Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ בקניית רכב ראשון [ידני, קטן וחסכוני - ג'סטי/פרייד]


Idilia
שימו לב! השרשור הזה בן 4512 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בהמלצות שלכם תיקחו בחשבון שהקונה הוא לא אתם, אלא בחורה שאין לה הרבה מושג ברכבים ובאחזקה שלהם.

 

היא רוצה משהו סביר שיביא אותה מ-א ל-ב מבלי להתחיל עכשיו להתעסק עם בדיקות שונות לרכבים, חלקים מקוריים/לא מקוריים, ומוסכים שונים.

ואני מדגיש את זה שוב, המחיר של הרכב לא קובע! מה שקובע זה רק ירידת הערך שלו! לכן כול הביסוס הזה של רכב מנוע 1200 זול פי 2 מרכב עם מנוע 1000 זה סתם קשקוש בלבוש.

לא אומר באופן מוחלט שכדאי לך לקנות רכב חדש מקטגורית המיני , אבל לפי דעתי זאת יכולה להיות אופציה מאוד טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 210
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ממש נביא זעם הפכת להיות.

20K על תיקונים במשך 3 שנים? לפי מה שאתה אומר, בפרק זמן של 3 שנים ילכו:

מנוע קומפלט

פעמיים ראש מנוע

2 קלאצ'ים

רדיאטור

מנוע הגה פעמיים

גיר קומפלט

 

והאמת? אני כבר לא מצליח לחשוב על עוד דברים, ועדיין עוד לא ממש הגעתי ל 20 אלף. מה שגם הרכבים שהוזכרו פה בכלל לא יעלו לה 20 אלף, יותר לכיוון ה 12.

אין שום סיבה שרכב כלשהו שטופל באופן סביר יתקלקל כ"כ הרבה או אפילו קרוב לזה, נסעתי שנה וחצי עם דייהו מתפרקת שנת 98, וחוץ מהעובדה שהיא טחנה דלק והפלסטיקים קרקשו בלי סוף, תקלות מכניות: 0.

חוץ מזה, מי בדיוק אומר לה לשמור את הרכב 3 שנים? מה הבעיה למכור אחרי שנתיים? או אפילו שנה? הנקודה היא למזער הפסדים, ואם אתה קונה רכב ב 12,000 ש"ח, אחרי שנה אתה בקושי מפסיד על מחיר הרכב.

 

אני מבין שחטפת איזושהי טראומה משוק היד שניה, אבל זה לא אומר שכל עם ישראל צריך לנטוש אותו לחלוטין. כן, זה דורש השקעה של זמן, אבל מי שמשקיע זמן בסוף מרוויח.

הדבר שבאמת מפגר הוא בגיל צעיר כבר לקחת הלוואה או לשקוע בתשלומים לטווח ארוך.

 

בוא נעשה חישוב:

 

- זמן וכסף שהיא תוציא כדי למצוא רכב שמור. היא תצטרך לצאת יותר מוקדם מעבודה (אובדן הכנסה), נסיעות כדי לפגוש את המוכרים (כסף), בדיקות (קומפיוטסט 500 ש"ח לבדיקה). נניח 1,000 שקל במקרה הטוב בהנחה שהיא תמצא רכב שמור ממש מהר.

 

- תיקון בלאי מיידי - צמיגים, מצבר, יישור קו לאחר רכישה - בסביבות ה-3,500 ש"ח + אובדן הכנסה. נעגל ל-4,000 ש"ח.

 

עכשיו מתחילה רולטה רוסית. מחר יכול להתקלקל המזגן. קורה, נכון? 1,000 ש"ח חופשי. תיסע כמה חודשים בלי בעיות ופתאום בום הלך הקלאץ'. עוד 1,500 ש"ח. יכול להיות שכאן זה יגמר ויכול להיות שלא. מי אמר שרכב ישן "שמור" לא יזדקק לראש מנוע? איך היא יכולה לדעת שלפני שנה הבעלים הקודמים נסע על מים מהברז? כמובן אל תשכח להוסיף אובדן הכנסה. בחורה עובדת בשתי משרות.

