Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יבוא רכבי אספנות למירוצים


דני לוי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5000 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

נשאלתי ע"י מספר חברים מה הדין לגבי יבוא רכבי אספנות ברמת רכב מרוץ

ובכן התשובה מסובכת ,ננסה להבהיר

יבוא רכב אספנות ומה הקריטריונים ליבוא ידועים ,אין צורך להכביר מילים.

רכב אספנות כרכב מרוץ בן 30 שנה ,או פחות מכך (רכבים הסטוריים הם לפי חוקי הפדרציה בני 15 שנה ואילך)לא ניתנים ליבוא בשלב זה.

תקנות היבוא לרכבי מרוץ כפי שעברו ועומדים להיות מפורסמים ברשומות בקרוב (כניסת התקנה לתוקף) מדברת על אישור ליבוא רכבי מרוץ לצורך תחרויות ואישורן ע"י ההתאחדות הרלוונטית (שקיבלה אישור ממשרד הספורט) ואת אישור הרשות.

בבירור שערכתי במכס הבעיה מסובכת,אין עדיין אישור לנושא ויותר מזה המכס לא מוכן לאשר רכבי מרוץ שגילם מעל שנתיים (חלמאות לשמה).

ללא ספק שמי שמאיתנו "זומם" להביא רכב מרוץ אספנותי נמצא בבעיה רצינית,גם אם נביא רכב מרוץ מעל 30 שנה אינני יודע אם בעמדה 1 או קודם לכן במשרד התחבורה יאשרו את יבוא הרכב בגלל ,צמיגים,בלמים,קשת התהפכות,חלקי פלסטיק,או בקיצור כל מה שמאפיין רכב מירוץ השונה מרכב רגיל.

תפוח אדמה לוהט זה מקורו במשרד הספורט ושם חייבים לפתור את הבעיה (גם לנו כנהגי מרוץ ) לדעתי מועדון ה5 צריך לפעול בנושא.\

אין דבר יותר יפה ומשובב עין מרכבי מרוץ הסטוריים.

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נחמד.

ומה בדיוק יהיה השימוש של אותם רכבי אספנות מרוץ?

מסלול אין, אפשרות לקיים תחרות אין, תקנה אין. רכבי אספנות זה מה שבולם את התפתחות התחום ב-ביבילנד? אולי נכריז חרם? סורי אסור!

 

נראה לי שהשרה לימור ל. עסוקה מאד לאחרונה. הרי יש בסך הכל 24 שעות ביממה ויש כל כך הרבה חוקים פסיכוטיים וצריך להספיק הכל. לפעמים זה מרגיש כמו בסרט. אוי קישון לאן הלכת?!

 

נראה שיש קצת זמן לפני שהשאלה הזאת תהיה מהותית.

 

אלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד

לא חייבים מסלול ,אפשר להכשיר כל דרך כמו בראלי רגיל, תעקוב באירופה איך זה מתנהל, זהו חלק מתרבות נהיגה

שאר הדברים שכתבת? התכוונת לשרה "ליבנת חבלה?"

עזוב אל תיגע לי בעצב חשוף :oops:

דני

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד

לא חייבים מסלול ,אפשר להכשיר כל דרך כמו בראלי רגיל, תעקוב באירופה איך זה מתנהל, זהו חלק מתרבות נהיגה

שאר הדברים שכתבת? התכוונת לשרה "ליבנת חבלה?"

עזוב אל תיגע לי בעצב חשוף :oops:

דני

 

דני

הפחד הגדול שלי, עכשיו משעבר חוק המרוצים, כניסת טייקוני הארנק, ימשכו לכיוונים אחרים.

הספורט העממי של התחום המוטורי ישאר בצל, כיוון שהכסף הגדול לא נמצא שם.

 

מחאת הקוטג' הצליחה היכן מחאת מאותגרי המוטוריקה?

 

ובכיוון המחשבה של אלעד, אם היו מאפשרים הקמתה של תעלת בלומליך, היינו יכולים

לעשות היום מרוץ סירות!

