Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט בין 2 פיאט פונטו ספייס 2006


oMagen
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום,

ראיתי ונסעתי במהלך הסופשבוע על 2 פונטו ספייס 2006.

האחת משכירות בעברה והשנייה ידנית, בעלות קילומטראז' דומה של 120K.

הבעיה בפונטו משכירות היא שהיא מעולם לא עברה טיימינג. בעל הרכב טען שהנחיות היצרן הן 120K או 5 שנים שזה בדיוק עכשיו ומבדיקה בפורום עולה שממליצים כל 60K.

מה המשמעות עבור המנוע במידה והוא לא עבר טיפול טיימינג עד כה? שווה להתרחק מרכב כזה?

 

הבעיה העיקרית ברכב השני שראיתי היא שבעלת הרכב מילאה את הרדיאטור במים מינרליים בלבד (מחזיקה ברכב למעלה מ-3 שנים).

שוב פעם - מה המשמעות של זה? עד כמה זה קריטי לפיאט ולמנוע?

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מים -מינרליים-? אתה בטוח שלא מזוקקים?

אם היא מילאה במים מזוקקים בלבד, שווה לקחת לבדיקה. כל עוד היא לא סבלה מבעיות התחממות, מים מזוקקים לא היו אמורים לגרום יותר מדי קורוזיה לראש מנוע, אלא אם הרדיאטור התמלא בלכלוך מסיבה זו או אחרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל על הזמן. רכב שממלאים בו מים רגילים במקום פראפלו, מוזנח בטירוף בכל מובן.

 

אל תתרשם ממצב הפלסטיקה - ברוב הפונטו ה"סלון" יהיה שמור מאוד אלא אם ישב בו פסיכי או אדם מטונף במיוחד.

 

 

לגבי טיימינג - לפי דף שגרת הטיפולים שנמצא לפני:

בתום 3 שנים מיום המסירה או ממועד טיפול 120 אלף.

 

אני מניח שאם הרכב מטופל היטב, בדקו אחרי 3 שנים את מצב הרצועה וייתכן שלא החליפו. גם זו אופציה.

 

בזמנו קניתי ספייס מליסינג, בת 4 (2006) - ועשיתי לה טיימינג מיד עם הרכישה, ב-114 אלף ק"מ, אבל זה היה בגלל שגם ככה סידרו מחזירי שמן באיזור ההוא. בספייס של אחותי, עשינו ב-120 אלף בדיוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מים מינרלים, ללא ספק. אני מניח שאני אתרחק מהאוטו הזה.

בסה"כ המכונית שלא עברה טיימינג מטופל בזמן אז יכול להיות שבאמת המצב בסדר.

האם בדיקה במוסך תוכל גם לבדוק את עניין הטיימינג והאם הוא גרם נזק כלשהו?

וכמה צריך לעלות טיפול טיימינג +120 במוסך מורשה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מים מינרליים= יש בהם מינרלים, מתכון מעולה לקורוזיה ושאר נזקים. להתרחק כמו מאש.

 

לגבי בדיקה- היא תגלה בערך מה מצב הטיימינג (בערך.), ואם נגרמו נזקים כלשהם, סביר להניח שהם גם יתגלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה משנה מה מצב הטיימינג?

 

לפי מה שידוע לי (ויתקנו אותי המומחים אם אני טועה) - עד לרגע שבו נקרעת הרצועה אין נזק אם היא בלויה.

 

 

קח בחשבון שאתה חייב לעשות את הטיפול (וזה טיפול יקר למדי, מעל 1000 ש"ח אם אתה מכניס בפנים גם משאבת מים חדשה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיימינג בספייס רגילה (לא 16V) זה סיפור פשוט ודיי זול. אני הייתי הולך על זאת בלי הטיימינג בהנחה ויש לה הסטוריית טיפולים מלאה, ועושה טיימינג בעצמי.

 

במנועים הרגילים של הספייס (שוב, לא 16V) לא ייגרם נזק אם הרצועה נקרעת.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...