Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר קצת מוזר..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בתור נתניתי חולה\אוהב\שרוט על להדליק את כל הרמזור(את המחכים יענו) עם פתיחות קטנות של האוטו....זה מדליק את כל הרמזור ואז כולם פותחים.......

רק אני נשאר לנסוע לאט.

------------------------------------------------------------------------

אני חולה על הערסים שמסתכלים על האוטו שלי ומתים להשאיר לי אבק......

אז פשוט מאוד אני משחק אותה מתתתתת מעייפות......

איך שיש צהוב הרגל על פול גז.......

משאיר להם אבק ..........

:evil:

-----------------------------------------------------------------------

ויש גם את אלה שמשחקים אותה נהגים(בדרך כלל למפגשים)......

הקיצר שם זין עליהם........

הם לוחצים ........

אני אחריהם לאט לאט.......

תמיד הם מורידים את הרגל מהגז לאחר ה-120 קמ"ש........

ואז הם מקבליםםםםםםםםם........

טטטטטטטטטטטסססססססססססססססססססססססס.

הם אף פעם לא יודעים מאיפה זה וגם הם אף פעם לא עומדים בקצב.

----------------------------------------------------------------------

אהההההה ואני לא שומע מערכת באוטו(אוהב את הנעימה)...... את התאכלס.......אין לי מערכת באוטו.(מוזיקה הולכת סוליקו בבית עם בירה ודודה לבייגלה.)

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני משועשע מה"נהגים" שנורא ממהרים ובטוחים שהם הנהגים הכי טוב בעולם.

 

נוסעים בקטע ישר והם טסים כאילו אין מחר, אני נותן להם להתרחק ושומר על מהירות שפוייה. עד שמגיעים לסיבוב קליל והופ אנחנו יוצאים יחד מהסיבוב וכל הפער שפתחו הלך ...

 

עכשיו כשאני נוהג בניבה, הבושה גדולה עוד יותר. אני עם הג'יפ הפרימיטיבי הזה עוקף אנשים בנתיב החיצוני במחלפים !! how low can u get ??

 

מקרה שהיה לפני שבוע :

אני נוסע בכביש 4 לכיוון דרום,

חולף מתחת לגשר ראשון ומגיע למחלף הכניסה הדרומית לראשון,

כמו שאני נכנס לסיבוב הגדול ימינה,

מתיישב לי על הזנב בחור צעיר עם איביזה טורבו,

הבחור באיביזה זז ימינה ושמאלה בעצבנות משהו - כאילו אני מעכב אותו,

אני כידוע אדם נחמד ומתחשב ולכן החלטתי לא לעכב אותו,

ולחצתי על הגז,

כעבור כמה שניות נפתח פער באורך של אוטובוס,

 

וזה לא שאני מנסה לתת לעצמי מחמאות על היכולת שלי,

כאילו - אני נוהג בלאדה ניבה ....

את האיביזה גם שיכור עם יד אחת וגיבנת יכול לנהוג מהר יותר ..

 

 

בקיצור - אין כמו להיות ה under-dog ולהראות לכולם מאיפה משתין הדג !

 

דני G'יפ.

פורסם
מה שאני עושה.. אממ יש לי כזה כדור ספוג אני משחק איתו על ההגה..

וכמובן מה שכולם עושים מחטטים באף ומגלגלים על ההגה...

:p

 

מה פתאום על ההגה??? מתחת לבאקטים....וגם מחרמן את מוט ההילוכים..

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

חברה זה הזדמנות אדירה להוציא את זה סוף סוף לעולם. לגלות את הסוד הכמוס ביותר של נהגי ארץ הקודש:

דבר פשוט מדהים. אם תשימו לב טוב, כאשר יש מספר מכוניות מחכות ברמזור, תמיד אבל תמיד, וזה בדוק, יש את המכונית שנוסעת עוד כמה סנטימטרים לעבר המכונית שלפניה, למרות שהרמזור בכלל לא מראה ולא מתכוון להראות את האור המיוחל.

אני בטוח שאתם יודעים למה אני מתכוון.

הדבר הזה יכול לגלגל אותי על הרצפה כשאני רואה את זה..

:D:D

פורסם

אני דווקא מנצל את הזמן הזה לעשות תיכנונים איך אני יכול לחזק את הפלסטיקים הרועדים שלי...

 

הגיתי כבר תוכנית מצויינת שתפתור לי את כול בעיות הקרקושים במחיר מצחיק ודו ספרתי.

 

יש תרשימים, רשימת חומרים...

 

מה שאתם רוצים...

 

 

 

אבל הקטע הוא שבא לי להתעסק עם זה רק שאני ברמזור..

ושאני חוזר הביתה אז... :roll:

נו טוב....אם זה הפסיק לזמזם לי במוח, אז אני יידחה את זה

 

חוצמזה, אם לא יהיו לי רעשים, אז מה אני יעשה ברמזור...

ישמע רדיו?!

פורסם
שאני עוצר ברמזור אני מיסתקל לצידיי ליבחון איזו תחרות עומדת לפניי,

מנמיך את המוזיקה, מחבה את המזגן (במידה והוא עובד),

ומחכה לזינוק.

עד היום, לא הפסדתי בקרב רמזורים. :D

אפילו שהיתחרתי מול מכוניות שעל הנייר יותר מהירות.

בסתם זינוקים, ללא רמזור, הפסדתי ל 740 ולאימפרזה GT. כמובן.

 

הפסדת ל- 740?? בושה לאלפא!!