 

הנחמה היחידה שדווקא את הקישון מנקים היום! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציטוט:

דני שלום !אלעד לא צריך לבדוק איך העסק מתנהל באירופה הוא מתחרה שםicon_biggrin.gif ובהחלט יכול ללמד אותנו דבר או שנים על מרוצי מכוניות קלאסיות

 

יש מירוצי מסלול ויש מירוצי כבישים (ראלי) בישראל מאוחסנות כמה מכוניות משנות ה70 והשמונים שהתחרו באשקלון

עם יד אוהבת ניתן להעלות על הכביש כמה יצירות מופת.

לגבי טייקוני הענק? מה הפחד? זה קיים בכל העולם ,הם יזניקו ואת המודעות והענף קדימה,בכל המדינות שאני מכיר ומתחרה יש ספורט עממי שמפותח מאד.

עומדת כרגע אצל חבר בצרפת פרינץ TT מוכנה למירוץ,מושלמת אנחנו מנועים להביא אותה וחבל.

כנ"ל סמבה ראלי בבלגיה.

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל העולם חוקי לשפר רכב וגם לינסוע איתו בכביש ציבורי אם הוא עומד בתקן כזה או אחר. אפילו בטופ גיר בפרק הראשון העונה שהם בחנו את רכב הראלי החדש של המיני הם נהגו איתו בכביש ציבורי, בלי קסדה ובלי חליפות. פשוט נכנסו לרכב ראלי רישמי עם כלוב מלא וכל מה שמסביב ובדקו אותו על כביש ציבורי בלי להזמין גרר ולגרור אותו למסלול.

בדקה שלושים ושמונה וארבעים שניות בסירטון אתם מוזמנים להתרשם מזה בעצמכם:

http://movao.com/top-gear/top-gear-s17e01-episode-1.xhtml

 

מה שאני בא להגיד בזה שאני לא רואה איך יהיה ספורט עממי בארץ כשאני חייב להעמיד עוד רכב בנוסף לרכב הפרטי שלי, להוריד אותו מהכביש, לגרור אותו כל פעם ולשלם עליו עוד פעם ביטוחים וטסטים ומה לא. ספורט עממי קיים במקומות שאני יכול להשקיע ברכב שלי שמשמש אותי גם ביום יום ומדי פעם להגיע איתו לאיזה מסלול ו"לתת בראש". לפני שמשנים פה את כל חוקי ה"שינוי מבנה" לא יהיה ספורט עממי והוא יהיה נגיש רק לאנשים עשירים שיש להם כסף להחזיק עוד רכב וגרר צמוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סורי, אבל איני מסכים עמכם.

הבעיה מתחילה ונגמרת בציבור בכלל ובציבור אספני הרכב בפרט.

לו רק רצינו מספיק, היינו מארגנים "ראלי" כבישים למכוניות עתיקות. כ 500 קילומטר בשלשה ימים, 4 לילות בבתי מלון לאורך "המסלול" קוראים לו "מסע מטרה" ויוצאים לדרך...

לא צריך רכבי מרוץ, לא צריך מסלולים מיוחדים ולא מתחרים במהירות גבוהה. חוקי הראלי למכוניות עתיקות, על פי ארגון פיב"א העולמי, מדברים בין היתר על נסיעה בקטעים מסוימים במהירות ממוצעת קצובה, מעבר מרחקים ידועים מראש בזמנים קצובים לפי שנת היצור וכמובן רכבים אותנטים ללא גדג'טים.

איפה הבעיה אתם שואלים? אנחנו מתמחים בלנהוג מהר ובפראות. בדיוק הפוך מהראלי המדובר...

כמובן שהארגון עולה כסף. פרסום עולה כסף. ספר דרך עולה כסף. בתי המלון עולים כסף, ה"מרשלים" לאורך ה"מסלול" יכולים להיות מתנדבים, אבל גם הם צריכים לישון ולאכול... לכן רק ארגון מסודר יכול לקחת את זה על עצמו. לא, לא כזה של מתנדבים, אלא כאלה שמקבלים שכר. שיוכלו להקדיש מזמנם לארגן דבר שכזה. אה, כן. צריך גם ספונסרים בשביל לממן את כל זה.

עכשיו רק נשאר להוציא את זה לפועל.

לא. איני חכם גדול. פשוט השתתפתי עם השועל במירוץ שכזה בקפריסין.

זה מרוץ עממי. אחרי כמה כאלה, מוצלחים, ללא תאונות/בעיות וכו', אפשר לדבר על מרוצים מסוג אחר.

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...