 

נכון, יכול להיות שהיא תקנה רכב שלא יעשה בעיות 3 שנים ויכול להיות שהיא תיפול על רכב שיהיה במוסך כל שני וחמישי והיא תהיה נתונה לחסדי מוסכנקים. אני יודע בוודאות שהיא תוציא לפחות 7-8 אלף במצטבר במשך שלוש שנים ועדיין תיסע על גרוטאה עם בטיחות מינימלית, בולמים גמורים, פלסטיק מקרקש, שמחר יכולה להזדקק לתיקון יקר מאוד. ואחרי שהיא תוציא את החסכונות על גרוטאה שתמרר לה את החיים היא תמכור אותה ואף אחד לא יעריך את הכסף שהיא השקיעה ברכב. היא תקבל במקרה הטוב מחירון ולא שקל מעבר.

 

יש לה ביד 40K מזומן. Cash. היא לא צריכה הלוואה. היא משלמת 20K מקדמה ו-20K ירדו מחשבון הבנק בתשלומים נוחים. הוצאות יחידות במהלך שלושת השנים הקרובות יהיו דלק וביטוח. אם כבר לשלם לא עדיף לקבל רכב עם ניילונים על המושבים?

 

לא רוצה לבאס אותך, אבל אני מחזיק פונטו יד שנייה, מודל 2006, ליסינג לשעבר - כבר שנה וקצת. נסעתי עליה כמעט 30K.

 

0 תקלות.

 

שומע?

 

0 תקלות

 

 

 

ולא שילמתי 62K על מנוע 1000, אלא 33K על מנוע 1200, מזגן מקפיא ומרחב מחייה שלא מבייש יפאניות משפחתיות.

 

כמובן, צריכת דלק מעולה של 1:15 עירוני וכמעט 1:20 בבין עירוני, זה משהו שקיבלתי בנוסף לאמינות המופתית.

 

אז לא כולם צריכים לקנות רכב חדש מהקופסא במיליון תשלומים רק כי לך יש איזו דעה קדומה על מכונית כזו או אחרת.

 

ואני אשלם 40K בתשלומים נוחים על רכב חדש שהורדתי ממנו את הניילונים. רכב שמכוסה באחריות יצרן, מגיע עם כל הבטיחות המודרנית, שלא ידרוש שום הוצאה למעט טיפול 15,000. עוד 3 שנים פונטו שלך תהיה גרוטאה בת 8 שתמרר לך את החיים ופיקנטו שלי תהיה צעירה ורעננת. אקח עוד הלוואה נוחה ואשלם את היתרה. אתה גם תשלם, הרבה, למוסכניק. בסופו של דבר נוציא כמעט את אותם הסכומים רק שלי יהיה רכב מהסוכנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני עדיין תוהה- איזה רכב על הניילונים אפשר לקנות ב 40 אלף שקל?

הרכב החדש יעלה כמה שיעלה, עדיין קיים ההפרש בין 40 אלף למחירו הממשי, בין אם זה 60 או 70 אלף.

זה שאפשר לגרור את ההפרש הזה כל החיים ולדחות את התשלום הממשי שלו לעוד 50 שנה לא משנה את העובדהשהוא קיים

 

וכמו שאמרתי קודם- ממש נביא זעם אתה. תיקון בלאי מיידי צמיגים ומצבר? לא זכור לי רכב שאחד מקרובי המשפחה שלי רכש ודרש החלפת צמיגים. גם ברכב שאני רכשתי, גם ברכב שאחי רכש, כל 4 הצמיגים במצב תקין פלוס. מה זה תקין פלוס? שאפשר לעבור איתם עוד שנה לפחות בלי לגרור "על הקצה" בכלל.

מצבר- אז מורידים קצת את המחיר למוכר אם הוא גמור. ושוב, ברוב המוחלט של הרכבים שרכשנו, המצבר היה במצב מצוין. גם ברכב הנוכחי שלי.