 

שאלפא תפסיד לוולבו ישנה. נו באמת :lol::lol::lol:

 

תיכף תגיד לי שגם פעם S60 הצליחה לעמוד איתך... ותסביר לי, איך פונטו ישנה יכולה על אלפא, שהיא לא פיאט טיפו מחופשת? :lol:

 

אני ברמזורים אוהב לתכנן איך אני מסדר את הוישר ה$%&!*$ שלא מנגב כמו שצריך, מלטף את ההגה, תופח קלות על בית ההגה, מגרד מתחתיו, בדיוק כמו שהייתי עושה לאקו (הכלב שלי) לפני שנפטר... :puppydog: .

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
אני נהנתי לברוח קצת ואז לחזור ושוב ליברוח להרבה אלפות.

 

מה רצית :?:, שהם יברחו לך :?::wink:

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

פורסם
היום רוב הישראלים ברמזור פשוט סוגרים את הדלתות ואת החלונות בגלל שהם מ-פ-ח-ד-י-ם!!!

 

כל הקבצנים בצמתים גרמו לאחווה הישראלית ברמזורים להעלם...

 

 

יש לי במאפרה האחורית הרבה ברגים קטנים ולפעמים כשיש לי מצ"ר טוב אני שם איזה 2 ברגים בכוס של הקבצן והוא שומע את הרעש ואומר תודה... עד שהוא בודק אני סוגר את החלון ומחייך אליו גם והוא מקלל ואני משחק אותה לא שומע ...

 

יש לי מקרר באוטו, אני חושב למלא אותו בפחיות רד-בול לקראת הקיץ...

haters will hate

פורסם

אני נוטה פשוט לא לעשות כלום ברמזור,

 

אבל כשיש מצב להצחיק בחורות (עם ציצים כמובן).... שיר 49 - The Tokens - The Lion Sleeps Tonight

מרים אמברקס, הילוך ראשון, גז/קלאץ' בעדינות..... האחור קופץ כמו מטורף, לרוח השיר, בחורות עם ציצים צוחקות, יש מצב להתחיל - אבל אני טמבל - מתבייש

 

:twisted:

יובל.

פורסם

בשבילי זה הזמן להחליף דיסק ולהרים את הדברים שעפים לי מהכסא :D

תמיד יש איזה טלפון על הכיסא שנמרח לי על הדלת בסיבובים. מה גם שהרתמות לא מאפשרות תזוזה ולכן ברמזור אדום אני משחרר אותם, נמתח לכוון תא הכפפות ושולף דיסק.

 

אני אוהב גם את אלא שמעיפים מבטים, ואז אני לוחץ על כפתור הווליום עם איזה מטאל ככה שבכלל הם מעיפים מבטים, אח"כ אני מעיף מבט :p .

 

הכי קורע אותי זה כאשר אני נוסע אחרי מישהו שאורות הברקס שלו או שלה לא עובדים אז כשמגיעים לרמזור אני מנסה לבמן להם שיפתחו חלון או מצפצפ להם כדי למשוך תשומת לב ואז אומר להם לפתוח חלון כדי להודיע להם על הבעייה והם מתעלמים... כנראה חושבים שמישהו רוצה לצעוק עליהם ועל הנהיגה שלהם... כנראה שהם מודעים לכך שהם לא יודעים גם לנהוג (על ראש הגנב בוער הכובע).

פורסם

פעם לפני הרבה הרבה שנים, אני לא מתגאה בזה, אבל לכולם היו את הרגעים הללו...

 

היינו נוסעים לנו בשלווה מחפשים קורבנות (בד"כ בעיר).

 

הנהג יוצא כולו מהחלון (יושב על החלון), והנוסע תופס את ההגה מלמטה ומתמרן, אנשים היו חוטפים שבץ, לראות נהג מחוץ לחלון ואף אחד לא תופס את ההגה והנוסע לידו צועק בחרדה :twisted:

 

באוטו של חבר שלי (סיטרואן ישנה) השפריצר היה שבור, והוא היה משפריץ במקום על השמשה הפוך קדימה, מי שהיה עומד מול האוטו היה חוטף מקלחת עצבנית...

בימיי שישי שכולם היו לבושים במיטב בגדיהם ליציאות לדיסקוטקים היינו מגיעים עם האוטו ועושים מקלחת נוספת לכל העובר (כמובן שזה היה הרבה יותר מצחיק מהמתואר!) :twisted:

 

פעם אחת עמדנו ברמזור אדום ליד גולף חדשה אדומה ובתוכה כמה בנות פצצות, התחלנו איתם ואחרי שקיבלנו טלפונים חבר שלי שם גז בניוטרל וציפצף, החכמות חשבו כנראה שהרמזור התחלף ומצפצפים להם והם נבהלו שמו גז באדום ונעלמו... :twisted:

 

 

כיום ברמזור אני עושה כמה דברים...

 

מסתכל סביבי לזהות מכוניות מיוחדות (נדיר).

מתכנן דרך אסטרטגית כדי להצליח לעבור את הרמזור הבא בירוק ולא להתקע באדום.

משחק עם ה-HU

סתם בוהה ברמזור או מה שמולי...

 

לגבי סטיות מיניות שאוטו כלול בהם, אהם, אני ג'נלטמן, אז תשכחו מזה :wink:

Finger's gonna kill me.

פורסם
מי קיבל BLOW בזמן נסיעה.....

אני אישית לא קיבלתי....גם נשמע לי די מסוכן :wink:

יאללה ...שפכו :idea:

 

אחי. קיבלתי BLOW בזמן נסיעה... נחמד אבל לא נוח... לא מתרכז בכביש...

8) 0X

פורסם

מצב הכוסיות כמובן....מחזירים דברים למקומם...ותלוי מתי יש לי כוח לאיזה "רייס" :lol: נחמד ברמזור..

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...


×
×
  • תוכן חדש...