Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה,

רציתי לשדרג את הרדיו דיסק שלי pioneer 3940 לרדיו דיסק DVD.

יש לי כמה שאלות בנוגע לנושא.

במידה ואני ארכיב רדיו דיסק DVD האיכות של השמע ברכב תרד?

האם כדאי לי בכלל להתקין רדיו דיסק DVD ברכב?

התקציב שלי עומד בין 1000-1300.

אשמח לקבל המלצות לרדיו דיסק DVD ואם אפשר לדעת גם מה היתרונות ברדיו דיסק שכזה.

תודה :-P

פורסם

מניסיוני הלא קטן ברדיו דיסק די וי די אני יכול לייעץ לך מה לא לקנות

אני הייתי נמנע מכל מכשירי הרדיו די וי די למינהם שהם לא מותגיים

ז"א שאם אתה מחליט לרכוש אז תוודא שאתה רוכש רק פיוניר,קנווד,JVC,אלפין וכנ"ל

בהצלחה

פורסם

פרימייר זה מותג מדבקה שמשווק על ידי ס,ג אלקטרוניקה

מבחינת רמת השירות אז ס,ג אלקטרוניקה בדרך כלל ידועים בשירות מעולה וללא דופי

מבחינת מוצר ואיכותו אז הוא נמצא באותה קטגוריה של "להשתדל לא לקנות" (לפחות מבחינתי)

תראה רדיו די וי די זה מכשיר שעובד קשה

ואם זה לא מותג אז יש מצב הגיוני שלא תהנה הנאה מושלמת אם תלך על מוצר זול (אם היינו דנים לצורך העיניין ברדיו דיסק אז הייתי נחוש פחות בתשובה)

פורסם

לא ממש משנה גם פיוניר וגם קנווד וגם JVC יעשו עבודה טובה

אני אישית אוהב לעבוד עם פיוניר כי לדעתי הנדסת האנוש שבו ויכולת השליטה בפיצ"רים היא מעולה

כמו כן אחוז תקלות אפסי

בהצלחה

פורסם

אין לי מושג מה רמת מחירי הרדיו די וי די המותגיים

אני מניח שאתה יודע על מה שאתה מדבר כשציינת את סכום ה 2000 ש"ח

אני מסכים איתך שזה יקר

לפעמים אין ברירה הכסף באמת מדבר במקרה הזה

אם אין לך אפשרות כספית, אני אפילו אקח סיכון ואמליץ לך להרכיב די וי די גולם (משהוא כמו 600-800) בתא הכפפות ולהתחבר דרך אוקס

אם אין לך אוקס אז עיניין של עד 100 ש"ח במעבדה להוציא אוקס ממכשיר

זה נשמע מוזר אבל מניסיוני אני אמליץ להשתדל להתרחק מרדיו די וי די שהם לא מותגיים

×
×
  • תוכן חדש...