ישור קו- טיפול גדול עם בלמים לפונטו ספייס או קליאו B זה דבר שעולה 700-800 שקל בערך. במקרה הכי גרוע שצריך גם טיימינג, מדובר על עוד כ 800 שקלים.

יש תקלות חוץ מבלאי סביר? מורידים למוכר במחיר או שלא קונים את הרכב.

אובדן הכנסה- מה? למה? מישהו אמר שצריך להפסיד יומיים-3 עבודה בגלל שמטפלים ברכב? מה השטות הזו? עד כמה שהם מחורבנים, עדיין קיימים אוטובוסים במדינה.

 

אז 3500-4000 שקל? אולי במקרה הגרוע ביותר שקנית רכב במצב רע ביודעין ואתה מסדר כל בעיה בו. איך קוראים לבנאדם שעושה דבר כזה בלי לשחוט את המוכר במחיר? פראייאר/טיפש.

 

הלאה, חיי הרכב-

קלאץ' 1500 שקל? בפונטו למשל קלאץ' מקורי עם עבודה מגרד את ה 1000 שקל מלמטה. בקליאו עוד 200 שקלים.

איך יודעים שהראש מנוע לא עומד ללכת קאפוט? לוקחים את הרכב לבדיקה.

לפונטו והקליאו יש בלוק אלומיניום. יש סימנים לקורוזיה? לא קונים.

אין סימנים לקורוזיה? בין אם היו מי ברז בשלב מסוים או לא, המצב לא רע, ובמקרה הגרוע מחליפים נוזל קירור מיד.

 

הרבה מנבואות הזעם שלך הן דברים שאפשר להימנע מהם בקלות ע"י הפעלת דבר מוזר כזה, שמעתי שיש כאלו שנולדים איתו, אחרים מקבלים אחד רק במהלך החיים שלהם, איך זה היה.... נו... 3 אותיות..... אה! שכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכב חדש היא לא תצטרך להחליף צמיגים שלוש שנים לפחות. ברכב חדש לא תצטרך לחליף מצבר, מגבים, נורות. ברכב חדש עושים טסט רק אחרי שנתיים.

 

איפה בדיוק עושים טיפול גדול כולל בלמים ב-800 ש"ח? אני מת לדעת. אתה מקבל חלפים מקוריים ב-800 ש"ח יישור קו? ומה עם בולמים חדשים? כריות בולמים? ציריות? כיוון פרונט? גם זה נכנס לטיפול ב-800 ש"ח?

 

אני ראיתי מספיק אנשים שבדקו רכב משומש מכל הכיוונים, עשו יישור קו ועדיין אכלו חרא בלי הספקה. לדעתי, להמליץ לילדה שלא מבינה כלום במכוניות לקנות גרוטאה זה פשוט לשלוח אותה למלתעות מוסכניקים שיסחטו ממנה את כל החסכונות שלה. היא תשלם, תשלם ותשלם ועדיין תיסע בגרוטאה עם בולמים גמורים, גומיות יבשות, פלסטיקים מקרקשים, צינורות יבשים ותקלות שיכולות לצוץ כל רגע ולהשבית את הרכב.



 

אם לא היה לה את הכסף זה סיפור אחר לגמרי, אבל כבר יש לה ביד 66% משווי רכב חדש.

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את כל מה שהיה לי להגיד אמרתי. אני לא הולך להמשיך פה ויכוח אינסופי.

מספיק אנשים בישראל נוסעים על אותם רכבים שאתה קורא להם "גרוטאות" ולא אוכלים מרורים כל יום. זה הכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי תקציב אין סופי.. אני עוד לא מיליונרית.. :-D

אני חוסכת כבר שנתיים וחצי שקל לשקל..

עובדת ב2 עבודות..

ומנסה לחסוך למכונית טובה.

כמה כסף שידרש.. אעבוד ואשיג אותו בסופו של דבר!

 

סחטיין על המוטיבציה

כנראה את לא פרינססה טיפוסית של הרצליה אה ;-)

 

את יכולה לקנות ממני את הV6 .. מנוע קטן שקט ומאוד חסכוני בדלק

אה וגם הנעה כפולה אז בכלל זה כמו גיפ..

