוד דופק אותך מהצד כשהוא גורם לך לחכות 3 שבועות.

 

זה בטוח אבל אני לא חושב שזה המוסך. זה אפילו לא מוסך יבואן. זה הספק חלפים של יונדאי שעושה את הקופה ולוקח אחוז רווח ענק על כל חלק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

ב9500 ש"ח אני עושה פחחות כללית + גיר + קלאץ' + ציריות + בלמים לרכב שלי:-D

לא נראה לי הגיוני המחיר הזה.

בטיפול הרגיל שעלה 1600 ש"ח מה החליפו?

גם זה נשמע יקר מאד.

יש בפורום משתמש שנקרא יונדאי שופ והוא מתעסק עם חלפים מקוריים אם אני לא טועה, אתה יכול לשאול אותו.

הרכב כרגע מושבת או שאתה יכול להוציא אותו מהמוסך?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב9500 ש"ח אני עושה פחחות כללית + גיר + קלאץ' + ציריות + בלמים לרכב שלי:-D

לא נראה לי הגיוני המחיר הזה.

בטיפול הרגיל שעלה 1600 ש"ח מה החליפו?

גם זה נשמע יקר מאד.

יש בפורום משתמש שנקרא יונדאי שופ והוא מתעסק עם חלפים מקוריים אם אני לא טועה, אתה יכול לשאול אותו.

הרכב כרגע מושבת או שאתה יכול להוציא אותו מהמוסך?

 

 

הרכב יוצא מהמוסך רק בגרירה בשלב הזה :)

אבל המוסך נראה לי דיי אמין. אני פשוט יצטרך לדאוג לחלקים בעצמי כנראה ושההזמנה לא תעבור דרך אלף ידיים שכל אחד מעלה מחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקווה שאתה לא קורא לי מתלהם. יקר - בסדר, שיהיה. אבל 6500 שקל זה שוד לאור היום (1850 דולר!).

 

לשם השוואה. גלגל תנופה מקורי לאוטו שלי (מיאטה NC - לא איזו סוזוקי אלטו) אפשר להשיג בארה"ב ב-140 דולר. אני קניתי גלגל תנופה קל (בחצי) והוא עלה לי 400 דולר, שזה פחות מרבע מכמה שמבקשים על גלגל התנופה המסכן של הבחור (המסכן).

 

סתם לדוגמה, עלות של חלקים משופרים לאוטו שלו.

 

והנה עוד משהו. קיט שלם של קלאץ' וגלגל תנופה מבית ואלאו (OEM) ב-560 דולר. אם זה הדגם שלו, רק לבדוק שהם שולחים לארץ ולהזמין.

 

האינטרנט הוא מקום מופלא...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא לא חייב שיהיה לו זמין כל חלק על המדף וגלגלי תנופה עם מאסה כפולה עולים הרבה מאוד כסף

 

שוב, מצטער על האגרסיביות, אבל גם כן הרבה מאוד כסף. אפשר לחשוב. אולי אם כל תחנה בדרך ללקוח מכפילה את המחיר פי 2.

 

בלינק שנתתי יש גלגל תנופה בלי מאסה כפולה שמחליף את המקורי ואני משוכנע שעובד היטב, אבל אם נורא רוצים, מחפשים עוד דקה וחצי בגוגל ו-וואלה.

(כנס ל-more info העליון ותתכונן להיות מופתע מאוד מהמחיר).

 

אגב - הם לא שולחים לארץ. אז צריך לקנות במקום אחר. אבל זה רק לצורך הדוגמה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גלגל תנופה רגיל לא יעשה אותה עבודה כמו גלגל מאסה כפולה וחבל יהיה לגלות זאת אחרי ההוצאה והרכבה.

 

גלגל תנופה בעל מאסה כפולה אכן יקר והבעיה איתו שלא ניתן לשפצו או לתקנו ולכן אין ברירה, אלא להחליפו.

גלגל תנופה הוא גם מאוד כבד אז המשלוח יעלה כמו החלק.

 

לגבי מחיר, מה לעשות שיש מיסוי, מכס, הובלה, מידוף, קטלוג, שינוע ואנשים העוסקים במלאכה שצריכים להתפרנס.

 

המחיר בלינק האחרון כלל לא זול בהתחשב בחלק לא מקורי ואם מזהים לרגע שזה בפאונדים.

 

 

הייתי מציע לפנות לשירות לקוחות של היבואן, לגבי זמן ההמתנה הארוך להגעת החלק ולדרוש רכב חלופי.

 

עוד דבר, אינטרנט הוא מקום מסוכן לילדים קטנים ולתמימים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דניאל, הייתי אומר פאק אבל נראה לי שאנשים לא יבינו.

 

אני משוכנע שאם יש כמה וכמה סוגים של גלגלי תנופה רגילים (מאלומיניום או מה שלא יהיה) כחלקי אפטר מרקט ליונדאי כזו, אז לפחות חלק מהם עושים את העבודה.

 

גלגל תנופה יכול באמת לשקול 15-20 קילו, אבל הגזמת - המשלוח לא יעלה כמו החלק. וגם אם כן - המחיר בלינק האחרון הוא 230 פאונד, שזה 1250 שקל כיום.

ושים לב מה כתוב שם למטה:

We only supply genuine LUK clutch kits and dual mass flywheels. LUK are an original equipment supplier

 

מכאן ועד 6500 שקלים המרחק גדול, גדול מאוד.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...