 

:roflmao:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ואני אשלם 40K בתשלומים נוחים על רכב חדש שהורדתי ממנו את הניילונים. רכב שמכוסה באחריות יצרן, מגיע עם כל הבטיחות המודרנית, שלא ידרוש שום הוצאה למעט טיפול 15,000. עוד 3 שנים פונטו שלך תהיה גרוטאה בת 8 שתמרר לך את החיים ופיקנטו שלי תהיה צעירה ורעננת. אקח עוד הלוואה נוחה ואשלם את היתרה. אתה גם תשלם, הרבה, למוסכניק. בסופו של דבר נוציא כמעט את אותם הסכומים רק שלי יהיה רכב מהסוכנות.

 

לא רוצה לבאס אותך...אבל את הרכב שלי קניתי במזומן של 10K ותשלומים נוחים של עוד 23K למשך 5 שנים :shock:

 

לפי ההיגיון שלך, קניתי רכב בן 4 ב-10K...

 

 

לגבי הפונטו - עוד 3 שנים הפונטו שלי תהייה בת 8 עם 190 אלף ק"מ בערך והיא תימכר בסביבות 10 אלף ש"ח לבעלים הבא שלה.

 

אני אקח את ה-10K האלה, אוסיף עוד קצת משלי - ואקנה עוד רכב משומש שאכל ירידת ערך עצבנית של ה-3 שנים הראשונות ואסע עליו בכיף כמו שאני עושה את הפונטו.

 

אני שוב מצטער לבשר לך - אבל לא כולם רצים לבזבז 60K על רכב, עם כל הכבוד לניילונים שלך. אפשר לשלם בדיוק חצי ולהנות מרכב שמור ונחמד שנוסע לכל מקום בארץ ולא עושה צרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אחד ודעתו.. אתם עושים לי חיים קשים בהחלטה.

השאלה הראשונה שלי על מכונית היתה לפני כחצי שנה.

שחשבתי שאוטוטו אני עוברת טסט על אוטומט.

לא עברתי, בסוף עברתי על ידני!

בזמנו, עבדתי 8 משמרות בשבוע!

עבדתי ממש קשה.. חסכתי כל שקל אפשרי!

כרגע לצערי המשרה קטנה, נישארתי עם 5 משמרות.

טוב, זה תמיד יכול להשתנות בעתיד.

השאלה בין רכב חדש לרכב יד שניה.

בקשר לתשלום, נכון!

יש לי 40K ביד! מזומן!!

וב3 החודשים שעוברים, אני מקווה לחסוך אפילו יותר!!

בקשר ללאכול אותה ממוצר יד שניה.

אכלתי אותה בגדול, ולכן למדתי לקח!

החלטתי לקנות לבית מקרר יד שניה.

נפלתי על רמאית שאין לי מילים.

כמו שאחד מכם אמר, להפסיד ימי עבודה זה גם כסף.

ואז, גם לא היתה לי את האופציה להפסיד ימי עבודה.

קניתי מקרר רק ע"פ תמונה והבטחתה של המוכרת.

שמסתבר שהכל היה שקרים!

קניתי ב900 ש"ח + 350 הובלה.

מקרר בין 26 שנים!!!!

חלודה, שבור, שכל הבית מים.

וממש אחרי חודש, כבר היינו צריכים לקנות מקרר חדש.

הפעם, לא הלכתי בשום פנים ואופן על יד שניה.

ניכוותי קשה מאוד בקניה הזו!

לכן, במכונית..

שקל וחומר שזה כסף רציני.

אני ישלם כל שקל לבדיקה כדי לא ליפול בפח!!!

ואבדוק אותה בכל דרך אפשרית!

קל וחומר שאני באמת ממש לא מבינה כלום במכונית ואין כ"כ מישהו שיעזור לי.

יש רכבים שהם כוללים טסט לשנה.

ויש כאלו שרשום שבדיוק עברו טיפול + החלפת חלקים לחדשים.

בכל מצב אני יברר טוב טוב לפני קניה.

מה הרכב שווה, מתי אצטרך להחליף חלקים... וכל דבר אפשרי.

השאלה בין רכב חדש ליד שניה.

רכב יד שניה, עלול לגרור הוצאות מאוד כבדות של תיקונים.

כמובן, תלוי באיזה רכב ניתקלים.

ואני מאמינה שכמו במקרר, יש אנשים שקרנים שיעשו הכל כדי למכור.

כמובן שיש גם את מה שנאמר-התחיבות בבדיקה!

אם הרכב לא תקין כמו שאתה אומר, התשלום עליך!

רכב חדש, הוא חדש!

נקי, מבריק, חדש מהניילונים.

אבל מצד שני, אם אני מתחילה עם רכב חדש.

ועושה טעות גדולה שמרסקת לי את המכונית.

או איזה בחור "נחמד" שלא נתן לי זכות קדימה ופשוט ריסק לי חצי אוטו.

מה ההרגשה בזה?

הביטוח מכסה את כל התיקונים??

אבל גם הערך של מכונית שעברה תאונה הרי יורד.

מצד שני, אם אקנה אוטו חדש, או כימעט חדש.

אפילו מהשנתונים האחרונים לאחר ניסיון של שנה שנתיים על הכביש.

אז ההרגשה היא אחרת לגמרי.

יש לי ניסיון, ידע, ביטחון.

כנ"ל ידע נירחב יותר במכוניות.

לדעת בדיוק מה אני רוצה ומה מתאים לי. לאחר ניסיון עם המכונית הראשונה.

זה אחרת לגמרי מאשר לקפוץ לבריכה עם חצי ידע בשחיה.

כי אין כמו הניסיון של הזמן על הכביש.

אני חושבת שאפשרי גם לקנות מכונית משנתון 2007-2011

מהמכונית החדישות יותר.

ולא האלטה זאכן.

מכונית שנסעו עליה 10-20K ומוכרים בפחות כמה אלפים טובים כי היא לא חדשה לגמרי.

זו גם אופציה טובה.

השאלה, אם ישר להתחלה. או עדיף להמשך.

אני חושבת שהגיונית, עדיף לי להשקיע כשאצבור את הידע במכוניות, ובנסיעה.

ולא מידית.

אגב, כנ"ל מחירי הביטוח הם לפי המכונית.

מכונית חדשה יותר, ביטוח יקר יותר.

ואני חדש+צעיר. אז זה הרבה יותר מיותר.

לעומת זה עוד שנתיים כשלא אהיה חדשה ולא צעירה.

המחירים של הביטוח יוזלו הרבה יותר למכונית חדשה.

מכונית ראשונה יד שניה תהיה עבורי:

קודם כל ללמידה וניסיון, הכרות.

וזה יהיה רק בתנאים של:

התחיבות בבדיקה!

מכונית שכוללת טסט לכשנה.

מכונית שחלקיה הוחלפו לא מזמן ועברה טיפולים.

שמורה.

לא מתפרקת עם ריח של עובש!

כמה שפחות קילומטרים.

עדיף עד 80 או 60.

ושאדע בבירור מה אני הולכת להשקיע בה בתיקונים בזמן הקרוב.

וכמה זה הולך לעלות לי.

משתלם, סבבה.

לא משתלם, שלום על ישראל.

וכמובן אשתדל שיבוא איתי אדם נוסף שמבין בזה.

לתת רושם שלא רק בחורה צעירה קונה לבד.

לכן השאלה קודם כל-איזו מכונית הכי משתלמת, טובה, חסכונית.

אח"כ אני רוצה קצת לראות מכונית בעיינים ולנסות.

חשבתי ללכת לאלבר לראות.

להחליט.

לחפש את הטובה ביותר שקיימת, ולקנות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סחטיין על המוטיבציה

כנראה את לא פרינססה טיפוסית של הרצליה אה ;-)

 

את יכולה לקנות ממני את הV6 .. מנוע קטן שקט ומאוד חסכוני בדלק

אה וגם הנעה כפולה אז בכלל זה כמו גיפ..

 

:roflmao:

 

יש לי הרבה מוטיבציה, להשיג את כל מה שארצה!

תמיד עם סבלנות ;-)

 

הרעיון ההתחלתי שרציתי מאוד את הדייהטסו טריוס.

לא בגלל הנעה כפולה!

אלא גובה! + בטיחות של אוטו שמגן על היושבים בו.

אני חושבת שזה גם ממש כיף לנהוג על גיפ גבוה. הרגשה טובה.

וכמובן כל הברזלים מסביב...

 

הבאסה היחידה, שהוא לא חסכוני.

ואין לי סיבה להיכנס להוצאות מיותרות.

גם ככה, אין לי את האמת מושג מה צפוי לי.

אני מקווה, שיותר תועלת מהוצאות :-)

 

אגב, מה לגבי פייט פונטו ספייס?

ראיתי סתם אחד ביד 2 2006 ב22K.

ניראה אוטו יפה. (מקדימה לפחות :-))

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את יכולה לגשת לסוכנות "קל אוטו", יש להם שם גרנדה פונטו מהשכרה, שנת 2008 - המחיר מאוד קרוב למה שיש לך ביד והם גם נותנים אחריות וכמובן מתקנים כל הדרוש תיקון.

 

זה ידני, זה זול וזה די חדש. לשיקולך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ד"ר, בחיי שאני לא מבין אותך.

 

אתה מציע לבחורה לקנות רכב 2007 מהשכרה ששווה 40 אלף שקל בידיעה שעוד 4 שנים היא הולכת למכור אותו ב-10 אלף????

 

יש מלא רכבים מקבילים פרטיים שאמנם ותיקים יותר, אבל לא היו *ונות השכרה, בעלי מוניטין יותר טוב, איכותיים יותר וגם ירדו פחות במחירון שלהם. (לאבד 75 אחוז מהמחיר שקנית את הרכב ב-4 שנים זה פסיכי לגמרי).

 

ולא, אם כול הכבוד לפיאט גרנדה, היא אמנם לא יונדאי גטס, אבל היא לא איכותית במיוחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסיכה יקירתי. קודם כל ברכות על הרישיון!

סחתיין על העבודה שלך שבעזרתה חסכת לעצמך את הכסף.

 

את תשמעי דעות לכאן ולכאן בעיקר בגלל ניסיון כזה או אחר של אנשים. יש כל מיני שמועות ויש כל מיני דעות קדומות.

 

לדעתי בתור רכב ראשון ובמיוחד שאת צעירה וכניראה לא עשירה מדי, תשקיעי משהו כמו 20-25 אלף. את השאר תשאירי לביטוח,טיפולים, דלק וכו...

 

המלצתי היא לחפש רכבים עם ק"מ נמוך ומעט ידיים. תנסי לזהות רכבים ששמרו עליהם היטב וטיפלו בהם יפה.

זה לא חייב להיות דגם מסוים. יש רכבים שהמחירון שלהן נמוך, אז כדאי על רכב ממש שמור לשלם מעט יותר מהמחירון ועדיין לקבל אחלה תמורה. למשל במקרה של פיאט וסיטרואן.

 

הייתה לנו יונדאי גטס, מכיוון שהיו המון כאלה בהשכרה ובליסינג המחירון שלהן מאוד נמוך. אז לא כדאי לקנות אחת חדשה יחסית כי היא תאבד המון מהערך שלה. הישנות די אוכלות דלק. אבל בידני זה סביר. רק אם את מוצאת אחת ממש שמורה ובמחיר נמוך, שכבר איבדה את רוב הערך שלה אפשר לשקול אחת.

 

תבדקי שהצמיגים חדשים יחסית או שיורידו לך במחיר, תבדקי שהמצבר חדש יחסית או שוב פעם מחיר הרכב סביר. תבדקי מתי עשו טיימינג(ניירת מהמוסך).

 

תראי, אם ניקח לדוגמא את הפונטו ספייס, אם את מוצאת אחת ממש שמורה, ולמשל המחירון שלה הוא 15 אלף. ונעשה כבר טיימינג,צמיגים במצב טוב והרכב מטופל ועם קילומטרג' נמוך אז כדאי לך לשלם אפילו סביבות ה17 אלף. זה עדיין מחיר נמוך יחסית אבל את מקבלת אחלה רכב באחלה מצב.

 

אז צריך לבדוק כל אפשרות קנייה לגופה.

 

לדעתי ממש לא כדאי לקנות רכבים חדשים יחסית שהיו בהשכרה, כי תהיה להם ירידת ערך מאוד גבוהה גם בהמשך. לדעתי ממש לא כדאי לקנות את הגרנדה פונטו מהשכרה כרגע. אולי עוד 3-4 שנים ואחת מיד פרטית שגם ככה המחיר שלה יהיה נמוך בגלל ההיצע הגבוה.

 

אם את רואה משהו שנראה לך, תרשמי כאן וכבר נראה אם זה שווה לך או לא.

 

בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגנדנה 2008 ניראת לי מאורכת מידי. לא כ"כ אהבתי.

 

נכון, צריך למצוא מכונית שמורה, שטיפלו בה, שמרו עליה ושמצבה טוב.

ראיתי המון פירסומים ביד 2 על מכוניות שנישמע שהם שמורות וטובות אחרי החלפת חלקים והכל.

 

אבל מעבר למכונית שמורה וטובה, חשוב לי גם מכונית שתהיה חסכונית בדלק.

שעלות ההחזקה שלה, החלפים והכל לא תהיה יקרה.

 

יש פשוט ים של חברות, ים של דגמים ומכוניות.

ובתור אחת שרק מתחילה להכיר מלמעלה.

חשוב לי ללכת על משהו שיהיה לי חסכוני בהוצאות.

 

לכן, זה לא קודם למצוא רכב שמור וטוב.

אלא קודם כל לראות איזה אופציה יש לי ברכב זול חסכוני ואמין.

ומהדגמים שיהיו טובים עבורי, לחפש את הטוב ביותר.

 

הפייט זו חברה אמינה??

או רק זולה?

את זה עדיין לא הצלחתי להבין.

סיטרואן?

 

לבנתיים הצלחתי לגבש דעה שעדיף רכב של 1.3 ולא של 1.0

ידני כמובן.

וקטן.

 

מישהו הציע את הפונטו 2006.

שמבחינת חיצונית ניראת לי בסדר.

אם היא חסכונית, אמינה וטובה.

זו אופציה ראשונה טובה לחיפושים.

אבל מבחינת אתר יד2 ראיתי שהקילומטר שיש שם למכונית הוא מאוד מאוד גבוה.

לכן הייתי שמחה לשמוע על חברה ודגם שיכולים להיות מקבילים.

שנתון, כמה שיותר חדש, עדיף.

ככה גם פחות קילומטרזים.

 

מה יכול להיות מקביל לפונטו מבחינת חיסכון, אמינות, קטן, טוב, נוח ומחיר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמעט ואין רכבים בני 10 שמורים. הם מאוד נדירים ובדרך כלל עוברים בתוך המשפחה.



 

נהג מצוי בשלב כלשהו מתחיל לחפף בטיפול; חלפים סינים במקום מקוריים, מדלג על טיפולים, עובר ממוסך של החברה לסתם מוסך ועוד. רכב שמור תמצאי עד 3-5 שנים על הכביש ויעלה 40K צפונה. בנוסף את תקבלי רכב משומש עם בלאי מסוים שסביר להניח יזדקק לתיקונים קלים.

 

אחד מחברי הפורום רכש גרנדה פונטו. 50K, שמורה, פרטית. כעבור מספר חודשים גיר רובוטי התקלקל. 10K תיקון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

50 אחרים רכשו גרנדה פונטו רובוטית מהשכרה או ליסינג.

כעבור שנה, כלום, 0 תקלות.

 

לתת דוגמה של מקרה פרטי זה טמטום מאין כמוהו. הסטטיסטיקה היא מה שמשנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4512 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...